-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 971293
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PCD.ED.2262.329.2024 Zakup artykułów biurowych zgodnie ze specyfikacją wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Mleczek
-
Organizacja
-
OddziałBiuro Administracji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-23 09:11:00
-
Składania2024-08-30 11:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w
Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:
1.
Przedmiot
zamówienia: zakup i dostarczenie na adres zamawiającego (ul. Gdańska 2, 61-123
Poznań) produktów:
A. Długopis biurowy automatyczny niebieski Toma,
0,5 mm - 100 sztuk
B. Etykiety samoprzylepne A4 do drukarek, białe,
papierowe, rozmiar etykiety: 52,5x29,7mm, liczba etykiet na arkuszu: 40 - 300
arkuszy (np. 3 opakowania po 100 arkuszy)
C. Folia do laminowania A4 80 mic. - 400 sztuk
(np. 4 opakowania po 100 sztuk)
D. Kleje w sztyfcie do papieru Magik, pojemność
20 g. - 100 sztuk
E. Ołówki grafitowe KOH-I-NOOR, twardość 3B -
100 sztuk
F. Blok do flipchartów, gładki, wymiary
65x100cm, 50 kartek - 2 sztuki
G. Flamastry 12 kolorów - 15 opakowań
H. Taśma dwustronna 50 mm szerokości, 5 metrów
długości - 5 sztuk
I. Taśma dwustronna 25 mm szerokości, 10
metrów długości - 5 sztuk
J. Taśma
klejąca przezroczysta 48 mm szerokości, długość 50 metrów - 5 sztuk
2.
Termin
realizacji zamówienia: 10 września 2024 r.
3.
Kryteria
oceny ofert z opisem: cena=100%
4.
Ofertę
należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.
5.
Osoba
upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Dominika Marciniak
(dominika.marciniak@pcd.poznan.pl)
6.
Zamawiający
dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
7.
Zamawiający
przewiduje podpisanie umowy na realizację zamówienia zgodnie ze wzorem
złączonym do zapytania (jeśli dotyczy[1]*).
8.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz składania ofert częściowych.
9. Integralną częścią dokumentacji niniejszego
postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do
postepowania
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do
postepowania.
10.W przypadku pytań związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
·
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
·
Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
·
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w
procedurze zapytania ofertowego;
·
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r.
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie
przepisów ogólnych.
·
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na
podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów
przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
·
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
·
posiada Pani/Pan:
−
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;
−
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych;
−
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
·
nie przysługuje Pani/Panu:
−
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych;
−
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO;
−
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
[1]
jeśli dotyczy
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-02
10:05:08
|
Katarzyna Mleczek |
Szanowni
Państwo, Zamawiający informuję, iż w postępowaniu została wybrana oferta firmy: Rodan Sp. z o.o. 60-201 POZNAŃ, GÓRECKA 17 NIP 7792142824 |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?