Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WOA.271.32.2024 Zakup druków na potrzeby Wydziału Podatków i Opłat Urzędu Miasta Zgorzelec.

Termin:
Zamieszczenia : 20-09-2024 09:49:00
Składania : 26-09-2024 09:42:00
Otwarcia : 26-09-2024 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


UWAGA!

Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wykluczy:

1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Wykluczenie, o którym mowa powyżej obowiązuje od 01 maja 2022 r.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
UMOWA projekt.pdf pdf 423.57 2024-09-20 09:49:00 Kryterium
Załącznik nr 1 do umowy.pdf pdf 187.3 2024-09-20 09:49:00 Kryterium
Klauzula dla umów cywilno-prawnych.pdf pdf 430.17 2024-09-20 09:49:00 Kryterium
Informacja o wyborze.pdf pdf 185.1 2024-09-26 12:38:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-26 12:49 Agata Szpak Szanowni Państwo. Informuję, że do dnia 26.09.2024r. do godz. 9:42 wpłynęło 6 ofert w przedmiotowym postępowaniu. Oferta nr 1 złożona przez firmę: Hurtowa Sprzedaż Kopert Druki Art. Papiernicze Leszek Kujbida na kwotę 1.447,71 zł brutto; oferta nr 2 złożona przez firmę: Centrum Druku Grażyna Maciuk na kwotę 1.461,24 zł brutto; oferta nr 3 złożone przez firmę: Graf-System sp.j. na kwotę 1.894,20 zł brutto; oferta nr 4 złożona przez firmę: F.H. REMI Adam Krokowski na kwotę 1.758,90 zł brutto; oferta nr 5 złożona przez firmę: Samidruk sp. z o.o. na kwotę 1.501,83 zł brutto; oferta nr 6 złożona przez firmę: P.P.H.U ,,DRUK" Piotr Lewicki na kwotę 1.353,00 zł brutto.
2024-09-26 12:38 Agata Szpak Szanowni Państwo, w załączniku informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-09-26 09:42 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 2.00,00 zł/brutto
2024-09-25 15:24 Agata Szpak Szanowni Państwo, Zamawiający informuje, że w dniu 25 września 2024 r. wpłynęło do Zamawiającego zapytanie o następującej treści:Czy zamawiający akceptuje inne pakowanie druków niż po 1000 sztuk?
Np: 2000 sztuk? Zamawiający udziela odpowiedzi na to zapytanie: Zamawiający akceptuje inne pakowanie druków niż po 1000szt. Suma wszystkich druków musi się zgadzać z łączną ilością podana w załączniku do umowy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Potwierdzenie odbioru przesyłki na zasadach KPA Potwierdzenie odbioru przesyłki na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. - KPA (Dz.U. z 2024 poz. 572 z późn. zm.), druk dwustronny na papierze klejącym, o wym. 16 x 10,5 cm, opakowanie 1000 szt 5 opak. Urząd Miasta Zgorzelec
ul. Bolesława Domańskiego 7
59-900, Zgorzelec
(0)
2 Potwierdzenie odbioru przesyłki na zasadach Ordynacji Podatkowej Potwierdzenie odbioru przesyłki na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja Podatkowa (t.j. Dz. U. z 2023 poz,2383, z późn. zm. ), druk dwustronny na papierze klejącym o wym. 16 x 10,5 cm, opakowanie 1000 szt. 6 opak. Urząd Miasta Zgorzelec
ul. Bolesława Domańskiego 7
59-900, Zgorzelec
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, rozładunku i wniesienia po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dostawa - Wykonawca dostarczy druki do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem swojego przedstawiciela lub firmy kurierskiej. Proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję" (0)
6 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, iż akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję"

UMOWA projekt.pdf

Załącznik nr 1 do um [...].pdf

(0)
7 Numer rachunku bankowego - Wykonawca oświadcza, iż do rozliczeń z Zamawiającym posiada następujący rachunek bankowy. Proszę podać numer rachunku. (0)
8 Osoba odpowiedzialna za realizację umowy - Proszę podać imię i nazwisko, nr tel. oraz adres mailowy osoby odpowiedzialnej za realizację umowy (0)
9 Oświadczenie Wykonawcy - Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r., poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję" (0)
10 Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych odobowych - Proszę o zapoznanie się z Klauzulą przetwarzania danych osobowych. Proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję"

Klauzula dla umów cy [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 241