-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 975753
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Przedmiot zamówienia: wydruk fototapet, zadruk ścianki, pulpitów i tabliczek – elementów wystawy „Henryk Zygalski. Oblicza nieznane” w Centrum Szyfrów Enigma.
Wystawiający
-
UżytkownikŁukasz Bartoszyński
-
Organizacja
-
OddziałBiuro Administracji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-03 11:55:00
-
Składania2024-09-09 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Znak sprawy: PCD.KE.2262.348.2024
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w
Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:
1.
Przedmiot
zamówienia: wydruk fototapet, zadruk ścianki, pulpitów i tabliczek – elementów
wystawy „Henryk Zygalski. Oblicza nieznane” w Centrum Szyfrów Enigma
Opis przedmiotu zamówienia:
Wydruk wydruk fototapet, zadruk ścianki, pulpitów i tabliczek – elementów wystawy „Henryk Zygalski. Oblicza nieznane” w Centrum Szyfrów Enigma zgodnie z poniższą specyfikacja oraz załącznikiem nr 1 do zapytania.
wydruki folia samoprzylepna mat
- 1 szt - 130 x 120
- 1 szt - 120 x 120
- 1 szt - 130 x 90
- 3 szt - 207 x 92
zadruk bezpośrednie na materiale klienta
- 3 szt - 207 x 50 (CMYK)
- 8 szt 30 x 30 (CMYK)
- 2 szt 30 x 30 (CMYK + biały poddruk)
- 1 szt 66 x 166 (CMYK + biały poddruk)
- 1 szt 66 x 166 (CMYK)
- 1 szt 207 x 250 (CMYK + biały poddruk) obszar zadruku około 120 x
120
2.
Termin
realizacji zamówienia: do 3 dni roboczych od momentu otrzymania materiału
klienta, który nastąpi do 16 września 2024
3.
Kryteria
oceny ofert z opisem: cena=100%
4.
Ofertę
należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.
5.
Osoba
upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
1)
Piotr
Bojarski tel. 510 655 959
2)
Marcin Słomiński 531 250 800
6.
Zamawiający
dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
7.
Zamawiający
przewiduje podpisanie zlecenia zamówienia na warunkach określonych w załączniku nr 1 do zapytania.
8.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz
składania ofert częściowych.
9. Integralną częścią dokumentacji niniejszego
postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do
postepowania
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do
postepowania.
10.W przypadku pytań związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
·
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
·
Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
·
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w
procedurze zapytania ofertowego;
·
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r.
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie
przepisów ogólnych.
·
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na
podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów
przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
·
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
·
posiada Pani/Pan:
−
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;
−
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych;
−
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
·
nie przysługuje Pani/Panu:
−
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych;
−
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO;
−
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
[1]
jeśli dotyczy
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-03
14:55:59
|
Łukasz Bartoszyński |
Zamawiający
informuje,
iż
w
dniu
03-09-2024
r.
wpłynęło
pytanie
do
postępowania: Proszę o określenie materiału w nawiązaniu do opisu "zadruk bezpośrednie na materiale klienta" Odpowiedź: Przewidujemy zadruki na płytach MDF lub wiórowych. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?