Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-06-2024 10:13:00 |
Składania : | 02-07-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 02-07-2024 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni
Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w
trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych.
Zamawiający:
Przedszkole nr 11 w
Mikołowie
ul. M. Kownackiej 1
43-190 Mikołów
NIP: 635-17-70-123
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art.
37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-09-12 13:01 | Zamówienia Publiczne | Ogłoszenie o wyniku postępowania. |
2024-08-13 13:32 | Zamówienia Publiczne | W załączeniu informacja o wyborze oferty w części 6 Różne produkty spożywcze. |
2024-07-24 12:23 | Zamówienia Publiczne | W załączeniu informacja o wyborze oferty. |
2024-07-02 12:39 | Aleksandra Hnida | W załączeniu informacja z otwarcia ofert. |
2024-07-02 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Na
realizację
przedmiotu
zamówienia
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć:
385
946,96
zł
brutto.
W
tym: Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 70 493,35 zł brutto. Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 28 485,00 zł brutto. Część 3: NABIAŁ: 58 950,35 zł brutto. Część 4: WARZYWA I OWOCE: 69 221,95 zł brutto. Część 5: MROŻONKI: 14 754,55 zł brutto. Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 68 304,96 zł brutto. Część 7: JAJA: 10 500,00 zł brutto. Część 8: PIECZYWO: 41 720,60 zł brutto. Część 9: RYBY: 20 432,35 zł brutto. Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 3 083,85 zł brutto. |
2024-06-28 09:01 | Aleksandra Hnida | Zmiana treści SWZ - dotyczy części 9 - RYBY. |
Komunikaty