Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-07-2024 09:31:00 |
Składania : | 30-07-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 30-07-2024 11:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-07-31 13:53 | Joanna Michalska |
Działając
na
podstawie
art.
255
pkt.
2)
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2023
r.
poz.
1605
z
późn.
zm.),
Zamawiający
informuje,
że
unieważnia
ww.
postępowanie. UZASADNIENIE W postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14) ustawy PZP została odrzucona, ponieważ wykonawca nie wniósł wadium. Zamawiający unieważnia ww. postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy PZP, ponieważ jedyna złożona w postępowaniu oferta podlegała odrzuceniu. |
2024-07-30 13:39 | Joanna Michalska |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2023
r.
poz.
1605
z
późn.
zm.)
Zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
wpłynęła
następująca
oferta: Numer ofert Wykonawca Cena/koszt Termin gwarancji 1. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Czempiniu Sp. z o.o. ul. Polna 2 64-020 Czempiń 1 649 943,00 zł brutto 36 m-cy |
2024-07-30 11:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 847 758,30 zł brutto. |
2024-07-25 14:54 | Joanna Michalska |
Gmina
Czempiń
na
podstawie
art.
284
ust.
1
i
6
Ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
udziela
odpowiedzi
na
pytania: Pytanie 1 Dotyczy zad. Nr 11. Prosimy o podanie założeń oraz schematu działania dla zaprojektowania i budowy automatycznej zastawki regulującej poziom wody w stawie. Odpowiedź Założenia i schemat działania dla zaprojektowania automatycznej zastawki leży po stronie wykonawcy w oparciu o PFU oraz wizję lokalną w terenie. Pytanie 2 Dotyczy zad. Nr 9 Prosimy o podanie szerokości planowanego chodnika o nawierzchni mineralnej. Odpowiedź Szerokość chodnika o nawierzchni mineralnej ma wynosić 2 metry. Pytanie 3 Dotyczy zad. Nr 9b Prosimy o podanie powierzchni, materiału nawierzchni oraz sposobu ograniczenia planowanych utwardzeń pod istniejącymi ławkami. Odpowiedź Istniejących ławek jest 16 szt. Powierzchnia do utwardzenia to około 52m2. Utwardzenie należy wykonać z kruszywa mineralnego o następującej konstrukcji: • mechaniczne usunięcie warstwy ziemi o grubości ok. 30-40 cm z transportem urobku, • wykonanie obrzeży z jednego rzędu kostki granitowej 8x11 cm na ławie betonowej, • warstwa odsączająca z piasku 15 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5: 10 cm, • nawierzchnia mineralna 3-5 cm po zagęszczeniu. Skład nawierzchni: frakcja żwirowa 48,6%; frakcja piaskowa 40,8%; frakcja pyłowa (gliniasta) 10,4%; frakcja kamienna 0,2%; w przybliżeniu jest to mieszanka gliny, piasku i żwiru w proporcji 1:4:5; Zamawiający dopuszcza odstępstwo w ilości poszczególnych frakcji mieszanki max. do 1%, natomiast w zakresie frakcji kamiennej 0,1%). Pytanie 4 Dotyczy zad 13a i 13b Prosimy o podanie szacunkowej długości planowanego nawodnienia kropelkowego na obu lokalizacjach. Odpowiedź Z uwagi na fakt realizacji zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj” to zadaniem wykonawcy w fazie projektowania jest wyliczenie jaka powinna być długość linii kroplującej biorąc pod uwagę zagospodarowanie terenu (ilość i wielkość rabat, oraz rodzaje zieleni tj. krzewy, drzewa, itp.). |
2024-07-25 14:52 | Joanna Michalska |
Gmina
Czempiń
zgodnie
z
art.
286
ust.
1
Ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
zmienia
treść
SWZ. I. Zmienia się treść punktu 13.1 SWZ W SWZ było: 13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 24.08.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. W SWZ jest: 13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 28.08.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. II. Zmienia się treść punktu 15.1 SWZ W SWZ było: 15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/czempin, do dnia 26.07.2024 r., godz. 11:00 W SWZ jest: 15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/czempin, do dnia 30.07.2024 r., godz. 11:00 III. Zmienia się treść punktu 15.2 SWZ W SWZ było: 15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.07.2024 r. o godz. 11:30 W SWZ jest: 15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.07.2024 r. o godz. 11:30 W pozostałym zakresie SWZ pozostaje bez zmian. |
Komunikaty