Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania polegającego na budowie Klubu Malucha we Wrześni.

Anna Walicht tel 61 640 40 74
Gmina Września Oddział: Referat Inwestycyjny
Termin:
Zamieszczenia : 25-06-2024 13:20:00
Składania : 01-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 01-07-2024 10:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel . 061 640 40 74.

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Przedmiotem niniejszego szacowania wartości zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji polegającej na budowie Klubu Malucha w ramach Programu "Aktywny Maluch 2022-2029".

Koordynatorem zespołu nadzoru inwestorskiego będzie inspektor nadzoru branży konstrukcyjno budowlanej spełniający następujące stawiane mu wymagania:

- inspektor nadzoru branży konstrukcyjno budowlanej − posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,

- koordynator nadzoru inwestorskiego powołuje zespół składający się z następujących osób:

a) inspektor nadzoru branży instalacyjnej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej

b) inspektor nadzoru branży elektrycznej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznej

c) inspektor nadzoru branży drogowej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej

d) inspektora nadzoru w zakresie zagospodarowania zielenią posiadającego wykształcenie wyższe w specjalności architektura krajobrazu lub ogrodnictwo lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie

e) inspektor nadzoru branży telekomunikacyjnej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej

Zamawiający wymaga obecności inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie co najmniej 3 razy w tygodniu w  dni robocze w godzinach od 7:00 - 15:00 przez co najmniej 1h.


Link do dokumentacji projektowej oraz do postępowania dotyczącego wyboru Wykonawcy:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/928534


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla pełnienia funkcji inspektora nadzoru - obowiązki inspektora


1. W zakresie ogólnych obowiązków Inspektor nadzoru zobowiązany jest do:

1) pobytu na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z postanowieniami umowy oraz projektu, przepisami prawa, czas pracy inspektora powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót,

2) uczestnictwo w procesie przekazania placu budowy,

3) potwierdzenie obecności na budowie wpisem na liście obecności,

4) dopuszczenie do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p/poż.,

5) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Normami Polskimi, Normami UE, zasadami wiedzy technicznej,

6) uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego,

7) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i Wykonawcą robót, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo, przy jak najlepszym wykorzystaniu posiadanej wiedzy, na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów,

8) wydawanie wykonawcy robót poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego,

9) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót,

10) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, w tym kontrola jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,

11) zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót,

12) opiniowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu),

13) wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz,

14) wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę,

15) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz odnotowywanie ujawnionych wad i wyznaczania terminu na usunięcie tych wad,

16) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad,

17) wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej,

18) koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie wykonania nadzoru,

19) udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów,

20) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu,

21) na żądanie Zamawiającego udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzenie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych,

22) kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych, w tym opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie (zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy,

23) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych itd. oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,

24) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy,

25) dokonywanie odbiorów robót potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji,

26) potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektów budowlanych lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez Wykonawcę robót,

27) kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg Obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów,

28) w uzasadnionych przypadkach żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,

29) nadzorowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bhp,

30) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli,

31) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego (w ramach tych czynności inspektor zobowiązany jest do stwierdzenia gotowości do odbioru,

32) konsultacje i udział w przeglądach gwarancyjnych – do odbioru ostatecznego,

33) uczestnictwo w końcowym rozliczeniu inwestycji,

34) zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na place budowy.


2. Obowiązki w zakresie jakości i obmiarów - Inspektor nadzoru zobowiązany jest do:

1) kontroli wytyczenia sytuacyjnego i kontroli wytyczenia wysokościowego (wyznaczenia rzędnych) elementów Robót przez uprawnionego geodetę oraz odnotowania tego faktu w Dzienniku Budowy;

2) prowadzenia regularnych inspekcji na Placu budowy w celu sprawdzenia ilości oraz jakości wykonywanych Robót oraz wbudowywanych materiałów, w tym zanikających i ulegających zakryciu, zgodności Robót z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach, Projektem Budowlanym, decyzją o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na budowę oraz decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno – budowlanymi, normami, wymaganiami Specyfikacji Technicznych, Warunkami Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz praktyką inżynierską i zasadami współczesnej wiedzy technicznej;

3) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę zasad bezpieczeństwa pracy, w tym zgodności z zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego, sposobu prowadzenia Robót pod ruchem i utrzymania porządku na Placu budowy, a także przestrzegania przez Wykonawców obowiązków dotyczących zasad postępowania z niewybuchami i niewypałami oraz stosowania pisemnych upomnień wobec Wykonawcy w przypadku nieprzestrzegania tych zasad, ze wskazaniem terminu ich wykonania, aż do momentu wypełnienia przez Wykonawcę obowiązku;

4) stosowania pisemnych upomnień wobec Wykonawcy w przypadku nieprzestrzegania zasad, o których mowa w pkt 4 ze wskazaniem terminu ich wykonania, aż do momentu wypełnienia przez Wykonawcę wskazanego obowiązku;

5) powiadomienia Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania Robót poprawkowych i terminów ich wykonania;

6) rekomendowania Zamawiającemu zlecania usunięcia wad podmiotowi trzeciemu w przypadku, gdy Wykonawca nie usunie ich w wyznaczonym terminie;

7) weryfikowania oraz akceptowania przedstawionych przez Wykonawcę Harmonogramów Robót i płatności;

8) kontroli zgodności wykonywanych Robót z Dokumentacją Projektową oraz Kontraktem;

9) decydowania o dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów, wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji Robót;

10) zatwierdzania receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę;

11) decydowania o dopuszczeniu do pracy wytwórni mas bitumicznych i betonowych oraz wytwórni prefabrykatów.


3. Obowiązki w zakresie analizy postępu Robót - Inspektor nadzoru zobowiązany jest do:

1) bieżącej analizy sytuacji związanej z realizacją Kontraktu, identyfikowania wszelkiego ryzyka i zagrożeń dla pomyślnego (w ramach założonego terminu i wynagrodzenia Wykonawcy) przebiegu Kontraktu. W przypadku wykrycia problemów Inspektor nadzoru niezwłocznie podejmie zarządcze działanie naprawcze w zakresie jego kompetencji lub sformułuje konkretne zalecenia i rekomendacje dla Zamawiającego odnośnie podjęcia określonych działań. W celu zapewnienia skuteczności przedmiotowych działań, Inspektor nadzoru będzie prowadził monitoring zaangażowania sprzętowego i pracowników zatrudnionych do realizacji Kontraktu, w tym poprzez kontrole na Placu Budowy wraz z oceną wystarczalności środków podjętych przez Wykonawcę, mających na celu terminową realizację Kontraktu;

2) monitorowania postępu Robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji Kontraktu Harmonogramem;

3) sprawdzania postępu Robót i w przypadku stwierdzenia opóźnień wzywania Wykonawcy do przedłożenia zaktualizowanego Harmonogramu uwzględniającego ponowne rozplanowanie, skoordynowanie czynności Podwykonawców Wykonawcy i zapewniającego ukończenie Robót w wyznaczonym terminie. Jeżeli opóźnienia nie zostaną nadrobione, a zaktualizowany Harmonogram nie będzie realizowany - poinformuje pisemnie Zamawiającego o zaistniałej sytuacji oraz wszystkich środkach które należy podjąć w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z Kontraktu. Harmonogram i kolejne jego aktualizacje stanowić będą podstawę monitorowania postępu Robót. W przypadku, gdyby postęp Robót nie był zadowalający z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, do obowiązków Inspektor nadzoru będzie należało poinformowanie Zamawiającego o wszystkich środkach, które należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z Kontraktu.


4. Obowiązki w zakresie pomiarów i badań kontrolnych - Inspektor nadzoru zobowiązany jest do:

1) Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za kontrolę jakości Robót i Materiałów;

2) Inspektor nadzoru jest zobowiązany do uczestniczenia w wykonywanych przez Wykonawcę pomiarów, badań oraz czynności polegających na pobieraniu prób na Placu Budowy;

3) Inspektor nadzoru jest zobowiązany potwierdzić fakt uczestnictwa w pomiarach, badaniach oraz przy pobieraniu prób, o których mowa w ust. 2;

4) Inspektor nadzoru jest zobowiązany uczestniczyć w poborze prób oraz monitorować wykonanie badań kontrolnych. Badania i pomiary powinny obejmować Roboty oraz Materiały przeznaczone do wbudowania, wymienione w Specyfikacjach Technicznych. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do oceny wyników badań kontrolnych;

5) forma, rodzaj zlecanych badań i sposób pobierania próbek będą zgodne z normami badawczymi przywołanymi w poszczególnych Specyfikacjach Technicznych. W przypadku braku odpowiednich postanowień w Specyfikacjach Technicznych, forma, rodzaj zlecanych badań i sposób pobierania próbek zostaną uzgodnione z Zamawiającym;

6) w przypadku Materiałów lub Robót budzących wątpliwość co do ich jakości Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zlecenia w Laboratorium wskazanym przez Zamawiającego wykonanie badań dodatkowych;

7) w uzasadnionych przypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym jako badania kontrolne mogą być traktowane badania Wykonawcy, w których udział wezmą przedstawiciele Inspektora nadzoru lub Zamawiającego.

8) Inspektor nadzoru ma obowiązek potwierdzić swoją obecność przy poborze próbek oraz przy wykonywaniu badań na placu budowy;

9) koszt pobrania, pakowania i transportu próbek ponosi pobierający próbkę;

10) koszty badań i pomiarów kontrolnych zleconych przez Inspektora nadzoru ponosi Zamawiający;

11) Inspektor nadzoru w uzasadnionych przypadkach zobowiązany jest do wnioskowania do Zamawiającego o zlecenie wykonania dodatkowych badań laboratoryjnych i pomiarów przez specjalistyczne, niezależne laboratoria. W takiej sytuacji koszty ponosi Zamawiający;

12) Inspektor nadzoru jest zobowiązany do dokonywania procedury akceptacji laboratoriów Wykonawców;

13) w przypadku negatywnych wyników badań i pomiarów kontrolnych Inspektor nadzoru jest zobowiązany ustosunkować się do nich pisemnie.


5. Obowiązki w zakresie dokonywania odbiorów - inspektor nadzoru zobowiązany jest do:

1) dokonywania odbiorów dokumentacji powykonawczej i Robót łącznie ze sprawdzeniem poprawności ich wykonania zgodnie z Kontraktem;

2) dokonywania odbiorów jakościowych materiałów przeznaczonych do wbudowania zgodnie z Kontraktem;

3) przygotowania do odbiorów częściowych i odbioru końcowego Robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze Robót;

4) odbioru Robót zanikających i ulegających zakryciu;

5) Inspektor nadzoru jest zobowiązany wyegzekwować od każdego z Wykonawców przygotowanie Operatu Kolaudacyjnego (Odbiorowego) wraz z jego sprawdzeniem w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i zadbać o sporządzenie przez Wykonawców wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania Decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu w zakresie zgodnym z ustawą - Prawo budowlane, a także sprawdzić i potwierdzić gotowość obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru końcowego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów.



6. Obowiązki w zakresie rozliczenia Kontraktu - Inspektor nadzoru zobowiązany jest do:

1) sprawdzania Rozliczeń składanych przez Wykonawców oraz akceptowania Częściowych Faktur Płatności;

2) potwierdzania szacunkowej kontraktowej wartości zrealizowanych Robót przez Wykonawcę i sporządzonych Dokumentów Wykonawcy oraz wypełniania innych obowiązków określonych w Warunkach Kontraktu;

3) potwierdzania kwot, które bezspornie są należne Wykonawcy, dokonywanie wszelkich kalkulacji w oparciu o Warunki Kontraktu i zasady oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi;

4) rozliczenia Kontraktu w przypadku jego rozwiązania wraz z przeprowadzeniem inwentaryzacji;

5) prowadzenia bieżącego nadzoru każdego z Zadań nad każdym Kontraktem i aktualizowania szacunku końcowej wartości Kontraktu.


7. Obowiązki w zakresie czynności podejmowanych po odbiorze końcowym do wystawienia Faktury końcowej - Inspektor nadzoru zobowiązany jest do:

1) finalizacji zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy;

2) nadzoru nad robotami niezbędnymi do usunięcia wad i prac zaległych;

3) poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawców;

4) dokonywania przeglądów inwestycji;

5) udziału i wsparcia merytorycznego Zamawiającego w przeprowadzaniu przeglądów gwarancyjnych;

6) wspierania merytorycznego Zamawiającego w postępowaniach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;

7) dokonania rozliczenia końcowego i wystawienia Faktury Końcowej;

8) sprawdzenia i potwierdzenia gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru końcowego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów;

9) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę po zakończeniu Robót.


8. Dodatkowe obowiązki - Inspektor nadzoru zobowiązany jest do:

1) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z podmiotami trzecimi w sprawach związanych z Kontraktem, a w szczególności współpracy z lokalnymi samorządami i mieszkańcami, w zakresie wskazanym w Umowie;

2) prowadzenia rad budowy oraz spisania protokołu lub notatki z rady budowy;

3) przesłanie do pracownika Zamawiającego drogą elektroniczną sprawozdania z pobytu na placu budowy zawierającego informacje o stanie prac, zakresie, postępie, zauważonych możliwych problemach – informacja ta musi zostać przekazana pracownikowi Zamawiającego najpóźniej 1 dzień przed radą budowy (jeżeli odbywać się będzie co tydzień, w innej sytuacji informacje te muszą być przekazywane raz w tygodniu);

4) nadzoru nad realizacją elementów Robót związanych z ochroną środowiska, współpracy z organizacjami ekologicznymi;

5) monitorowania, przez cały czas trwania Kontraktu, wywiązywania się Wykonawcy Robót z obowiązku przestrzegania odpowiednich norm i przepisów z zakresu ochrony środowiska i ochrony przyrody, ustawy o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie oraz z przestrzegania wydanych dla inwestycji decyzji z zakresu ochrony środowiska i ochrony przyrody i w razie stwierdzenia nieprawidłowości podejmowania stosownych działań zmierzających do niezwłocznej poprawy sytuacji. W szczególności Inspektor nadzoru będzie zwracać uwagę na ewentualne negatywne skutki spowodowane działaniami Wykonawcy w związku z realizacją Robót:

a) uciążliwość w postaci kurzu i hałasu,

b) skażenie gleby,

c) zniszczenie naturalnego środowiska fauny i flory oraz ewentualnych obszarów rekreacyjnych,

d) zanieczyszczenie źródeł wody,

e) erozje gleby i zakłócenie naturalnych systemów odwadniających.

6) sprawdzania i weryfikacji ubezpieczenia Kontraktu, przedstawianego przez Wykonawcę, pod względem zgodności z prawem polskim, warunkami Kontraktu i wymaganiami Zamawiającego.

7) udziału na wniosek Zamawiającego w udostępnianiu informacji publicznej związanej z realizacją Kontraktu w zakresie i terminie wskazanym przez Zamawiającego;

8) zapewnienia personelowi wszelkich warunków i środków wymaganych do wykonywania obowiązków personelu Inspektor nadzoru w związku z realizacją Usługi.


Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania polegającego na budowie Klubu Malucha we Wrześni. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania polegającego na budowie Klubu Malucha we Wrześni. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - co najmniej 15 miesięcy od podpisania umowy, do zakończenia robót przez Generalnego Wykonawcę (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 100