ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 398/2017 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
RZP.271.21.2018.AG
Wykonanie dokumentacji projektowej pn:
Budowa chodnika łączącego ul. Kolejową z Aleją Grunwaldzką w Elblągu
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej pn: Budowa chodnika łączącego ul. Kolejową z Aleją Grunwaldzką w Elblągu.
2. Zakres zamówienia.
Zakres usługi obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej budowy chodnika szer. 1,5 m i długości około 325 m na wzmocnionej podbudowie wzdłuż cieku wodnego na dz. 694, 693/1, 692/1, 674/83, 690, 674/83 obr. 17 od ul. Kolejowej do chodnika po północnej stronie Hali Sportowo-Widowiskowej Al. Grunwaldzka 135 (poza pasem drogowym drogi wojewódzkiej DW 500).
2) Wykonanie dokumentacji projektowej budowy oświetlenia chodnika z lampami Led, wysokość słupa min. 4 m wzdłuż cieku wodnego na dz. 694, 693/1, 692/1, 674/83, 690, 674/83 obr. 17 od ul. Kolejowej do chodnika po północnej stronie Hali Sportowo-Widowiskowej Al. Grunwaldzka 135.
3) Pozyskanie aktualnych map w niezbędnym zakresie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. dokumentacji projektowych i złożenia do właściwego organu wniosku o pozwolenie na budowę, konieczną aktualizację - uszczegółowienie pozyskanych map w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem zamówienia.
4) Uzyskanie wszystkich koniecznych dokumentów, warunków technicznych, opinii, decyzji, pozwoleń, uzgodnień, porozumień itp., wykonanie wszelkich innych czynności, niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego zgód na realizację przedmiotu zamówienia.
5) Uczestniczenie bez dodatkowego wynagrodzenia w postępowaniu przetargowym na roboty realizowane na podstawie dokumentacji projektowej, której opracowanie stanowi przedmiot zamówienia, w szczególności poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące przedmiotowej dokumentacji projektowej w terminie określonym przez Zamawiającego.
6) Sporządzenie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnych wniosków o lokalizację inwestycji celu publicznego w przypadku zaistnienia takiej konieczności i pozwolenia na budowę wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami i uzgodnieniami do właściwego organu.
7) Projekty wykonawcze muszą zawierać m.in.: rysunki w skali 1:500 z określeniem zakresu koniecznych robót, projektowane rzędne niwelety, przekroje konstrukcyjne itp., spadki poprzeczne oraz podłużne dla prawidłowego powierzchniowego odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni chodnika z określeniem rzędnej istniejącej i projektowanej nawierzchni, opis techniczny i technologię wykonania robót, w przypadku zaistnienia takiej konieczności inwentaryzację zieleni z częścią opisowo-tabelaryczną i graficzną w formie mapy w skali 1:500.
8) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w oparciu o projekty będące przedmiotem zamówienia, końcowe rozliczenie inwestycji, przygotowanie rozliczenia środków trwałych i obsługa trzy letniego okresu gwarancyjnego.
3. Przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu propozycję geometrii i lokalizacji chodnika i wstępnej lokalizacji lamp. Zamawiający zastrzega sobie wniesienie uwag, a Wykonawca zobowiązany będzie do ich uwzględnienia w dokumentacji.
4. Uzgodnienie z Zamawiającym i ze Spółdzielnią Mieszkaniową "ZRZESZENI" Elbląg, ul. Józefa Chełmońskiego 7 zakresu, o którym mowa w ppkt 3 stanowi podstawę do wykonania szczegółowego projektu wykonawczego przez Wykonawcę.
5. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie muszą być wykonane w rozbiciu na branże.
6. Projekty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, tj. m.in. z:
1) Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym.
3) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.
4) Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.
7. Zamawiający stawia wymóg pełnej zgodności między rozwiązaniami zawartymi w projektach a częścią kosztorysową i Specyfikacjami Technicznymi wykonania i odbioru robót. Projekt musi zawierać optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe. Część kosztorysowa i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych po ich wykonaniu muszą być sprawdzone i zatwierdzona przez Wykonawcę.
8. Zastosowane w dokumentacji, będącej przedmiotem zamówienia, rozwiązania, tj. np. parametry techniczne, ekologiczne, muszą być zgodne z obowiązującymi normami, Prawem Budowlanym i dyrektywami Unii Europejskiej oraz obowiązującymi przepisami w zakresie realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić zasady ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności zasadę uczciwej konkurencji. W celu właściwego opisu przedmiotu zamówienia - projektowanych rozwiązań Wykonawca wskaże cechy charakterystyczne, funkcjonalne, żywotność produktu i inne ważne cechy dla projektanta. Niedopuszczalne jest posługiwanie się znakiem towarowym-handlowym, typem, marką, patentem pochodzenia, nazwą producenta itp.
9. Zamawiający informuje, że:
1) dla wykonania przedmiotu zamówienia nie przewiduje konieczności wykonywania projektów podziału nieruchomości,
2) konstrukcja chodnika musi zapewniać możliwość konserwacji i utrzymania rowu na dz. 694 odr. 17 i nie może naruszać struktury skarp i powodować obluzowania skarp, rów stanowi rów odwadniający pełniący funkcję koryta przelewowego do wylotu kanalizacji burzowej w Alei Grunwaldzkiej (w zlewni rz. Kumieli),
3) sieć oświetleniową należy zaprojektować od strony Spółdzielni Mieszkaniowej „Zrzeszeni”.
10. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi za wady na okres 60 m-cy, okres gwarancji jakości - usunięcia wad i usterek 60 m-cy od daty sporządzenia protokolarnego odbioru kpl. opracowań, będących przedmiotem zamówienia.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i przedstawienia na dzień zawarcia umowy jako załącznik polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujący okres realizacji zamówienia i okres gwarancji.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Data rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia
Data zakończenia:
1. Wykonanie dokumentacji projektowych - przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt II. ZAPYTANIA OFERTOWEGO oraz w § 1 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO wraz ze złożeniem kompletnych wniosków o pozwolenie na budowę do 120 dni od daty podpisania umowy.
2. Udzielenie odpowiedzi, o których mowa w pkt II. ppkt 2.5) ZAPYTANIA OFERTOWEGO oraz w § 1 ust. 2. pkt. 5) wzoru umowy w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania zapytania przez Zamawiającego.
3. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami, o których mowa w pkt II. ppkt 2.8) ZAPYTANIA OFERTOWEGO oraz w § 1 ust. 2. pkt 8) wzoru umowy – w trakcie realizacji robót, wykonywanych na podstawie projektu, wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia, tj. w terminie do 4 miesięcy od przekazania terenu budowy Wykonawcy zaprojektowanych robót.
4. Końcowe rozliczenie inwestycji i przygotowanie rozliczenia środków trwałych: do 30 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru wykonanych robót.
5. Obsługa okresu gwarancyjnego: od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót do 60 miesięcy.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I DOKUMENTY SKŁADANE NA POTWIERDZENIE ICH SPEŁNIENIA
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług opracowania dokumentacji projektowej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie oświetlenia chodnika lub drogi lub drogi i chodnika.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU USŁUG, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO. Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku.
Do wykazanych usług należy załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie, i należy je złożyć w formie skanu.
2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie:
- projektantem posiadającym uprawnienia projektowe w specjalności drogowej lub równoważnej upoważniającej do projektowania robót drogowych, mającym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku projektanta drogowego,
- projektantem posiadającym uprawnienia projektowe w specjalności elektroenergetycznej lub równoważnej upoważniającej do projektowania oświetlenia drogowego, mającym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku projektanta oświetlenia drogowego.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO. W WYKAZIE OSÓB należy podać informacje o posiadanych uprawnieniach (rodzaj uprawnień, numer uprawnień, datę wystawienia) oraz liczbę lat doświadczenia na stanowisku projektanta drogowego.
V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca musi podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia, stawkę i kwotę VAT oraz podać cenę bez VAT:
1) wykonania dokumentacji projektowej,
2) pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami – nie więcej niż 40 % i nie mniej niż 20 % ceny bez VAT za całość zamówienia
2. Cena (brutto) oferty musi obejmować wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt II. ZAPYTANIA OFERTOWEGO oraz w § 1 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO oraz wynikające z obowiązków Wykonawcy określonych w § 5 wzoru umowy.
3. Cenę (brutto) oferty należy obliczyć wypełniając FORMULARZ CENOWY, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
4. Cena (brutto) oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
5. Cena oferty musi być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Cena nie podlega waloryzacji.
VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu: cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposób obliczenia: XC = cena (brutto) najniższa x 10 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 23 marca 2018 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać:
1) wypełniony FORMULARZ CENOWY, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO,
2) wypełniony WYKAZ USŁUG, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie należy złożyć w formie skanu.
3) wypełniony WYKAZ OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
W WYKAZIE OSÓB należy podać informacje o posiadanych uprawnieniach (rodzaj uprawnień, numer uprawnień, datę wystawienia) oraz liczbę lat doświadczenia odpowiednio na stanowisku projektanta drogowego i projektanta oświetlenia drogowego.
VIII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Aleksandra Goszczyńska – Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-28, e-mail: rzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM
Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
XI. ZAŁĄCZNIKI
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ CENOWY
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 – wzór umowy
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYKAZ USŁUG
4. ZAŁĄCZNIK NR 4 – WYKAZ OSÓB
Komunikaty