Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-06-2024 10:05:00 |
Składania : | 10-07-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 10-07-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiotem
zamówienia jest robota budowlana polegająca na wymianie
stolarki okiennej drewnianej na PCV z nawiewnikami, wraz z jej dostawą w
ilości 33 m² oraz z wymianą podokienników wewnętrznych i
zewnętrznych, uzupełnieniem i malowaniem tynków ościeży a także
pracami pomocniczymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w
mieszkaniach
ul. Wolności 16 /13, ul. Wolności 13/5, ul. Wolności 13/13, ul. Grodzka 11/2a,
ul. Armii Krajowej 32/3a, ul. Szkolna 2/6 będących własnością Miasta Słupsk w.
Szczegóły wymiany przedmiotowej stolarki określa STWiORB na wymianę
okien PCV. Montowana
stolarka okienna musi posiadać współczynnik przenikania ciepła nie wyższy niż U
= 0,9 W/m2*K. Wkłady trzy szybowe. Okna PCV z nawiewnikami
ciśnieniowymi, kolor biały, szyby klejone zespolone termoflat. Zamawiający
dopuszcza zastosowanie okien o współczynniku przenikania ciepła Umax = 0,8 lub
0,7w/m2*K.
Zakres prac obejmuje:
- wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV z nawiewnikami wraz z jej
dostawą oraz wymianą podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, uzupełnieniem i malowaniem
tynków ościeży a także pracami pomocniczymi niezbędnymi do wykonania zamówienia
w zakresie:
- demontaż zewnętrznych i wewnętrznych parapetów;
- zdjęcie skrzydeł okiennych;
- demontaż ościeżnic;
- montaż nowych okien;
- montaż nowych podokienników.
Warunkiem
udziału w postępowaniu jest posiadanie ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z
przedmiotem zamówienia, w wysokości, co najmniej 30.000,00 zł.
Realizacja prac
Wykonawca każdorazowo wykona na podstawie otrzymanego od Zamawiającego
w formie pisemnej „zlecenia” określającego: numer porządkowy zlecenia, datę
wystawienia, przewidywany zakres i koszt oraz termin rozpoczęcia i zakończenia
robót.
Wykonawca składając ofertę załącza następujące dokumenty:
1.
kosztorys ofertowy opracowany przez
Wykonawcę,
2.
ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez
Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa o treści
zgodnej ze wzorem umowy.
Wymagany termin realizacji: do 15 października 2024
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 785881070
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty