Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-07-2024 14:04:00 |
Składania : | 08-07-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 08-07-2024 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Starachowice, dn. 04.07.2024 r.
Zapytanie
ofertowe nr KIS.26.18.1.2024
(zamówienie, którego
wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł)
Na zorganizowanie jednodniowej
wycieczki na trasie Starachowice - Kopalnia Soli „Wieliczka” - Kraków
- Starachowice, w dniu 11 lipca 2024 roku dla grupy 33 osób
- 30 dzieci i młodzieży uczęszczających do świetlicy w Centrum
Aktywności Społecznej w Starachowicach oraz 3
osoby dorosłe (opiekunowie).
I. Zamawiający:
Centrum
Usług Społecznych w Starachowicach
ul.
Majówka 21a, 27-200 Starachowice
Godziny
pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00
Nr tel. 41 275 41
41
II. Tryb udzielenia
zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie toczy się w
trybie zapytania ofertowego w ramach pozyskanych środków z Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
2. Postępowanie prowadzone
jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych
ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00
zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w
Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania
zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest usługa zorganizowania jednodniowej wycieczki na trasie
Starachowice - Kopalnia Soli „Wieliczka”
- Kraków - Starachowice, w dniu 11 lipca 2024 roku, dla grupy 33 osób -
30 dzieci i młodzieży uczęszczających do świetlicy w Centrum Aktywności
Społecznej w Starachowicach oraz 3 osoby
dorosłe ( opiekunowie).
3.1 Planowana
godzina wyjazdu 6:30-7:00, planowana godzina powrotu ok 20:00. Miejsce wyjazdu
i powrotu: Starachowice Dworzec Zachodni, parking. Planowana liczba uczestników
wyjazdu 33 osoby, w tym 30 dzieci i młodzieży w wieku do 6- 16 r.ż. i 3 osoby
dorosłe (opiekunowie).
3.2 Oczekiwany
program wycieczki na trasie Starachowice – Kopalnia Soli „Wieliczka” – Kraków -
Starachowice
3.3 Cena
pobytu obejmuje nie mniej niż:
·
Transport autokarem na trasie Starachowice-Wieliczka
– Kraków - Starachowice,
Miejsce wyjazdu i powrotu – Starachowice, parking Dolne Starachowice,
obok dworca zachodniego PKP. Autokar sprawny technicznie, wyposażony w p
·
Opiekę pilota/przewodnika
·
Bilet wstępu do Kopalni Soli „Wieliczka” dla 30 uczestników i 3 opiekunów (bezpłatnie)
·
Ciepły posiłek- obiad w formie drugiego dania
(ziemniaki, filet z kurczaka, surówka, sok pomarańczowy 100% min 200 ml/butelka.) dla 33 osób.
·
Deser dla 33 osób w formie – gofr z bitą
śmietaną, lodami, owocami i posypką.
·
Ubezpieczenie NNW, kosztów leczenia
·
Opłaty parkingowe i drogowe
·
Podatek VAT ( faktura Vat/marża).
·
Inne niezbędne koszty, które Wykonawca
zobowiązany będzie ponieść mające wpływ na kompleksowość usługi.
3.4 Opis wymagań stawianych wykonawcy:
Warunkiem
udziału w niniejszym postępowaniu jest:
1.
Posiadanie przez organizatora wycieczki wpisu do rejestru organizatorów
turystyki i pośrednictwa turystycznego.
2.
Dysponowanie sprawnym autokarem z klimatyzacją. Zamawiający przeprowadzi
kontrolę stanu technicznego pojazdu i stanu trzeźwości kierowcy przez wyjazdem.
3.
Dysponowanie osobami z uprawnieniami pilota/przewodnika
3.
Dysponowanie osobami w ilości wymaganej przepisami prawa, posiadającymi
uprawnienia do
kierowania pojazdem.
3.5
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1.
Kserokopię aktualnego wpisu do rejestru organizatorów turystyki i pośrednictwa
turystycznego.
2.
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji.
3.
Oświadczenie wykonawcy, że w czasie realizacji zamówienia będzie dysponował
sprawnym autokarem.
4.
Oświadczenie wykonawcy, że w czasie realizacji zamówienia będzie dysponował
osobami posiadającymi uprawnienia pilota/przewodnika oraz do kierowania
pojazdem.
5.
Formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia).
7.
Szczegółowy program wycieczki.
CPV, kod określony we
wspólnym słowniku zamówień
Kod CPV:
IV. Opis sposobu przygotowania oferty
4.1
Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w
zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w
tym dokumencie.
4.2
Podane w ,,Formularzu ofertowym’’ ceny muszą uwzględniać wszystkie koszty
związane
z realizacją zamówienia i nie mogą ulec zmianie. Wykonawca przedstawi w ofercie
cenę całkowitą netto i brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając
ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena oferowana musi zawierać wszystkie koszty
związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także
inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena ofert ma być wyrażona w
PLN.
4.3 Każdy wykonawca może przedstawić tylko jedną
ofertę.
4.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych.
V. Realizacja oferty
5.1 Usługa
zostanie wykonana w dniu 11 lipca 2024 r. Godzina wyjazdu
zostanie ustalona
z wybranym Wykonawcą.
5.
Miejsce i termin składania ofert
5.1
Termin składania ofert upływa 8.07.2024 r. do godz. 8.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone. Otwarcie ofert nastąpi 08.07.2024
r. o godz. 8:05.
5.2 Wykonawca
składa ofertę w formie elektronicznej za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl
6.
Opis kryteriów i sposobu oceny oferty
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie brał
pod uwagę kryterium cenowe
Kryterium wyboru oferty:
a. 100
% - cena oferty brutto.
Ocena tego kryterium zostanie obliczona wg
następującego wzoru:
cena brutto najtańszej oferty
----------------------------------------- x
100 %
cena brutto badanej oferty
6.1 Zamawiający uzna i wybierze, jako
najkorzystniejszą ofertę z najwyższą liczbą punktów.
6.2
Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
6.3
Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia brakujących oświadczeń lub
dokumentów lub poprawienia oświadczeń lub dokumentów zawierających błędy.
6.4 Zamawiający ma prawo anulować postępowanie,
jeśli w jego ramach wpłyną jedynie oferty, które zawierają cenę brutto wyższą
niż kwota, którą dysponuje Zamawiający na realizację usługi. Z tego tytułu
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
6.5
Jeżeli cena w ofercie zawierającej najniższą cenę, przewyższa możliwości
finansowe Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji tejże
ceny, pod warunkiem wyrażenia na to zgody przez Wykonawcę.
7.
Informacje dot. płatności
7.1
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od
daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Ponadto w związku
z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie
Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
nabywca: Gmina
Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 664-19-09-150 odbiorca: Centrum
Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
8. Osoba wyznaczona przez
Zamawiającego do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego:
Na etapie składnia ofert,
wszelkie pytania należy składać poprzez adres email magdalena.kosin@cus.starachowice.eu
Kierownik Klubu Integracji Społecznej Pani Magdalena Kosin,
9.
Załączniki:
1.
Załącznik 1 – Formularz ofertowy
2.
Załącznik nr 1 do formularza ofertowego- oświadczenie Wykonawcy
3.
Załącznik nr 2 do formularza ofertowego- oświadczenie wykonawcy
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 504 206 900
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty