Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-07-2024 14:17:00 |
Składania : | 12-07-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Projekt nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.
Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Nr tel. 41 275 41 41 email : sekretariat@cus.starachowice.eu |
Postępowanie prowadzone jest na
podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze
środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł,
wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w
Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania
zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest
przeprowadzenie podstawowych szkoleń z udzielania pierwszej pomocy dla 120 osób
w okresie od dnia podpisania umowy do 30.11.2026 roku dla uczestników projektu
i wolontariuszy. Usługa będzie realizowana w ramach projektu nr
FESW.09.04-IZ.00-0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług
świadczonych przez CUS” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu
Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla
Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.
2.
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie cyklicznych
szkoleń grupowych z zakresu pierwszej pomocy dla maksymalnie 120 osób.
3.
Liczba uczestników jednego szkolenia wyniesie od 10 do 15 osób.
4.
Szkolenie może być realizowane w godzinach 8:00-20:00.
5.
Szkolenie może być realizowane przez 8 kolejnych godzin w trakcie jednego dnia
lub w trakcie dwóch dni po 4 godziny.
6.
Jedna godzina szkoleniowa/dydaktyczna wynosi 45 minut.
7.
Wykonawca zapewni podczas szkolenia jednodniowego trwającego 8 kolejnych
godzin, dwie przerwy – każda trwająca 10
minut oraz jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. W trakcie przerw Wykonawca
zapewni gorące (kawa, herbata) i zimne (woda) napoje, obiad jednodaniowy,
składający się z drugiego dania.
8.
Wykonawca zapewni podczas szkolenia dwudniowego trwającego po 4 godziny, dwie
przerwy - każda trwająca 10 minut. W
trakcie przerw Wykonawca zapewni napoje gorące (kawa, herbata) i zimne (woda),
susz konferencyjny.
9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędny sprzęt i wyposażenie, a także pomoce dydaktyczne zgodnie z odpowiednimi przepisami, a w szczególności fantom w grupie szkoleniowej oraz automatyczny defibrylator AED / symulator defibrylatora AED.
10.
Wykonawca przeprowadzi test sprawdzający nabytą przez uczestników szkoleń
wiedzę merytoryczną i praktyczną na zakończenie każdego szkolenia.
11.
Program i metody szkolenia:
Program
szkolenia powinien poruszać m.in. następujące tematy:
a) odpowiedzialność prawna udzielania pierwszej pomocy;
b) podstawy udzielania pierwszej pomocy, w tym: zasady udzielania pierwszej pomocy,
c) wezwanie pomocy, w tym sposób prowadzenia rozmowy z dyspozytorem medycznym,
d) kontrola i ocena podstawowych funkcji życiowych (przytomności i oddechu);
e) postępowanie z osobą nieprzytomną – algorytm działania BLS, w tym:
f) resuscytacja krążeniowo – oddechowa,
g) resuscytacja krążeniowo – oddechowa z użyciem AED (automatycznego zewnętrznego defibrylatora),
h) pozycja boczna bezpieczna;
i) profilaktyka zakażeń;
j) stany nagłe (omdlenia, zawał serca, udar, drgawki, zatrucia, wstrząs itp.);
k) postępowanie w przypadku zakrztuszenia, zadławienia;
l) postępowanie przy urazach (złamanie, zwichnięcie, skręcenie, rany i krwotoki, oparzenia).
Ostateczny program szkolenia zostanie ustalony z Zamawiającym
12.Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80562000-1 – usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
13.Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie Miasta Starachowice, w okolicach centrum miasta, w miejscu dobrze skomunikowanym, w sali szkoleniowej dostosowanej do ilości uczestników, którą musi zapewnić Wykonawca. Sala musi być przestronna, z dostępem do światła słonecznego, wyposażona w stoły, krzesła odpowiednie do przeprowadzenia tego typu zajęć.
14.Zamawiający może zmniejszyć przedmiot zamówienia do 30% w stosunku do łącznej szacunkowej ilości uczestników szkolenia. Z tytułu powyższego ograniczenia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
15. Zobowiązania Wykonawcy:
a) Uzgodnienie z Zamawiającym terminów realizacji szkolenia.
b) Przygotowanie programu szkolenia i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego.
c) Zamawiający zastrzega możliwość konsultowania programu szkolenia z Wykonawcą przed rozpoczęciem szkolenia.
d) Przeprowadzenie szkolenia w oparciu o program szkolenia zaakceptowany przez Zamawiającego.
e) Prowadzenie listy obecności uczestników szkoleń.
f) Zapewnienie trenera/trenerów posiadających kwalifikacje zgodne z wymaganiami.
g) Przygotowanie i przekazanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia.
Zaświadczenie powinno zawierać: informacje dot. realizowanego projektu, w ramach którego odbywają się szkolenia, temat, termin, imię i nazwisko uczestnika szkolenia, imię i nazwisko trenera, a także podpis wykonawcy szkolenia. Wykonawca uzyska pisemną akceptację wzoru zaświadczenia od Zamawiającego najpóźniej 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia.
h) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania zgodnie z polityką horyzontalną UE z uwzględnieniem równości szans kobiet i mężczyzn oraz niedyskryminacji osób niepełnosprawnych. Przy realizacji zadania należy uwzględnić ewentualne potrzeby niepełnosprawnych uczestników, jeżeli takowe wystąpią.
i) Wykonawca ma obowiązek informowania uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
1.
O udział w postępowaniu mogą ubiegać się podmioty, które spełniają następujące
warunki:
a) posiadają doświadczenie w prowadzeniu działalności szkoleniowej, w tym w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem złożenia oferty wykonały co najmniej 100 godzin usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla łącznie minimum 50 uczestników. Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1,
b) przedstawią propozycję programu szkolenia. Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1
c) dysponują co najmniej jedną osobą, która posiada doświadczenie w realizacji szkoleń z zakresu pierwszej pomocy, w tym w ciągu ostatnich 2 lat od dnia złożenia oferty przeprowadziła co najmniej 10 szkoleń z zakresu przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1,
d) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497). Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2.
e) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
f) Zamawiający nie przewiduje:
· zawarcia umowy ramowej,
· aukcji elektronicznej,
· zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
g) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zobowiązania Wykonawcy:
a) Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.
c) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że usługa świadczona przez specjalistę jest wykonana nienależycie, w sposób naruszający postanowienia umowy, Wykonawca zobowiązany jest dokonać bezzwłocznie zmiany specjalisty świadczącego usługę o nie gorszych kwalifikacjach.
d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia.
e) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Zamawiającego w związku z realizacją niniejszej usługi, a także przestrzegania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - od dnia podpisania umowy do 30.11.2026 r.
6. Kryteria oceny ofert
1.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi
kryteriami:
· cena oferty – 90 %
· kryterium jakościowe 10%
· Kryterium Jakościowe (D) 10% czas na przeprowadzenie szkolenia, licząc od dnia następnego od daty otrzymania zlecenia
3 dni – 10 pkt
powyżej 3 dni – 0 pkt.
Powyższe kryterium będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy
2. Cena oferty powinna zostać określona zgodnie z zasadą:
Co = Cena jednostkowa za przeprowadzenie szkolenia dla jednej osoby x 120 osób
3. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w ofertach podstawowych.
Maksymalną ilość punktów w kryterium „cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów, zgodnie z poniższym wzorem:
Cena najniższa brutto*
Pc =
--------------------------------------------------------- X 90 pkt
Cena oferty badanej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
gdzie:
Pc – ilość punktów w
kryterium „cena oferty” uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie
1 pkt=%
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy.
7. Informacje dotyczące płatności
a)
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody
podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia
Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS w Starachowicach.
b) Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn sumy
faktycznie przeszkolonych osób w danym miesiącu kalendarzowym i stawki brutto
za przeszkolenie jednej osoby. Wypłacane będzie z dołu na wskazany przez
Wykonawcę rachunek bankowy, do 21 dni po doręczeniu prawidłowo wystawionej
faktury lub innego dokumentu księgowego do siedziby Zamawiającego.
c) Wykonawca dostarczy fakturę za jeden miesiąc kalendarzowy (rozliczeniowy) wraz z każdorazowo dołączonymi do faktury prawidłowo wypełnionymi dokumentami potwierdzającymi ilość przeszkolonych osób w danym miesiącu (np. lista obecności uczestników szkolenia)
d)
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
8. Inne istotne warunki
1.
Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa.
2.
Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty