-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 1001839
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WSA-ZP-PP-36-2024 Konserwacja i serwis dźwigów i podnośnika dla niepełnosprawnych w budynku przy ulicy Jana Pankiewicza 4 w Warszawie.
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Kosicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-21 08:38:00
-
Składania2024-10-31 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-31 10:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej
poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Do
niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień
publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i serwis
dźwigów i podnośnika dla niepełnosprawnych w budynku przy ulicy Jana
Pankiewicza 4 w Warszawie.
Okres realizacji umowy: (2 lata) od dnia 1 stycznia 2025 r. – 31 grudnia 2026 r.
Zakres zamówienia precyzuje Opis Przedmiotu Zamówienia
(OPZ).
Warunki realizacji zamówienia precyzują Projektowane
Postanowienia Umowy (PPU).
WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU
Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest
potwierdzić iż:
1)
posiada aktualną polisę ubezpieczeniową od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności, na
kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000,00 zł;
2)
posiada aktualne uprawnienia Urzędu Dozoru
Technicznego, upoważniające do obsługi, modernizacji i konserwacji dźwigów
osobowych, towarowych i urządzeń dźwignicowych;
3)
wykonał lub wykonuje co najmniej 2 umowy polegające na
konserwacji dźwigów osobowych w budynkach użyteczności publicznej, każda z
wykazanych umów o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy), w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Oferent może zwrócić się do zamawiającego
z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin
na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
Zamawiający udzieli wyjaśnień i opublikuje
wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła
zapytania.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych
środków.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest zawarcie umowy.
Załączniki:
załącznik nr 1 - Projektowane
Postanowienia Umowy (PPU).
załącznik nr 2 - Zasady postępowania
w trybie zapytania ofertowego.
załącznik nr 3 - Opis Przedmiotu
Zamówienia (OPZ).
Informacji na temat postępowania można
uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij
wiadomość" lub pod nr telefonu:
1) 22 553-70-33 Zbigniew Kowalski - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia, (możliwe jest przeprowadzenie wizji lokalnej wind przez Wykonawcę, po uprzednim ustaleniu terminu z wyznaczonym pracownikiem Zamawiajacego)
2) 22 553-78-65
Piotr
Kosicki - sprawy
proceduralne,
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02
02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?