Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IN.271.6.29.2024 Opracowanie dokumentacji oraz dostawa sprzętu w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd” Część 1: Aktualizacja Polityki Bezpieczeństwa Część 2: Opracowanie Planu Ciągłości Działania Systemów Informatycznych Część 3: Opracowanie Metodyki i Procedury Analizy Ryzyka Część 4: Opracowanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji Część 5: Zakup zasilacza awaryjnego UPS do serwerowni Część 6: Zakup i wdrożenie oprogramowania do inwentaryzacji sprzętu IT w sieci Urzędu: stacji roboczych, serwerów, drukarek i pozostałych urządzeń.

Marek Pięta
Gmina Stęszew Oddział: Referat Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 13-06-2024 13:25:00
Składania : 20-06-2024 14:00:00
Otwarcia : 20-06-2024 14:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Gminy Stęszew informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Opracowanie dokumentacji oraz dostawa sprzętu w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd” Część 1: Aktualizacja Polityki Bezpieczeństwa Część 2: Opracowanie Planu Ciągłości Działania Systemów Informatycznych  Część 3: Opracowanie Metodyki i Procedury Analizy Ryzyka  Część 4: Opracowanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji  Część 5: Zakup zasilacza awaryjnego UPS do serwerowni  Część 6: Zakup i wdrożenie oprogramowania do inwentaryzacji sprzętu IT w sieci Urzędu: stacji roboczych, serwerów, drukarek i pozostałych urządzeń.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: 2 miesiące od dnia podpisania umowy dla każdej z części

- gwarancja 36 miesięcy

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy; 

Postępowanie prowadzone również na Bazie konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/191778 

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 61 8 197 141

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Ochrona danych osobowych

1.       Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:

1)     administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stęszew z siedzibą w Urzędzie Gminy Stęszew ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, reprezentowana przez Burmistrza.

2)    administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@comp-net.pl

3)     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

4)     odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP

5)     Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)     obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

7)     w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

8)     posiada Pani/Pan:

a)       na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);

b)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)       na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

d)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  

9)     nie przysługuje Pani/Panu:

a)     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

10)   przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Ogólnounijny zakaz udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych i koncesjach


Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (lub konkursu) wykluczony zostanie wykonawca o jakim mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Dzialanie_1_APB_20240522.docx docx 126 2024-06-13 13:25:00 Przedmiot zamówienia
Dzialanie_2_PCD_20240522.docx docx 124.65 2024-06-13 13:25:00 Przedmiot zamówienia
Dzialanie_3_MPAR_20240522.docx docx 125.02 2024-06-13 13:25:00 Przedmiot zamówienia
Dzialanie_4_SZBI_20240523.docx docx 124.8 2024-06-13 13:25:00 Przedmiot zamówienia
Dzialanie_5_UPS_20240524.docx docx 129.56 2024-06-13 13:25:00 Przedmiot zamówienia
Dzialanie_6_INWENT_20240524.docx docx 134.1 2024-06-13 13:25:00 Przedmiot zamówienia
Oświadczenie o zaleganiu, niezaleganiu w podatkach.pdf pdf 131.18 2024-06-13 13:25:00 Kryterium
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.docx docx 12.34 2024-06-13 13:25:00 Kryterium
Dzialanie_6_INWENT_20240524.docx docx 134.1 2024-06-13 13:25:00 Kryterium
Dzialanie_1_APB_20240522.docx docx 126 2024-06-13 13:25:00 Kryterium
Dzialanie_2_PCD_20240522.docx docx 124.65 2024-06-13 13:25:00 Kryterium
Dzialanie_3_MPAR_20240522.docx docx 125.02 2024-06-13 13:25:00 Kryterium
Dzialanie_4_SZBI_20240523.docx docx 124.8 2024-06-13 13:25:00 Kryterium
Dzialanie_5_UPS_20240524.docx docx 129.56 2024-06-13 13:25:00 Kryterium

Komunikaty

2024-06-18 11:21 Marek Pięta Pytania i odpowiedzi do SWZ:

Pytania:
1. Czy dopuszczacie Państwo realizację zadań z części 1., 2, 3. i 4. w trybie zdalnym? Kontakt za pomocą bezpiecznej platformy typu Teams, emailowo i telefonicznie? Odpowiedź na to pytanie znacząco wpływa na cenę, dlatego będziemy wdzięczni za odpowiedź.
2. Ilu pracowników liczy Urząd?
3. Ile posiadacie Państwo urządzeń końcowych typu komputery stacjonarne, laptopy,drukarki, itp?
4. Prosimy również o wydłużenie terminu składania ofert do czwartku do godz. 14:00.
4. 2
5. Czy w postępowaniu zawarte są wszystkie załączniki? Nie ma w nich zapytania ofertowego lub zaproszenia do składania ofert, brakuje również wymogów udziału w postępowaniu itp.

Odpowiedzi:
1. Urząd dopuszcza realizację zadań z części 1, 2, 3 i 4 za pomocą bezpiecznej platformy typu Teams oraz emailowo. Urząd nie dopuszcza realizacji w formie rozmów telefonicznych. W przypadku korzystania z poczty elektronicznej treści wiadomości powinny być przesyłane w formie zaszyfrowanych załączników, a hasła do ich odszyfrowania należy przesyłać SMS-em na uzgodniony w terminie późniejszym numer telefonu.
Podczas realizacji zadań konieczna jest również co najmniej dwukrotna wizyta Wykonawcy w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew.
2. Urząd liczy 48 pracowników.
3. Urządzenia:
Laptopy: 19
Komputery: 27
Komputery typu All In One: 12
Drukarki: 30

Razem 88 Endpointów

4. Zamawiający wydłuża termin składania ofert do godziny 14:00 w dniu 20.06.2024
5. W postępowaniu załączone są wszystkie wymagane załączniki. Zapytanie ofertowe sformułowane zostały w systemach baza konkurencyjności oraz platforma zakupowa, natomiast opisy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zostały przedstawione w załącznikach. Jedynym wymogiem udziału w każdej części postępowania jest załączenie 2 wskazanych w zamówieniu oświadczeń.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część 1: Aktualizacja Polityki Bezpieczeństwa Część 1: Aktualizacja Polityki Bezpieczeństwa - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

Dzialanie_1_APB_2024 [...].docx

1 usługa - (0)
2 Część 2: Opracowanie Planu Ciągłości Działania Systemów Informatycznych Część 2: Opracowanie Planu Ciągłości Działania Systemów Informatycznych - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

Dzialanie_2_PCD_2024 [...].docx

1 usługa - (0)
3 Część 3: Opracowanie Metodyki i Procedury Analizy Ryzyka Część 3: Opracowanie Metodyki i Procedury Analizy Ryzyka - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

Dzialanie_3_MPAR_202 [...].docx

1 usługa - (0)
4 Część 4: Opracowanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji Część 4: Opracowanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

Dzialanie_4_SZBI_202 [...].docx

1 usługa - (0)
5 Część 5: Zakup zasilacza awaryjnego UPS do serwerowni Część 5: Zakup zasilacza awaryjnego UPS do serwerowni - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

Dzialanie_5_UPS_2024 [...].docx

1 dostawa - (0)
6 Część 6: Zakup i wdrożenie oprogramowania do inwentaryzacji sprzętu IT w sieci Urzędu: stacji roboczych, serwerów, drukarek i pozostałych urządzeń. Część 6: Zakup i wdrożenie oprogramowania do inwentaryzacji sprzętu IT w sieci Urzędu: stacji roboczych, serwerów, drukarek i pozostałych urządzeń - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

Dzialanie_6_INWENT_2 [...].docx

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3468 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Oświadczenie o zaleganiu/niezaleganiu w podatkach - Proszę załączyć wypełnione i podpisane elektronicznie oświadczenia o zaleganiu/niezaleganiu w podatkach na rzecz Gminy Stęszew, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie o zaleg [...].pdf

Oświadczenie o niepo [...].docx

(0)
5 Opis przedmiotu zamówienia - Zapoznałem/am się z opisem przedmiotu zamówienia i akceptuję go - proszę potwierdzić.

Dzialanie_6_INWENT_2 [...].docx

Dzialanie_1_APB_2024 [...].docx

Dzialanie_2_PCD_2024 [...].docx

Dzialanie_3_MPAR_202 [...].docx

Dzialanie_4_SZBI_202 [...].docx

Dzialanie_5_UPS_2024 [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 171