Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 34/U/ZP/2024/U/OiB Konserwacje i naprawy bram wjazdowych, grażowych, hangarowych, szlabanów, ramp przeładunkowych, śluz w 32 BLT Łask oraz Jw.1551 Sieradz

Infrastruktura Sekcja TUN
32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
Termin:
Zamieszczenia : 02-10-2024 10:13:00
Składania : 10-10-2024 10:00:00
Otwarcia : 10-10-2024 10:30:00
Tryb: Zamówienie w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie_do_składania_ofert_Konserwacja i naprawa bram.pdf pdf 313.56 2024-10-02 10:13:00 Postępowanie
Zał nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia Bramy.pdf pdf 362.56 2024-10-02 10:13:00 Postępowanie
Zał nr 2 Wykaz urzadzeń podlegających konserwacji.pdf pdf 663.31 2024-10-02 10:13:00 Postępowanie
Zał nr 3 Harmonogram prac konserwacyjnych.pdf pdf 377.84 2024-10-02 10:13:00 Postępowanie
Zał nr 4 Formularz cenowy Bramy z naprawami 3 elementy.xls xls 36 2024-10-02 10:13:00 Postępowanie
Zał nr 5 Protokół naprawy.pdf pdf 268.21 2024-10-02 10:13:00 Postępowanie
Zał nr 7 Formularz_ofertowy.pdf pdf 292.87 2024-10-02 10:13:00 Postępowanie
Zał nr 11 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu.pdf pdf 250.99 2024-10-02 10:13:00 Postępowanie
Zał nr 12 oświadczenie do przeszkolenia z OIN.pdf pdf 279.82 2024-10-02 10:13:00 Postępowanie
Zał nr 6 Oświadczenie sankcyjne.pdf pdf 626.12 2024-10-02 10:13:00 Postępowanie
Zał nr 9 Umowa BRAMY.pdf pdf 781.26 2024-10-02 10:13:00 Postępowanie
Zał nr 10 Zobowiazanie_podwykonawcy.pdf pdf 262.91 2024-10-02 10:13:00 Postępowanie
Zał nr 8 Zobowiazanie podmiotu trzeciego.pdf pdf 266.58 2024-10-02 10:13:00 Postępowanie
07_Informacja_z_otwarcia_ofert bramy podpisane.doc doc 88.5 2024-10-10 14:48:05 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie_o_wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 721.69 2024-10-17 12:57:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-10-17 12:57 Infrastruktura Sekcja TUN Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadomienie_o_wybo [...].pdf

2024-10-10 14:48 Infrastruktura Sekcja TUN Informacja z otwarcie ofert odnośnie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego do 750 000 zł netto na „Konserwacje i naprawy bram wjazdowych, garażowych, hangarowych, szlabanów, ramp przeładunkowych, śluz w 32 BLT Łask oraz JW. 1551 Sieradz”.”, nr sprawy 34/U/ZP/2024/U/OiB

07_Informacja_z_otwa [...].doc

2024-10-10 10:00 Komunikat Zamawiającego Część 1
Konserwacja - 68 000,00 zł brutto
Naprawy - 49 938,00 zł brutto

Część 2
Konserwacja - 36 749,85 zł brutto
Naprawy - 9 102,00 zł brutto

Część 3
Konserwacja - 4 000,00 zł brutto
Naprawy - 3 500,00 zł brutto
2024-10-09 10:42 Infrastruktura Sekcja TUN Do Zamawiającego wpłynęło zapytanie:
W podanym wykazie urządzeń na obiekcie nr 10 należy dokonać wymiany akumulatorów. Jaki ma być to typ akumulatora?Jaka wielkość listwy oporowej? W obiekcie nr 1 równiez podali Pąństwo do wykonania wymiane i programowanie napędu. nie wiemy jaki jest ceownik, listwa, podana została tylko waga, jest to zbyt mało informacji aby móc dobrać odpowiedni napęd gdyż dobiera się go indywidualnie dla potrzeb konkretnej bramy. Czy przewidzieli Państwo wizje lokalną? W załaczonym wzorze umowy informują Państwo o zobowiązaniach m.in utrzymanie urządzenia w stałej sprawności technicznej. Czy w takim razie umowa będzie opiewać jednak na dłuższy czas niz do końca tego roku kalendarzowego? Z jednej strony mowa jest o jednorazowym przeglądzie i wymianach części wykazanych w odpowiednim załączniku a w umowie mowa jest o dyspozycyjności serwisantów w nagłych awariach. Poproszę o wyjaśnienie paragrafu 6 gdzie w pkt 1 nalezy wpisać wartośc konserwacji i napraw - rozumiem jako naprawy rozumieją Państwo te podane w załaczniku nr 1 OPZ rozdzial II zakres konserwacji podpunkty 21 do 27 dla 32 BLT Łask? Czy mowa tu o dodatkowych naprawach , które wyniknęły by w trakcie przwglądu okresowego urządzeń? O jakich naprawach mowa w umowie z paragrafie 6 podpunkt 3?

Odpowiedź
W obiekcie nr 10 należy wymienić baterię 3.6V, długość listew oporowych to 357 cm bramy posiadają drzwi wejściowe.
Odnośnie obiektu nr 1 obecnie zamontowany jest napęd BFT SP 4000+SIRIO TEL z zasil.400V (50Hz). Długość listwy zębatej około 14 metrów. Brama w podstawie ma profil półzamknięty 200x155.
Nie przewidujemy wizji lokalnej.
Umowa zostaje zawarta do końca roku i do tego czasu należy utrzymywać urządzenia w stałej sprawności technicznej.
Umowa dotyczy konserwacji bram w celu utrzymania stałej sprawności technicznej i wykryciu ewentualnych usterek.
Umowa dotyczy również dyspozycyjności serwisantów w razie powstania nowych usterek (awarii) podczas codziennego użytkowania do końca roku kalendarzowego.
W umowie nie należy nic wypełniać, umowa służy jako wzór do zapoznania się z jej warunkami i zostanie ona wypełniona po wybraniu najkorzystniejszej oferty na podstawie formularza cenowego.
Cena konserwacji musi zawierać wycenę wszystkich czynności wymienionych w OPZ dla poszczególnych części, łącznie z naprawą stwierdzonych już usterek wypisanych w OPZ. (dla Części 1 wszystkie czynności od pkt. 1 do 27, dla Części 2 od pkt. 1 do 13, dla Części 3 od pkt. 1 do 23)

Wykonawca podczas konserwacji wykaże elementy do naprawy.
Naprawy dodatkowe będą realizowane na zlecenie Zamawiającego.
Kwota na dodatkowe naprawy (nie ujęte w OPZ) została określona przez Zamawiającego w formularzu cenowym.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 346