Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI-Z.26.27.2024 Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze

Termin:
Zamieszczenia : 12-09-2024 13:49:00
Składania : 27-09-2024 10:00:00
Otwarcia : 27-09-2024 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Część I SWZ - Instrukcja dla Wykonawców.pdf pdf 4089.73 2024-09-12 13:49:00 Postępowanie
Część II SWZ - Przedmiot zamówienia.pdf pdf 103.79 2024-09-12 13:49:00 Postępowanie
Część III SWZ - Formularz oferty.doc doc 190.5 2024-09-12 13:49:00 Postępowanie
Część IV SWZ - Projekt umowy.pdf pdf 152.47 2024-09-12 13:49:00 Postępowanie
Oświadczenie.doc doc 111 2024-09-12 13:49:00 Postępowanie
Załączniki do Formularza oferty.zip zip 256.92 2024-09-12 13:49:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 297.05 2024-09-12 13:49:00 Postępowanie
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert_18.09.2024 r..pdf pdf 173.79 2024-09-18 08:31:46 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_18.09.2024 r.pdf pdf 37.75 2024-09-18 08:31:46 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia i zmiana treści SWZ_19.09.2024 r.pdf pdf 545.66 2024-09-19 13:26:54 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_19.09.2024 r.pdf pdf 37.76 2024-09-19 13:26:54 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.5 - Część 5 - Jednorazowy sprzęt medyczny_ZMIANA.doc doc 104 2024-09-24 12:29:56 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.20 - Część 20 - Żel do cewnikowania_ZMIANA.doc doc 44.5 2024-09-24 12:29:56 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.21 - Część 21 - Sprzęt bezpieczny_ZMIANA.doc doc 50.5 2024-09-24 12:29:56 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_27.09.2024 r.pdf pdf 195.23 2024-09-27 14:23:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-27 14:23 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Informację z otwarcia ofert_27.09.2024 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-09-27 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 306 840,00 zł brutto, w tym:
- Część 1 3 000,00 zł
- Część 2 5 700,00 zł
- Część 3 4 200,00 zł
- Część 4 15 400,00 zł
- Część 5 64 800,00 zł
- Część 6 7 400,00 zł
- Część 7 4 900,00 zł
- Część 8 6 900,00 zł
- Część 9 3 200,00 zł
- Część 10 7 700,00 zł
- Część 11 6 800,00 zł
- Część 12 2 800,00 zł
- Część 13 540,00 zł
- Część 14 38 000,00 zł
- Część 15 30 600,00 zł
- Część 16 60 100,00 zł
- Część 17 2 100,00 zł
- Część 18 10 200,00 zł
- Część 19 22 900,00 zł
- Część 20 4 300,00 zł
- Część 21 5 300,00 zł
2024-09-24 12:29 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza zmienione pliki w związku z udzielonymi odpowiedziami z dnia 19.09.2024 r.

Załącznik nr 1.5 - C [...].doc

Załącznik nr 1.20 - [...].doc

Załącznik nr 1.21 - [...].doc

2024-09-19 13:26 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia oraz zmianę treści SWZ_19.09.2024 r. oraz Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_19.09.2024 r.

Wyjaśnienia i zmiana [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-09-18 08:31 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Zmianę terminu składania i otwarcia ofert_18.09.2024 r. oraz Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_18.09.2024 r.

Zmiana terminu skład [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 972