Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-09-2024 09:34:00 |
Składania : | 13-09-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa środków czystości dla potrzeb Urzędu Gminy Grudziądz w roku 2024/2025
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości określonych
w Załączniku nr 1- wykaz środków czystości. Podana w wykazie liczba
poszczególnych produktów jest szacunkowa i może ulec zmianie. Rzeczywiste
ilości środków będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości
dostarczanych środków czystości, wynikających z rzeczywistych, aktualnych
potrzeb, z zachowaniem cen podanych w ofercie.
2. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
3. Warunki płatności: przelew do 30 dni, na podstawie faktur częściowych
4. Inne istotne warunki zamówienia:
1) Dostawy środków czystości następować będą sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, średnio raz na 2 miesiące, na podstawie odrębnych zamówień złożonych telefonicznie lub drogą mailową.
2) Termin dostaw będzie wynosił do 5 dni roboczych. Zamawiający jako dzień dostawy preferuje wtorek lub czwartek.
3) Dostarczany towar musi być nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
4) Zapłata następować będzie na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę każdorazowo po dostarczeniu zamówienia i dokonania jego odbioru bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego.
5) Dostawa środków czystości będzie realizowana na koszt Wykonawcy.
6) W razie dostarczenia artykułów niezgodnych ze złożoną ofertą, wadliwych bądź o obniżonej jakości lub w uszkodzonych opakowaniach Wykonawca zobowiązany jest odebrać reklamowany towar na koszt własny i wymienić go na towar wolny od wad i właściwy jakościowo, tj. zgodny ze złożoną ofertą.
7) Przy pierwszej dostawie Wykonawca przedstawi wszystkie karty charakterystyki produktu dla każdego produktu objętego ofertą.
8) Zamawiający nie dopuszcza produktów zamiennych.
9) Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
10) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania różnych ofert przez tego samego Wykonawcę.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty