Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-30-2024 Wynajem 30 kontenerów otwartych o pojemności 7m3 oraz ich wywóz i utylizacja odpadów na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z siedzibą w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 10.

Termin:
Zamieszczenia : 22-07-2024 14:53:00
Składania : 30-07-2024 08:00:00
Otwarcia : 30-07-2024 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. 

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z odbiorem ok. 30 sztuk kontenerów – 7m3 przeznaczonych na odpady o kodzie nr 170904 na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.

2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 2 do zlecenia.


TERMIN REALIZACJI:  od daty podpisania zlecenia do dnia 30.10.2024 r.

 

Warunki udziału w postepowaniu:

o udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy oferent, który posiada niezbędny potencjał techniczny i osobowy do wykonania zamówienia oraz złoży ofertę.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.

W przypadku pytań, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub kontakt telefoniczny:: 

- pytania związane z przedmiotem zamówienia – Paweł Sobieraj , tel. 22 553 70 83,

- pytania proceduralne - Magdalena Jańczuk , tel. 22 553 78 66,

 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

załączniki:

załącznik nr 1 – wzór zlecenia,

załącznik nr 2 - OPZ (załacznik do wzoru zlecenia),

załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załacznik nr 2 do umowy_OPZ.pdf pdf 155.84 2024-07-22 14:53:00 Postępowanie
załącznik nr 1_wzór_zlecenia.pdf pdf 245.76 2024-07-22 14:53:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2024.pdf pdf 252.34 2024-07-22 14:53:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści postępowania 23.07.2024.pdf pdf 203.37 2024-07-23 11:18:55 Publiczna wiadomość
załącznik nr 1_wzór_zlecenia.wer. 2 (zmiana stawki VAT).pdf pdf 245.76 2024-07-23 11:18:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-07-23 11:18 Magdalena Jańczuk Wyjaśnienia treści postępowania 23.07.2024 r.

Wyjaśnienia treści p [...].pdf

załącznik nr 1_wzór_ [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Podstawienie na wskazany adres oraz odbiór zapełnionych kontenerów (7m3) przeznaczonych na odpady o kodzie nr 170904 oraz utylizacja odpadów dostawa oraz odbiór przedmiotu zamówienia, zgodnie z OPZ, wzorem zlecenia raz zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego. 30 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem zlecenia, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
7 Termin realizacji - Oświadczam, że zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania zlecenia do dnia 30.10.2024 r. - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 72