Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-09-2024 11:40:00 |
Składania : | 09-09-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 09-09-2024 08:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Bełżyce, dnia 04.09.2024 r.
Szanowni Państwo,
Gmina Bełżyce (nasza geolokalizacja) zaprasza do składania odpowiedzi na zapytanie w charakterze szacowania wartości zamówienia poprzez poniższy formularz elektroniczny (na dole strony).
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, że niniejsze zapytanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i nie zobowiązuje do zawarcia umowy.
W celu należytego przygotowania i przeprowadzenia procedury, zwracamy się do Państwa z prośbą o dokonanie niezobowiązującej i niewiążącej wyceny.
Powyższe zostanie wykorzystane wyłącznie na potrzeby ustalenia szacunkowej wartości zamówienia. Państwa pomoc będzie dla nas bardzo ważna, ze względu na konieczność zastosowania właściwego progu oraz trybu postępowania.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania wartości zamówienia może skutkować zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym zapytaniu o szacowanie.
Link do przetargu, gdzie znajduje się dokumentacja techniczna (budowlana)
Link do przetargu, gdzie znajduje się dokumentacja techniczna (budowlana)
Link do przetargu, gdzie znajduje się dokumentacja techniczna (budowlana)
Zamawiający do umowy (jako załącznik) wymagał będzie uprawnień budowlanych oraz ubezpieczenia Inspektorów nadzoru.
Zamawiający dopuszcza łączenie pełnienia funkcji Inspektorów różnych branż przed jedną osobę lub wyznaczenia innych osób do nadzoru nad każdym zadaniem.
Przy sporządzaniu oferty zalecamy zapoznać się z projektami umów wykonawczych dla każdego zadania (Zamawiający – Wykonawca robót budowlanych oraz wynikających z nich obowiązków Stron umowy np. odbiory robót itp.)
Ze względu na charakter i specyfikę zamówienia oraz uzyskane dofinansowanie na wykonanie robót budowlanych, Zamawiający wymaga całego zespołu Inspektorów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje formularza.
Niniejsze inwestycje mają charakter strategiczny. Nie możemy pozwolić sobie na ryzyko związane z brakiem złożenia oferty na którąkolwiek z wymaganych lub mniej atrakcyjnych dla Inspektorów branż, a zatem do niewykonania całości zadania. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty wielobranżowe oraz przenikające się wzajemnie, które wymagają współpracy Inspektorów i równoczesnego nadzoru nad obiektem budowlanym.
Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę oferty brutto (za wszystkie branże) o wadze 100 %.
W szacunkowej wycenie należy podać cenę jednostkową w zł netto za każdą branżę w każdym zadaniu oddzielnie (bez VAT) z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku oraz wybrać odpowiednią stawkę podatku VAT – tym samym platforma automatycznie przeliczy cenę jednostkową w zł brutto za każdą pozycję druku ofertowego.
Dodatkowo platforma automatycznie przeliczy wartość netto /VAT/ brutto w zł oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny zmian lub unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin ich składania. Do przedmiotowego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp. Tym samym Wykonawca zrzeka się wszelkich rozszerzeń.
Oświadczenie Wykonawcy
Przystępując do przedmiotowego zapytania jednocześnie oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Do umowy Zamawiający wymaga załącznika nr 2 – tj. pisemnego oświadczenia Wykonawcy w tym zakresie.
W przypadku, gdy Wykonawca zostanie wpisany na listy sankcyjne, Zamawiający zastrzega odstąpienie od umowy z tego tytułu.
W sprawach merytorycznych proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
osoby do kontaktu:
Urząd Miejski w Bełżycach
Małgorzata Węgiel, Patrycja Grzegorczyk nr telefonu: 81-516-27-37 (sprawy proceduralne)
Szymon Topyło nr telefonu: 81-516-27-39, 609-950-037 (sprawy budowlane)
Grzegorz Borowiec nr telefonu: 81-516-27-38 (sprawy budowlane)
Wojciech Sarna nr telefonu: 81-516-27-38 (sprawy budowlane)
W sprawach związanych z obsługą platformy:
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Projekt umowy
Umowa na sprawowanie nadzoru inwestorskiego
umowa nr 89/2024/IMS/ST
zawarta w Bełżycach w dniu ___.09.2024 r.
pomiędzy:
Gminą Bełżyce ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce
NIP 7132984379, REGON 431020084
zwaną dalej Zamawiającym, reprezentowaną przez:
Zastępcę Burmistrza Bełżyc Pana Tomasza Zielonkę
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Bełżyce
Pani Olgi Matyjasik
a
________________________
NIP:____________, REGON: ____________
zwanym dalej w treści niniejszej umowy Wykonawcą.
wspólnie zwanymi dalej Stronami, została zawarta umowa o następującej treści:
Strony oświadczają, że niniejsza umowa, zwana dalej umową, została zawarta w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - prowadzonego w trybie szacowania wartości zamówienia z możliwością wyboru Wykonawcy w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dla zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 tys. zł netto, do których nie stosuje się w/w ustawy.
§ 1
§ 2
Zadanie nr 1 – do 12 miesięcy
Zadanie nr 2 – do 6 miesięcy
Zadanie nr 3 – do 8 miesięcy
od daty zawarcia umów z Wykonawcami robót budowlanych dla każdego z zadań oraz protokolarnym stwierdzeniu usunięcia ewentualnych usterek. W razie wystąpienia robót gwarancyjnych, okres pracy zostanie przedłużony o okres wykonywania tych robót.
§ 3
1) reprezentowanie inwestora na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2) prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót.
3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę robót budowlanych.
4) sprawdzanie jakości robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach końcowych.
6) wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikom robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych.
7) żądanie od Kierownika budowy lub Kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem.
8) wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej, przeprowadzanie niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych.
9) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań.
10) udzielanie Wykonawcy robót budowlanych informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia.
11) udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z Wykonawcą, władzami samorządowymi i mieszkańcami.
12) dokonywanie analizy i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę robót harmonogramów w celu ich akceptacji przez inwestora.
13) sprawdzanie zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty.
14) opiniowanie organizacji ruchu, oznakowania i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu.
15) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego.
16) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP.
17) żądanie wstrzymywania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP.
18) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę realizującego przedmiotową inwestycję.
19) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy.
20) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę.
21) akceptowanie urządzeń i sprzętu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru.
22) inspekcja laboratorium Wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny posiadają ważną legalizację, zostały odpowiednio skalibrowane i odpowiadają wymaganiom norm określających procedury badań.
23) sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim:
a) akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami dokumentacji technicznej ze wskazanych przez Wykonawcę źródeł.
b) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta,
c) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy robot budowlanych przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości.
24) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę robót budowlanych, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych.
25) poświadczenie terminu zakończenia robót.
26) bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji.
27) przestrzeganie zapisów ustawy o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
28) pomoc przy przestrzeganiu zapisów ustawowych dotyczących klauzuli zatrudnienia.
29) pomoc Podwykonawcom (o ile zajdzie taka potrzeba).
30) inne zadania wynikające z przepisów prawa oraz wynikających z umowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych.
3. Do obowiązków Inspektorów nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego w szczególności należy:
1) dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót.
2) zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym.
3) zgłaszanie Wykonawcy robót budowlanych zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania.
4) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania.
5) ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym.
6) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego.
7) inne zadania wynikające z przepisów prawa.
Zadanie nr 1 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycachznak sprawy ZP.271/11/24/B/TP/MW |
|||
branża |
imię i nazwisko Inspektora |
telefon |
|
sanitarna Koordynator zespołu Inspektorów |
|||
konstrukcyjno - budowlana |
|
||
elektryczna |
|
|
|
Zadanie nr 2 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycach (zadanie II część osadowa – środki z subwencji ogólnej od Ministra Finansów)znak sprawy ZP.271/07/24/B/TP/MW |
|||
branża |
imię i nazwisko Inspektora |
telefon |
|
sanitarna - Koordynator zespołu Inspektorów |
|
||
elektryczna |
|
|
|
Zadanie nr 3 - Modernizacja obiektów sportowych na terenie Gminy Bełżyceznak sprawy ZP.271/09/24/B/TP/MW |
|||
branża |
imię i nazwisko Inspektora |
telefon |
|
sanitarna - Koordynator zespołu Inspektorów |
|||
konstrukcyjno - budowlana |
|
||
elektryczna |
|
|
|
§ 4
§ 5
Do obowiązków Zamawiającego w szczególności należy przekazanie Inspektorom nadzoru inwestorskiego dokumentacji dotyczącej inwestycji w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
§ 6
Zamawiający wyznacza do współpracy i koordynacji czynności w zakresie realizacji obowiązków umownych:
1) Szymon Topyło nr tel. 81-516-27-39, 609-950-037
e-mail: stopylo@belzyce.pl
2) Grzegorz Borowiec nr tel. 81-516-27-38
e-mail: g.borowiec@belzyce.pl
3) Wojciech Sarna nr tel. 81-516-27-38
e-mail: w.sarna@belzyce.pl
§ 7
Za pełnienie nadzoru inwestorskiego Strony ustaliły wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości:
razem zadanie nr 1 + zadanie nr 2 + zadanie nr 3 |
|||
cena umowy netto w zł |
stawka podatku VAT |
wartość podatku VAT |
cena umowy brutto w zł |
|
|
|
|
w tym:
Zadanie nr 1 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycachznak sprawy ZP.271/11/24/B/TP/MW |
wartość brutto w zł |
Inspektor nadzoru branża sanitarna. Koordynator zespołu Inspektorów |
|
Inspektor nadzoru branża konstrukcyjno - budowlana |
|
Inspektor nadzoru branża elektryczna |
|
Zadanie nr 2 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycach (zadanie II część osadowa – środki z subwencji ogólnej od Ministra Finansów)znak sprawy ZP.271/07/24/B/TP/MW |
wartość brutto w zł |
Inspektor nadzoru branża sanitarna. Koordynator zespołu Inspektorów |
|
Inspektor nadzoru branża elektryczna |
|
Zadanie nr 3 - Modernizacja obiektów sportowych na terenie Gminy Bełżyceznak sprawy ZP.271/09/24/B/TP/MW |
wartość brutto w zł |
Inspektor nadzoru branża sanitarna. Koordynator zespołu Inspektorów |
|
Inspektor nadzoru branża konstrukcyjno - budowlana |
|
Inspektor nadzoru branża elektryczna |
|
§ 8
§ 9
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag do działań Inspektorów w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do uwag Zamawiającego w zakresie i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
§ 10
§ 11
1) za zwłokę w podjęciu wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy w wysokości 100,00 zł brutto za każdy dzień zwłoki.
2) za niewypełnianie obowiązków Inspektora nadzoru lub ich przerwanie albo nieuzasadnione skierowanie innych osób niż wskazane w umowie w wysokości 100,00 zł brutto, za każdy stwierdzony dzień lub przypadek niewypełnienia obowiązków.
§ 12
§ 13
§ 14
Strony ustalają, że w sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi i przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 15
Strony zobowiązują się do polubownego rozstrzygania wszelkich sporów, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, a gdyby to nie przyniosło rezultatu, sądem właściwym będzie sąd miejsca siedziby Zamawiającego.
§ 16
Integralną częścią umowy jest zapytanie w charakterze szacowania wartości zamówienia oraz oferta Wykonawcy.
§ 17
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach.
podpisy |
|
Zamawiający (Gmina Bełżyce) |
Wykonawca |
Zastępca Burmistrza |
|
Skarbnik |
Załączniki:
1. uprawnienia budowlane oraz ubezpieczenie Inspektorów nadzoru (dostarcza Wykonawca)
2. Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 2 do umowy nr 89/2024/IMS/ST z dnia ___.09.2024 r.
oświadczenie Wykonawcy
Oświadczam, że podmiot który reprezentuję / osoby ze strony Wykonawcy nie zostały wpisane na tzw. „listy sankcyjne”, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
_______________
podpis Wykonawcy
2024-09-09 09:55 | Małgorzata Węgiel |
W
niniejszym
postępowaniu
w
trybie
szacowania
wartości
zamówienia
z
możliwością
wyboru
oferty
złożono
6
ofert. Raporty ofert są udostępnione powyżej. Postępowanie wygrała firma MM INŻYNIERIA sp. z o. o. – z ceną 28.500,00 zł brutto. Oferta nr 3 jest najkorzystniejsza tj. posiada najniższą cenę i otrzymała 100 pkt. Dziękujemy wszystkim za złożenie ofert. Wybranego Wykonawcę prosi się o kontakt w celu zawarcia umowy. |
Komunikaty