-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 994106
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
243.ZP.181.2024 Dostawa półek wózka mostu medycznego typu ZMP07 produkcji MZ Liberec
Wystawiający
-
UżytkownikPrzemysław Pisching
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-08 09:42:00
-
Składania2024-10-18 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-18 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Dyrekcja Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu
przy ul. Kamieńskiego 73a
ZAPRASZA DO SKŁADANIA PROPOZYCJI CENOWEJ
Na podst. art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Oferta na dostawę 32 półek wózka mostu medycznego typu ZMP07 producenta MZ Liberec a.s. z Republiki Czeskiej.
2. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1.1- formularz asortymentowo – cenowy
3. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
2. Wykonawca jest zobowiązany skalkulować cenę oferty tak, aby ujęte były wszystkie koszty jakie poniesie przy realizacji zamówienia
3. Cenę za przedmiot zamówienia należy podać cyfrowo i słownie jako cenę brutto za poszczególne elementy zamówienia, z odrębnie wskazanym podatkiem VAT. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający poprawi w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego nie powodujące istotnych zmian w treści ofert.
4. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ
1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18.10.2024 do godz. 9:00 za pośrednictwem platformy zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw
2) Otwarcie ofert nastąpi na platformie zakupowej w dniu 18.10.2024 o godz. 10:00.
3) W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
4) Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego zapytania ofertowego.
5) Oferta złożona po terminie składania ofert nie będzie rozpatrywana
6) Przewidywana data podpisania umowy: nie później niż w terminie do 30 dni licząc od dnia następnego po powiadomieniu oferentów o wyborze Wykonawcy.
7) Osobą wyznaczona do kontaktu ze strony Zamawiającego jest:
Przemysław Pisching, tel.: 71 3270 247, tel. 661-924-299
5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z uczestnictwa w zamówieniu.
2. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3. Oferta powinna zostać podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
4. Oferta będzie sporządzona na piśmie w języku polskim, a zapis powinien zapewniać pełną jej czytelność.
5. Oferta powinna zostać opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia.
6. Niedopuszczalne jest składanie ofert częściowych
7. Nie dopuszcza się składania ofert przez Podmioty podlegające wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie ( Dz. Urz. UE L 2022, Nr 111, str. 1) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieskorzystania z otrzymanej oferty bez podania przyczyny.
6. WYBÓR OFERTY
1. Wybór oferty zostanie dokonany z należytą starannością, z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, bezstronności, obiektywności, efektywności oraz przejrzystości.
2. Oferta będzie oceniana na podstawie poniższych kryteriów:
Lp. |
Kryteria |
Waga (znaczenie) kryterium |
1 |
Cena |
100% |
|
OGÓŁEM: |
100% |
1) Kryterium nr 1 – cena (C):
C min
C = --------------------------------- x 100 % x 100
C bad. oferty
gdzie:
C min - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nie odrzuconych
C bad. oferty - cena ogółem brutto ocenianej oferty
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?