-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 949821
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WSA-ZP-PP-28-2024 Remont elewacji frontowej budynku WSA w Radomiu.
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Kosicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-07-03 16:43:00
-
Składania2024-07-19 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-07-19 10:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej
poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Do
niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień
publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku
Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie znajdującego się w Radomiu
przy ul. Juliusza Słowackiego 7, polegających na:
1) wymianie istniejących wypraw tynkarskich i powłok malarskich
elewacji frontowej;
2) naprawie frontowych attyk dachowych i elementów sztukaterii
elewacyjnej;
3) demontażu i ponownym montażu listwy nakrywowej okładziny cokołu
budynku;
4) wymianie konstrukcji istniejącego zadaszenia wejścia głównego do
budynku;
5) wymianie istniejących punktów świetlnych systemu oświetlenia
elewacji frontowej, na elewacyjne oświetlacze diodowe.
2. Szczegółowy zakres prac objętych umową zawiera:
1) program robót budowlanych będący opisem przedmiotu zamówienia
(OPZ);
2) przedmiar robót.
3. Budynek, w którym mają być wykonane prace remontowe położony jest
w obrębie układu urbanistyczno-architektonicznego miasta Radomia, wpisanego do
rejestru zabytków byłego województwa radomskiego prawomocną decyzją WKZ w
Radomiu z dnia 14.09.1989 r., pod nr rejestru 410/A/89.
4. Warunki realizacji prac określają Projektowane Postanowienia Umowy
(PPU).
5. Termin realizacji umowy: nie później niż 30 listopad 2024 roku.
WARUNEK UDZIAŁU
Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał, iż dysponuje
kluczowym personelem, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającą następujące wymagania:
Kierownik
robót (1 osoba) wymagane kwalifikacje - uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne
uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniających
do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz
wpis na listę samorządu zawodowego.
WIZJA LOKALNA.
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty przez wykonawcę może być
poprzedzone odbyciem wizji lokalnej w miejscu realizacji prac remontowych. Odbycie
wizji lokalnej nie jest obowiązkowe do złożenia oferty.
2. Miejsce realizacji prac remontowych jest zlokalizowane w budynku
Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, Wydział Zamiejscowy VIII w Radomiu 26-600 Radom, ul. Juliusza
Słowackiego 7.
3. Jeżeli wykonawca podejmie decyzje o udziale w wizji lokalnej,
zobowiązany jest przesłać na adres e-mail: zamowienia.publiczne@warszawa.wsa.gov.pl, wypełniony wniosek stanowiący załącznik nr 4.
4. W celu dochowania przez wykonawcę należytej staranności
profesjonalisty, zamawiający zastrzega, że przeprowadzenie wizji lokalnej,
możliwe jest nie później niż 1 dzień przez terminem składania ofert.
5. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom poznanie warunków technicznych
umożliwi podjęcie decyzji o złożeniu oferty i a także umożliwi rzetelne
obliczenie ceny oferty.
6. Informacje pozyskane w trakcie wizji lokalnej, są jednym z
elementów, jakie powinien uwzględnić wykonawca oceniając ryzyko związane z
realizacją zamówienia.
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Oferent może zwrócić się do zamawiającego
z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin
na zadanie pytań to 2 dni robocze przed
terminem składania ofert.
Zamawiający udzieli wyjaśnień i opublikuje
wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła
zapytania.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że
postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia
szacowanych środków.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest zawarcie umowy.
Załączniki:
załącznik nr 1 - Projektowane
Postanowienia Umowy (PPU).
załącznik nr 2 - Zasady
postępowania w trybie zapytania ofertowego.
załącznik nr 3 - Program
robót budowlanych stanowiący Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) + Przedmiar robót
(w formacie .PDF oraz .PRDX)
załącznik nr 4 - Wniosek o
przeprowadzenie wizji lokalnej.
Informacji na temat postępowania można
uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij
wiadomość" lub pod nr telefonu:
1)
48 36 89 927 Dawid
Wietrzyński - sprawy dotyczące
przedmiotu zamówienia i wizji lokalnej.
2)
22 553-78-65 Piotr
Kosicki - sprawy proceduralne.
W przypadku pytań związanych z
obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
-
tel. 22 101 02 02
-
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-07-25
12:41:42
|
Piotr Kosicki |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania
Pismo Adm-290/N132/2024 z dn. 24.07.2024 Załączniki |
2024-07-08
07:34:45
|
Piotr Kosicki |
Szanowni
Państwo
Zamawiający modyfikuje treść Umowy. W § 10 ust. 1 umowy otrzymuje następujące brzmienie: "1. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, co najmniej na kwotę 3000 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), ważnego przez cały okres realizacji umowy, o którym mowa w § 6." W załączeniu ostateczna treść umowy. Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?