Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-06-2024 11:42:00 |
Składania : | 23-06-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 24-06-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
I.
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Świdnicki, ul. Marii
Skłodowskiej - Curie 7, 58-100 Świdnica działając w oparciu o zapisy regulaminu
dotyczącego udzielenia zamówień publicznych o wartości 10 000 zł – 130 000 zł
netto, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej
dotyczącej realizacji zadania pn. ”Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku
Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy” przy ul. Parkowej 2.
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Zakres
przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy instalacji fotowoltaicznej na
budynku położnym przy ul. Parkowej 2 w Świdnicy, gdzie siedzibę ma m.in. Powiatowe
Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy.
2. Zamawiający ma zamiar wybudować instalację fotowoltaiczną, która zminimalizuje wydatki na zakup energii elektrycznej ponoszonej przez ww. urząd.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnej do zgodnej z przepisami prawa realizacji zamierzenia (Prawo Budowlane) oraz do przeprowadzenia procedur przetargowych (Prawo Zamówień Publicznych).
Zamawiający dysponuje dokumentacją projektową dla ww. budynku sporządzoną przez Adama Mądrzaka w 2018 roku - termomodernizacja budynku oraz rzutem dachu i poddasza w formacie dwg, który stanowi zał. nr 5 do zapytania ofertowego.
Uwaga:
Prace nad przedmiotem zamówienia
Wykonawca rozpocznie od oceny nośności dachu pod kątem montażu na nim paneli
fotowoltaicznych wraz z systemem ich mocowania. Prace te winny zakończyć się
sporządzeniem ekspertyzy technicznej możliwości montażu paneli
fotowoltaicznych na dachu budynku urzędu. Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza stosowania konstrukcji
balastowej do mocowania dla paneli fotowoltaicznych na dachu.
Projektowana instalacja fotowoltaiczna powinna być przygotowana dla Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy (PPE 590322414200508467), którego średnie zużycie roczne to ok. 42 000 kWh energii elektrycznej.
Zamawiający wymaga, aby zaprojektowana instalacja fotowoltaiczna pokrywała możliwie największe zapotrzebowanie roczne urzędu na energię elektryczną (do 110 % ww. średniego zużycia rocznego jw.) i nie przekraczała 50 kWp.
W budynku
przy ul. Parkowej 2 znajdują się 4 odrębne punkty poboru energii /przyłącza energetyczne,
tj. :
1)
PPE 590322414200508467, taryfa C11, moc
umowna 33 kW, zużycie roczne 42 190 kWh,
2)
PPE 590322414200027661, taryfa C11, moc
umowna 17 kW, zużycie roczne 4 245 kWh,
3)
PPE 590322414200585147, taryfa C11, moc
umowna 33 kW, zużycie roczne 6 535 kWh,
4)
PPE 590322414200063355, taryfa C11, moc
umowna 33 kW, zużycie roczne 14 230 kWh.
Budynek przy
ul. Parkowej 2 posiada następujące parametry techniczne:
-
powierzchnia działki nr 811 – 1816 m2
- istniejąca
powierzchnia zabudowy – 691 m2
- pow.
użytkowa– 1772,9 m2
- wymiary
budynku – 32,8x30,5 m
- wysokość
budynku – 15,65 m
- ilość
kondygnacji naziemnych– 2 i 3 z użytkowym poddaszem
- wysokość
użytkowa kondygnacji naziemnych – 3,18-3,57m
- kubatura
budynku – 7249,67 m3
- system
ogrzewczy: z sieci miejskiej,
Panele fotowoltaiczne powinny być zainstalowane na dachu/ dachach budynku przy ul. Parkowej.
Zamawiający
wymaga, aby zastosowane w dokumentacji projektowej panele fotowoltaiczne posiadały co najmniej niżej opisane parametry:
1)
moduł monokrystaliczny,
2)
wydajność: min. 19 %,
3)
maksymalna moc: min. 460 W,
4)
gwarancja produktowa: min. 20 lat,
5)
gwarancja wydajności: min. 80 % po 25 latach.
Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa została uzgodniona z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej (uzgodnienie pod względem ochrony przeciwpożarowej).
4. W skład
wymaganej dokumentacji projektowej wchodzą:
a) Ekspertyza
techniczna możliwości montażu paneli fotowoltaicznych na dachu budynku urzędu,
b) Projekt
budowlano – wykonawczy – 4 egzemplarze,
c) Kosztorys inwestorski
wraz z przedmiarem – 2 egzemplarze,
d) Specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót – 1 egzemplarz.
e) Całość ww.
dokumentacji w wersji elektronicznej tj. wymagany format dla dokumentacji
wskazanej w punkcie b (format PDF i format DWG), w punkcie c [format PDF i
format ATH]; w punkcie a i d [format PDF] nagrana na płytę CD lub DVD – 1
sztuka.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia to 2 miesiące od dnia
podpisania umowy, której treść stanowi załącznik nr 2 do
niniejszego zapytania ofertowego.
IV. INFORMACJE
O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.
V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania
wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Łukasz
Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa
Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.
2.
Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie
istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
3.
Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie
treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego
nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu
składania ofert.
4.
Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2
dni przed upływem terminu składania ofert.
5.
Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem
platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
bez ujawniania źródła zapytania.
6.
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po
upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania
ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić
wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:
1.
Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr
1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz
wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena
powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w
tym koszty wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, itp., a w szczególności
powinna zostać uzgodnienia z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych
pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej (uzgodnienie pod
względem ochrony przeciwpożarowej).
2.
Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane do realizacji
projektu terenowej instalacji
fotowoltaicznej posiadły uprawnienia
branż objętych dokumentacją projektową oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji projektów porównywalnych
z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie powyższego należy załączyć do oferty
Oświadczenie Wykonawcy wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do
niniejszego zapytania ofertowego.
VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę
cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:
-
za pośrednictwem
platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
Termin składania ofert ustala się do 25 czerwca 2024 r.
do godziny 09.00.
VIII. OPIS SPOSOBU
OBLICZENIA CENY
1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa łączna cena brutto dla całości zadania – 100 %.
2.
Wykonawca
podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej
obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego, w
tym cenę za wykonanie ekspertyzy technicznej nośności dachu.
3.
Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego
zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z
tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu
zamówienia.
4.
Wartość
cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku.
5.
Wszystkie
rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych
polskich.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową
przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku
polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to
oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym
zapytaniem.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi
wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym
Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż
w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta
została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną
ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich
ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że ma prawo
odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego
w sposób nienależyty.
9. Zamawiający zastrzega, że może
pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze
złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację
usługi objętej
zapytaniem.
W załączeniu:
Załącznik nr 1 – Oferta cenowa,
Załącznik nr 2 –
Projekt umowy,
Załącznik nr 3 –
Klauzula informacyjna,
Załącznik nr 4 –
Oświadczenie Wykonawcy,
Załącznik nr 5 - Rzut dachu i poddasza w formacie dwg.
Komunikaty