-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 999804
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Stała kompleksowa obsługa w zakresie bezpieczeństwa w przewozie towarów niebezpiecznych w transporcie drogowym - Doradca ADR - umowa na okres 1 roku
Wystawiający
-
UżytkownikAgata Gryma
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-16 13:29:00
-
Składania2024-10-23 09:30:00
-
Otwarcie ofert2024-10-23 09:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Stała kompleksowa obsługa w zakresie bezpieczeństwa w przewozie towarów niebezpiecznych w transporcie drogowym - Doradca ADR - umowa na okres 1 roku, dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu.
Szpital zobowiązany jest do wyznaczenia doradcy ADR jako przedsiębiorstwo prowadzące działalność obejmującą pakowanie towarów niebezpiecznych (odpadów medycznych). Szpital nie prowadzi załadunku czy transportu tychże odpadów.
Usługa powinna obejmować:
- doradztwo ADR
- przygotowywanie rocznego sprawozdania ADR
ponadto wszelkie inne czynności określone przepisami prawa, które dotyczą przedsiębiorstwa odpowiedzialnego za pakowanie.
Doradca powinien posiadać i zobowiązany jest okazać świadectwo szkolenia zawodowego ważne dla transportu drogowego.
Proszę o uwzględnienie kosztów kompleksowego doradztwa, zgodnie ze wskazówkami powyżej, na okres 1 roku.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 368 2491.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?