Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 11/DDS/2024 Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych do Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

Ewa Pocheć
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 22-07-2024 10:48:00
Składania : 29-07-2024 08:00:00
Otwarcia : 29-07-2024 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: 11/DDS/2024



Starachowice, dnia 22.07.2024 r.



Postępowanie na dostawę produktów spożywczych

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

Zamawiający:

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

Dział: Dzienny Dom Senior+

ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip., 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku

w godzinach od 8:00 do 16:00

Nr tel. 668-216-211, 41 322-17-00

Adres WWW: cus.starachowice.eu

email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu

  1. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


  1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych do Centrum Usług Społecznych w Starachowicach.


Kod CPV 15800000-6: Różne produkty spożywcze


Przedmiotem zamówienia jest:

LP

NAZWA PRODUKTU

PARAMETRY

ILOŚĆ

1.

Woda mineralna

  • Lekko gazowana

  • Butelka o pojemności 1,5 l

120

2.

Płatki owsiane

  • Paczka 500 g

36

3.

Rodzynki

  • Paczka 100 g

40

4.

Żurawina suszona

  • Paczka 100 g

40

5.

Konserwa turystyczna

  • Puszka 300 g

  • Minimum 93% mięsa wieprzowego

54

6.

Cukier biały

  • Paczka 1 kg

10

7.

Dżem wiśniowy

  • Minimum 40% owoców

  • Słoik 280 g

20

8.

Dżem truskawkowy

  • Minimum 40% owoców

  • Słoik 280 g

20

9.

Powidła śliwkowe

  • Słoik 280 g

20

10.

Olej rzepakowy

  • Butelka 1 l

5

11.

Pasztet drobiowo-wieprzowy

  • Opakowanie 250 g

  • Mięso oddzielone mechanicznie z kurcząt minimum 14%

  • Wątroba z kurcząt minimum 12%

  • Wątroba wieprzowa minimum 5,5%

5


  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

Termin dostarczenia sprzętu przez Wykonawcę do dnia 05.08.2024 r.


  1. Kryteria oceny ofert.

    1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie:

  1. Cena (waga 100%)

Cena brutto


5.2. Zasady przyznawania punktów:

a) Cena – 100% (gdzie 1% = 1 pkt)

Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

C min

C = ------------------ x 100 pkt

C bad

gdzie:

C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,

C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,

C bad - cena (brutto) badanej oferty

    1. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

    2. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w ofertach podstawowych.


  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497).

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1


    1. spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, tj

  1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia;

  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2


  1. Informacje dotyczące płatności

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.

Nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150

odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.

Dane do dostawy: Dzienny Dom Senior+ ul. Aleja Armii Krajowej 28 Ip. „ Galeria Handlowa Skałka” tel. 668-211-216.


  1. Inne istotne warunki

    1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą platformy zakupowej OpenNexus.

    2. Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

    3. Zamawiający wymaga od Wykonawców zamieszczenie do oferty zdjęć poglądowych proponowanych produktów.

    4. Zamawiający zastrzega, że transport i rozładunek należą do obowiązków Wykonawcy, a ich koszt powinien być wliczony w cenę produktów.



Sporządził:

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1- Oświadczenie przesłanki wykluczenia.docx docx 16.09 2024-07-22 10:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 2-Oświadczenie-1.docx docx 9.76 2024-07-22 10:48:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Woda mineralna Lekko gazowana, butelka o pojemności 1,5 l 120 szt. - (0)
2 Płatki owsiane paczka 500g 36 szt. - (0)
3 Rodzynki paczka 100 g 40 szt. - (0)
4 Żurawina suszona paczka 100g 40 szt. - (0)
5 Konserwa turystyczna puszka 300g, minimum 93% mięsa wieprzowego 54 szt. - (0)
6 Cukier biały 1kg 10 szt. - (0)
7 Dżem wiśniowy minimum 40% owoców, słoik minimum 280g 20 szt. - (0)
8 Dżem truskwkowy minimum 40% owoców, słoik minimum 280g 20 szt. - (0)
9 Powidła śliwkowe słoik minimum 280g 20 szt. - (0)
10 Olej rzepakowy butelka 1l 5 szt. - (0)
11 Pasztet drobiowo-wieprzowy Opakowanie 250 g, Mięso oddzielone mechanicznie z kurcząt minimum 14%, Wątroba z kurcząt minimum 12%, Wątroba wieprzowa minimum 5,5% 25 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 30