-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 945475
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Sukcesywna dostawa uniwersalnych łączników rurowych i rurowo-kołnierzowych do rur stalowych, żeliwnych, PE, PVC, AC z funkcją zabezpieczenia przed przesunięciem
Wystawiający
-
UżytkownikDawid Winkler
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-06-24 14:09:00
-
Składania2024-07-01 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-07-01 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu
zaprasza do składania ofert w postępowaniu (zapytaniu o cenę):
"Sukcesywna dostawa uniwersalnych łączników rurowych i rurowo-kołnierzowych do rur stalowych, żeliwnych, PE, PVC, AC z funkcją zabezpieczenia przed przesunięciem"
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ):
Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Ostatni Etap 6, 32-603 Oświęcim
tel./fax: (+48) 33 843-28-14, 33 843-28-77, 33 843-09-05, fax: 33 843-17-15
e-mail: pwik@pwik.oswiecim.pl
adres strony internetowej: http://www.pwik.oswiecim.pl
Tryb postępowania: zapytanie ofertowe z publikacją ogłoszenia.
1. Wymagany termin dostawy: do 5 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego zamówienia.
2. Warunki płatności: płatność przelewem 30 dni od daty wystawienia faktury VAT.
3. Podana cena jednostkowa (netto) musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy.
4. Oferta może być złożona tylko poprzez platformę zakupową Open Nexus do
wyznaczonego dnia zakończenia postępowania (01.07.2024 r. do godz.
12:00).
5. W przypadku problemów technicznych związanych z obsługą
platformy zakupowej należy kontaktować się bezpośrednio z Centrum
Wsparcia Klienta - tel. 22 101 02 02 lub cwk@opennexus.com
6. Wymagane dokumenty:
6.1. Deklaracja właściwości użytkowych i/lub Deklaracja zgodności.
6.2.
Aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający, że
zaoferowane produkty zostały dopuszczone do kontaktu z wodą przeznaczoną
do spożycia przez ludzi.
7. Wymagane dokumenty dla dostawców, którzy nie realizowali dostaw na potrzeby PWiK Sp z o.o. w Oświęcimiu:
7.1. Przesłanie uzupełnionej ankiety dostawcy (załącznik w postępowaniu)
7.2. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat minimum 3 dostaw materiałów, które są przedmiotem niniejszego postępowania, z podaniem zakresu zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców. Wykazane dostawy muszą być potwierdzone dokumentami wystawionymi przez Zamawiających, na rzecz których realizowane były dostawy, potwierdzającymi, że zamówienia wykonano terminowo i z należytą starannością.
7.3. W przypadku, gdy Zamawiający - PWiK Sp. z o.o. w Oświęcimiu jest podmiotem, na rzecz którego Dostawca wykonał wcześniej dostawy, Dostawca składając ofertę nie ma obowiązku dołączania dokumentów, o których mowa w punktach 7.1 oraz 7.2.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 14:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
9. Adres dostawy: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul.Ostatni Etap 6, 32-603 Oświęcim, budynek "C" - Magazyn.
10. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: wartość oferty - znaczenie (waga) 100%.
11. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty zakończenia postępowania.
12. Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez śladów uszkodzenia.
13. Wszystkie oferowane produkty muszą pochodzić od jednego producenta.
14. Zamawiający informuje, że podane ilości należy traktować jako orientacyjne, służą do wyboru najkorzystniejszej cenowo oferty.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych asortymentów przedmiotu postępowania.
16. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej lub większej ilości produktów niż określonej w postępowaniu.
17. Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest składając ofertę do dołączenia wymaganych dokumentów: deklaracji oraz atestów potwierdzających jakość oferowanych produktów oraz nowi dostawcy dokumenty zgodnie z pkt 7.
18. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego od dnia zakończenia postępowania do 31.12.2024 r. (na podstawie pisemnych zamówień przesłanych Wykonawcy).
19. Informujemy, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia nie jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy i bez podawania przyczyn oraz prawo niewybrania oferty z najniższą ceną. Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego w związku z niniejszym zapytaniem ofertowym, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów, w szczególności w przypadku odstąpienia przez Zmawiającego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy.
20. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zapoznał się z warunkami udziału w postępowaniu i w pełni je akceptuje.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Instrukcje dot. składania ofert w postępowaniach dostępne na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?