Regulamin obowiązujący
Wykonawców
składających za
pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej
oferty realizacji
zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku
- Zamówienia
realizowane przez KWP w Białymstoku za pośrednictwem Internetowej
Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony
internetowej www.platformazakupowa.pl.
- KWP w Białymstoku
nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem
Platformy Zakupowej.
- Pełna
specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje
są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się
na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
- Podana przez
Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty
realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Białymstoku nie ponosi żadnych innych
kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
- O ile nie
wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
- Wykonawca jest
związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 14 dni od dnia upływu
terminu składania ofert.
- Płatność nastąpi
po realizacji zamówienia. Termin płatności
na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od otrzymania przez KWP w Białymstoku
prawidłowo wystawionej faktury.
- Wykonawca
gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych
zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z
opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z
przepisów prawa.
- W przypadku realizowania
dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez
Wykonawcę ofertą, KWP w Białymstoku zwróci niezgodny przedmiot zamówienia
na koszt i ryzyko Wykonawcy.
- KWP w Białymstoku
wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu
kryteriami wyboru oferty.
- W przypadku kilku
pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Białymstoku zastrzega sobie prawo
wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.
- KWP w Białymstoku
zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem
Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w
Białymstoku.
- Warunkiem
złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego
regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę
oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę
na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się
do ich przestrzegania.
KLAUZULA RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1)
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Komendant Wojewódzki Policji w Białymstoku;
2)
nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych
osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych:
inspektor ochrony danych osobowych w Komendzie
Wojewódzkiej Policji w Białymstoku – dane zostały zamieszczone na stronie BIP
KWP w Białymstoku, adres e-mail inspektora danych osobowych: iod.kwp@bk.policja.gov.pl
3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO w celu:
a)
prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego,
b) w
przypadku zawarcia umowy - w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na
Komendancie Wojewódzkim Policji w Białymstoku, tj. realizacji jej postanowień;
4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania lub umowa
zawarta z wybranym wykonawcą i dokumentacja ją dotycząca;
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
a)
do celów przeprowadzenia
postępowania o zamówienie zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji,
przez okres wynikający z kategorii archiwalnej od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia;
b) do celów
realizacji umowy przez okres jej realizacji,
c) po zakończeniu umowy przez okres określony w
przepisach powszechnie obowiązującego
prawa, w szczególności:
i. przez okres
przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa
do celów dokonywania rozliczeń,
ii. przez okres
przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów prawa regulujących przebieg
postępowań z tego tytułu do celów dochodzenia tychże roszczeń,
iii. przez okres wynikający z kategorii archiwalnej ze
względu na cele archiwalne w interesie publicznym zgodnie z Jednolitym
Rzeczowym Wykazem Akt Policji,
iv. przez okres
określony w odrębnych przepisach do celów badań naukowych lub historycznych lub
statystycznych;
6)
w przypadku zamówień publicznych oraz umów
prowadzonych w ramach projektów realizowanych ze środków pomocowych krajowych i
zagranicznych okres przechowywania uwzględniał będzie wymogi dotyczące okresu
przechowywania obowiązujące w przepisach prawa właściwych dla środka
pomocowego;
7)
podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest
obowiązkowe, przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi bowiem przepis
prawa;
8)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9)
posiada Pani/Pan:
a)
na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b)
na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c)
na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
10) nie
przysługuje Pani/Panu:
a)
w związku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie
art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Oświadczenie wykonawcy składającego ofertę:
Oświadczam,
że:
wypełniłem obowiązki informacyjne
przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
/W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych
osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie
stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14
ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści
oświadczenia np. przez jego wykreślenie/
Ø Przedmiot
zamówienia: Sukcesywne dostawy preparatu do bezdotykowego mycia pojazdów o nazwie
"WURTH Piana aktywna Eco 26kg.".
Ø Termin realizacji zamówienia: 12
miesięcy od dnia podpisania umowy;
Ø Kryterium oceny: Najniższa cena -
100%;
KOSZTY
TRANSPORTU PO STRONIE DOSTAWCY, termin płatności 30 dni, termin dostawy - w
ciągu dwóch dni od dnia złożenia zamówienia - proszę potwierdzić wpisując
"Akceptuję";
Ø Miejsce dostawy: WT KWP w
Białymstoku ul. Hajnowska 10, 15-854 Białystok;
Ø Wykonawca gwarantuje, że zaoferowany
produkt jest fabrycznie nowy, posiadający atesty i certyfikaty producenta,
wolny od wad fizycznych i prawnych oraz jest zgodny z ofertą handlową
producenta dostępną dla klienta indywidualnego;
Ø Wykonawca musi posiadać wiedzę i
doświadczenie oraz wszelkie uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania;
Ø Wykonawca po
przeprowadzonym postępowaniu przed podpisaniem umowy dostarczy formularz
ofertowy (załącznik nr 1), który musi być w całości uzupełniony i podpisany
przez Wykonawcę oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6
miesięcy.
Ø Wykonawca składając ofertę oświadcza,
że zapoznał się z projektem umowy (załącznik nr 2) i nie wnosi do niej żadnych
zastrzeżeń oraz, że zamówienie będzie realizowane zgodnie ze wszystkimi
wymaganiami.
Ø Zamawiający nie dopuszcza ofert
równoważnych.
W
razie pytań osobą do kontaktu jest:
Adam
Leszczyński tel. 47 711 36 67, e-mail: adam.leszczynski@bk.policja.gov.pl
Marta
Stankiewicz tel. 47 711 31 49. e-mail: marta.stankiewicz@bk.policja.gov.pl
W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać
oferty!