Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KA-CZL-DZP.261.2.70.2024 Usługa prowadzenia kampanii reklamowej w internecie

Termin:
Zamieszczenia : 29-07-2024 08:20:00
Składania : 06-08-2024 10:00:00
Otwarcia : 06-08-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 994.3 2024-07-29 08:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 602.62 2024-07-29 08:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 OPZ.pdf pdf 65.36 2024-07-29 08:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - wzór umowy.pdf pdf 279.16 2024-07-29 08:20:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-08-01 14:28 Barbara Mękarska W postępowaniu wpłynęło pytanie:
Co będzie decydujące przy wyborze oferty? Np.: najniższa cena jednostkowa, najwyższe zaproponowane zasięgi we wskazanym budżecie, najniższa cena końcowa (bez względu na zaproponowane zasięgi)?
ODP. Zgodnie z zapytaniem ofertowym przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się ceną oferty 100%.

2024-08-01 12:03 Barbara Mękarska Do postępowania wpłynęły pytania, zamawiający udzielna następujących odpowiedzi:
1. "Proszę o uzupełnienie informacji dotyczących punktu o dodatkowym medium (YouTube), znajdującym się w Załączniku nr 2 OPZ - a dokładnie: "Dodatkowym medium wspierającym powinien być You Tube" - czy promocja w ww. medium ma odbywać się za pośrednictwem reklamy Video? Jeżeli tak, to proszę o podanie długości spotu jaki zostanie oddany do promocji oraz zakładanej przez Państwa ilości wyświetleń reklamy Video."
ODP. "Odnośnie spotu na YouTube - jesteśmy w trakcie opracowywania materiału, długość ok 1 m.
Ze względu na to, że jest to medium wspierające, dotychczas nie wykorzystywane przez nas, nie mamy tu żadnych estymacji, celem jest promocja studiów i zwiększenie ruchu wokół filmu.

2. "Prośba o podanie informacji o jakich sześciu kierunkach mowa w zapisie "Ze względu na to, że wchodzimy na zupełnie nowy rynek, zależy nam na kampanii zasięgowej, która spowodowałaby zwiększenie ruchu na stronie studiów podyplomowych – 6 wytypowanych kierunków." znajdującym się w Załączniku nr 2 OPZ."
ODP. Kierunki, które promujemy to: Audyt bezpieczeństwa systemów informatycznych
Finanse i Rachunkowość
Inżynieria procesów produkcyjnych
Logistyka wspomagana komputerowo
Projekty e-commerce
Zarządzanie projektami"


3. Chciałabym zapytać o budżet przeznaczony na kampanie. W ofercie widnieje informacja o budżecie do 130 000 zł, a w jednej z odpowiedzi informacja o 57.810 zł brutto. Który budżet należy przyjąć przy składaniu oferty?
ODP. 130.000 to kwota , jaka wynika z ustawy PZP, postępowanie jest prowadzone ze względu na niższą wartość niż wskazana – w trybie pozaustawowym. Kwota 57.810,00 jest to szacunkowa wartość zamówienia.


4. Dodatkowo chciałam zapytać czy posiadają Państwo estymacje wyświetleń/kliknięć/sesji, które chcielibyście Państwo osiągnąć przez okres trwania kampanii? W odpowiedziach widnieje jedynie zasięg.
ODP. Ze względu na to, że jest to medium wspierające, dotychczas nie wykorzystywane przez nas, nie mamy tu żadnych estymacji, celem jest promocja studiów i zwiększenie ruchu wokół filmu.

2024-07-30 10:23 Barbara Mękarska W związku z wpłynięciem pytań do postępowanie Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
1. Jaki jest szacunkowy budżet realizacji zamówienia?
ODP.Szacunkowy koszt zamówienia to 57.810,00 zł brutto
2. Jaki jest budżet, jaki Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Zamówienia?
ODP. Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia będzie widoczna na platformie w dniu otwarcia ofert.
3. Proszę o uzupełnienie informacji dotyczącej zakładanej przez Państwa ilości wyświetleń reklamy lub określenie przybliżonego budżetu na realizację kampanii reklamowej.
ODP. Kampanie na Traffic:
Szacowana wielkość grupy odbiorców: 270 200 - 317 800
Zasięg: 11k -32k
Social media
Facebook & IG Ads
- promocja postów - Szacowana wielkość grupy odbiorców: 281 700 - 331 400
Zasięg: 2,7k - 7,9k
Budżet jak w pyt. 1

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2924 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z warunkami opisanymi we wzorze umowy (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 261