-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 959957
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RG.V.271.7.2024 Remont zabytkowego budynku starej szkoły w miejscowości Goraj
Wystawiający
-
UżytkownikAndrzej Łusiewicz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-07-26 08:21:00
-
Składania2024-09-30 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-09-30 09:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-30
15:12:09
|
Andrzej Łusiewicz |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2024-09-30
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Nr
sprawy:
RG.V.271.7.2024
Lubasz,
dnia
30.09.2024
roku Informacja dotyczy: postepowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Remont zabytkowego budynku starej szkoły w miejscowości Goraj Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Lubasz informuje, że Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 1.326.000,00 zł brutto. Przewodniczący Komisji Przetargowej Wiesław Graj |
2024-09-19
11:39:05
|
Andrzej Łusiewicz |
Dodatkowa
informacja
Zamawiającego. Na elewacji płd.- wejściowej znajdują się 3 szt. okien piwnicznych, których nie widać w projekcie. Razem okien piwnicznych jest 7 szt. W załączeniu zdjęcia. Załączniki |
2024-09-18
13:16:40
|
Andrzej Łusiewicz |
Zamawiający
zmienia
termin
składania
ofert
na
30.09.2024
r.
do
godz.
9.00,
otwarcie
ofert
nastąpi
30.09.2024
r.
o
godz.
9.30.
W
załączeniu
ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
dot.
w/w
terminu.
Załączniki |
2024-09-17
09:30:52
|
Andrzej Łusiewicz |
Poprawione
projektowane
postanowienia
umowy
-
wzór
umowy.
Uszczegółowiono
zapisy
dot.
płatności.
Załączniki |
2024-09-16
10:55:22
|
Andrzej Łusiewicz |
Pytania
z
10.09.2024
r.
i
odpowiedzi
na
pytania.
Załączniki |
2024-09-11
09:42:48
|
Andrzej Łusiewicz |
Zamawiający
zmienia
termin
składania
ofert
na
23.09.2024
r.
godz.
11.00,
otwarcie
23.09.2024
r.
godz.
11.30.
W
załączeniu
ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
dot.
w/w
terminów.
Załączniki |
2024-08-28
12:49:20
|
Andrzej Łusiewicz |
Zamawiający
informuje
o
zmianie
terminu
składania
ofert
do
16.09.2024
r.
do
godz.
11.00,
otwarcie
ofert
16.09.2024
r.
godz.
11.30.
W
załączeniu
ogłoszenie
o
zmianie
terminu.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?