-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 972039
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
GOiOŚ.271.5.2024 Dostawa i montaż stacji uzdatniania powietrza
Wystawiający
-
UżytkownikGabriela Jeziorna
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-26 11:30:00
-
Składania2024-09-02 11:27:00
-
Otwarcie ofert2024-09-02 11:32:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Urząd Miasta i Gminy Kępno
Wydział Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska
Kępno, dnia 7 sierpnia 2024 roku
GOiOŚ.271.5.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
na: " Dostawa i montaż stacji uzdatniania powietrza”
I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Zamawiający: Gmina Kępno
Adres: ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno
tel.: (62) 59 09 400
e-mail: kepno@um.kepno.pl
strona internetowa: www.kepno.pl
NIP: 6191945305
REGON: 250854731
godziny urzędowania: od 8.00 do 16.00
II. Tryb udzielenia zamówienia.
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Kępno nr 29/2015 z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie zasad udzielania w Urzędzie Miasta i Gminy w Kępnie zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu Cywilnego.
III. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż trzech zewnętrznych stacji uzdatniania powietrza atmosferycznego w ramach przedsięwzięcia „Powietrze czyste to oczywiste. Działania na rzecz czystego powietrza w Gminie Kępno”.
W ramach niniejszego zadania na terenie gminy Kępno, do trzech wskazanych lokalizacji należy dostarczyć i zamontować zewnętrzne stacje uzdatniania powietrza. Dwie przy budynku Szkoły Podstawowej w Hanulinie oraz Przedszkola Samorządowego w Hanulinie. Trzecią przy Szkole Podstawowej w Krążkowach to jest:
1) działka nr 919/6, położona w obrębie Krążkowy, gmina Kępno, nr księgi wieczystej: KZ1E/00061568/6 - zgodnie z załączoną mapką lokalizacyjną;
2) działka nr 484/13, położona w obrębie Krążkowy, gmina Kępno, nr księgi wieczystej: KZ1E/00014218/4 - zgodnie z załączoną mapką lokalizacyjną.
Stacje uzdatniania powietrza należy opatrzeć w logotyp programu „Błękitno-zielone inicjatywy dla Wielkopolski” i logotypy Gminy Kępno. Po podpisaniu umowy zlecenia na dostawę i montaż 3 szt. SUP projekt wyglądu zewnętrznego stacji należy przedłożyć zamawiającemu do akceptacji.
Zamawiający posiada ważne zgłoszenie wykonania robót budowlanych polegających na: wykonaniu mikro niwelacji terenu, fundamentowaniu powierzchni 3x1m2 = 3m2, wykonaniu przyłączy energetycznych - 3 przyłącza kablem energetycznym z uziemieniem, montażem SUP.
Po stronie zamawiającego będzie przygotowanie fundamentu i przyłącza energetycznego pod montaż stacji uzdatniania powietrza.
1. Wymagania dotyczące stacji uzdatniania powietrza:
1) Parametry filtracyjne urządzenia:
- moc filtracyjna urządzenia – 8000m³/1h
- materiał filtracyjny – polilaktyd
- biodegradowalność – TAK
- skuteczność dla PM03 – 45%
- skuteczność dla PM2,5 – 75%
- skuteczność dla PM10 – 90%
- skuteczność NO2 – 80%
- pojemność filtra – do 5 kg
- żywotność filtra – do 12 m-cy
- wydajność filtracyjna w m³/h pracy 2 880 000 w trybie pracy 12/24
2) Parametry techniczne pracy urządzenia:
- rodzaj pracy – wymuszony przepływowy obieg powietrza atmosferycznego
- tryb pracy: ciągły v godzinowy 12/24 v 24/24 v indywidualnie programowalny
- sterowanie tryby pracy- 8 programów ON/OFF, ręczne i automatyczne
- temperatura pracy (ºC) – od -20 do +80
- ciśnienie- 170Pa
- głośność (dB) – do 74
- zasilanie – 230V, 50Hz
- klasa szczelności IP55
3) Dodatkowe wyposażenie:
- wyłącznik różnicowo-nadprądowy
- licznik cykli pracy
- licznik zużycia energii elektrycznej
- presostat ciśnieniowy
2. Okres gwarancji.
Gwarancja obowiązuje przez 24 miesiące, SUP należy dostarczyć fabrycznie nowe.
IV. Termin wykonania zamówienia.
Termin realizacji zamówienia: do 31 października 2024 r.
V. Opis sposobu przygotowania oferty.
Oferta powinna być doręczona za pomocą platformy zakupowej OpenNexus. Winna być ona sporządzona w języku polskim, posiadać datę sporządzenia, zawierać dokładne dane i czytelny podpis oferenta. Oferta powinna zawierać informacje potwierdzające stawiane przez zamawiającego wymagania.
Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
VI. Wymagania, jakie winni spełniać Wykonawcy biorący udział w postępowaniu:
W postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) dysponują potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie usługi;
2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania usługi.
VII. Dokumenty, jakie powinien złożyć Wykonawca, celem potwierdzenia spełnienia wymagań:
1) Wykaz należycie wykonanych usług, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje) – minimum 2 usługi;
2) Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie usługi;
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji usługi.
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert.
1. Oferta powinna być doręczona za pomocą platformy zakupowej OpenNexus w terminie do 2 września 2024 r. (do godz. 13:00).
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną, telefonicznie lub listownie.
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2 września 2024 r. o godz. 13:05 w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska przy ul. Kościuszki 9.
IX. Dodatkowe informacje:
1. W odniesieniu do oferentów, którzy spełniają w/w warunki Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: cena brutto – 100%.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert – na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
4. Osoby upoważnione do kontaktu w sprawach przedmiotu zamówienia - Gabriela Jeziorna tel. 62 59 09 474.
X. Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy w tym Wykaz osób
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 62 59 09 474
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?