-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 969308
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DZp.380.3.25.2024.DHs.269 Dostawy środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Kalisz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-19 15:00:00
-
Składania2024-08-30 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-08-30 09:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-25
13:20:44
|
Joanna Kalisz |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
w
zakresie
Części:
5
i
7
z
dnia
25.10.2024
r.
Załączniki |
2024-10-21
14:21:25
|
Joanna Kalisz |
Informacja
o
unieważnieniu
czynności
wyboru
najkorzystniejszych
ofert
w
zakresie
Części:
5
i
7
z
dnia
21.10.2024
r.
Załączniki |
2024-10-17
14:29:25
|
Joanna Kalisz |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszych
ofert
w
zakresie
Części:
2
-
7
z
dnia
17.10.2024
r.
Załączniki |
2024-10-09
15:01:37
|
Joanna Kalisz |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
w
zakresie
Części
1
z
dnia
09.10.2024
r.
Załączniki |
2024-09-03
12:09:46
|
Joanna Kalisz |
Informacja
z
otwarcia
ofert
w
dniu
30.08.2024
r.
z
dnia
03.09.2024
r.
Załączniki |
2024-08-30
09:15:34
|
Joanna Kalisz |
Kwota,
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia:
446
551,50
PLN
brutto: - Część 1 - Środki higieniczne - ręczniki papierowe, papier toaletowy Brutto: 179 807,43 PLN - Część 2 - Inne artykuły pomagające w utrzymaniu czystości Brutto: 39 660,89 PLN - Część 3 - Profesjonalne środki czyszczące Brutto: 78 298,03 PLN - Część 4 - Worki na odpady Brutto: 61 973,40 PLN - Część 5 - Artykuły do higieny osobistej, płyn do mycia naczyń oraz preparaty czyszczące Brutto: 24 813,60 PLN - Część 6 - Artykuły do utrzymania czystości podłóg Brutto: 46 228,94 PLN - Część 7 - Profesjonalny sprzęt do utrzymania higieny i czystości Brutto: 15 769,21 PLN |
2024-08-26
13:38:27
|
Joanna Kalisz |
Wyjaśnienie
treści
SWZ
nr
3
oraz
zmiana
treści
SWZ
nr
3
z
dnia
26.04.2024
r.
Załączniki |
2024-08-23
12:58:10
|
Joanna Kalisz |
Wyjaśnienie
treści
SWZ
nr
2
oraz
zmiana
treści
SWZ
nr
2
z
dnia
23.08.2024
r.
Załączniki |
2024-08-22
14:17:06
|
Joanna Kalisz |
Wyjaśnienie
treści
SWZ
nr
1
oraz
zmiana
treści
SWZ
nr
1
z
dnia
22.08.2024
r.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?