Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-07-2024 11:41:00 |
Składania : | 04-07-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Niniejszym zapraszamy do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości poniżej 130.000 zł, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek – nr postępowania 4/ZIT/24.
Zamówienie będzie zrealizowane na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości w terminie do 19.07.2024 r.
Kryterium wyboru będzie najniższa, sumaryczna cena oferty.
Dostawa na adres: Kampus mundurowy Akademii Wymiaru Sprawiedliwości, ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz
Szczegóły zamówienia znajdują się w załączniku do postępowania - OPZ_tonery2024.pdf
Wzór umowy znajduje się w załączniku do postępowania - wzór_umowy_tonery2024.pdf
Formularz ofertowy do wypełnienia znajduje się w załączniku do postępowania - Formularz_ofertowy_tonery2024.docx
Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT. Faktura zostanie wystawiona nie wcześniej niż w dniu wykonania Umowy i sporządzenia protokołu odbioru przedmiotu Umowy wolnego od wad.
Prawidłowo wystawiona faktura VAT w opisie powinna wskazywać Przedmiot Umowy oraz numer Umowy, na podstawie której jest wystawiona.
Strony ustalają 30-dniowy termin płatności, licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi przelać wynagrodzenie na rachunek Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz ofertowy w terminie do dnia 04-07-2024 r. do godz. 12:00.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt: Mateusz Andrzejczak - mateusz.andrzejczak@aws.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2024-07-12 08:51 | Mateusz Andrzejczak | Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęło 10 ofert. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy Printex sp. z o.o. na kwotę 15 129,00 zł brutto. W załączeniu zestawienie wszystkich ofert. |
2024-07-03 11:30 | Mateusz Andrzejczak |
Dzień
dobry, W formularzu ofertowym zostały poprawione pozycje 21-24 pod kątem wymogów minimalnych wydajności tonerów. Kolejno w poz. 21 jest to 6000 stron, poz. 22 - 3500 stron, poz. 23 - 3500 stron i poz. 24 - 3500 stron. Zmiany wynikały z pomyłki pisarskiej. |
Komunikaty