Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-06-2024 13:50:00 |
Składania : | 08-07-2024 08:30:00 |
Otwarcia : | 08-07-2024 08:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Wymagania i specyfikacja:
1.1. Wraz z
ofertą należy przedłożyć:
1.1.1
Oświadczenie RODO.
1.2 Z wybranym
wykonawcą zostanie przed realizacją zamówienia podpisana umowa uwzględniająca
wymagania zamawiającego oraz ofertę
Wykonawcy.
1.3 Wszelkie
koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
1.4 Wykonawca
oświadcza, że zapoznał się z warunkami Zamawiającego i nie wnosi do nich
zastrzeżeń, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty.
1.5 Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania
przyczyny.
1.6 Oferta musi
być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy
złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
1.7 Wykonawca
jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
1.8 Wymagana
jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
1.9 Niezbędne
jest określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz
innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
1.10 Zamawiający
określa wartość zabezpieczenia w materiały dydaktyczne (długopisy, notesy itp.)
i konieczne materiały do zajęć teoretycznych dla uczestników kursu.
1.11 Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia odzież ochronną i roboczą
zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, odpowiednią do pory roku,
podstawowe narzędzia oraz materiały w
ilości niezbędnej do przeprowadzenia
szkoleń - po zakończeniu kursu materiały dydaktyczne, odzież ochronna i robocza
zostaje na wyposażeniu Zamawiającego.
1.12. Wykonawca ma obowiązek udokumentować w formie faktur po zakończonym
kursie zabezpieczenie teoretyczne kursu.
1.13 Kod CPV: 80530000-8.
2024-06-26 15:34 | Katarzyna Pieniacha |
Pytanie
Wykonawcy:
Bardzo
proszę
o
informację
jaki
jest
przewidziany
zakres
prac
podczas
realizacji
zajęć
praktycznych?
Proszę
o
wyjaśnienie
§
7
PTK.
d)
umowy.
Chodzi
o
materiały
do
zajęć
praktycznych.
Zamawiający
zabezpieczenia
w
materiały
konieczne
do
zajęć
praktycznych
uczestników
kursu.
Czy
mam
to
rozumieć,
że
jeżeli
na
zajęciach
malujemy
ściany,
wówczas
Państwo
kupują
farby? Odpowiedź Zamawiającego: Przewidziany zakres prac podczas realizacji zajęć praktycznych tj. prace malarskie, wykończeniowe; układnie płytek, szpachlowanie, tynkowanie itp. Zgodnie z umową § 7 PTK. d) Zamawiający zabezpieczenia w materiały konieczne do zajęć praktycznych uczestników kursu tzn. Zamawiający kupuje wszelkie niezbędne materiały do zajęć praktycznych tj. farby, pędzle, płytki itp. Pozdrawiam. |
Komunikaty