Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 20-03-2018 10:15:31 |
Placing offers : | 26-03-2018 12:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | |
Type: | - |
Urząd DozoruTechnicznego zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na świadczenie usług przeglądu i kontroli urządzeń kotłowni i instalacji gazowej w Biurze Urzędu DozoruTechnicznego w Gliwicach przy ul. Robotnicza 4a, zgodnie z pozycjami wymienionymi wformularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1.
Podstawowedane:Kocioł: Viessmann ATOLA 63kW
Przewidywany okres, na jaki zostanie zawarta umowa – 36miesięcy od dnia zawarcia umowy (przewidywany termin 01.05.2018 - 30.04.2020).
Przedmiotemumowy będzie świadczenie usług zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane polegającychna :
2.1 Okresowym (jeden raz w roku) przeprowadzeniunastępujących czynności:sprawdzenie i test automatyki,sprawdzenie zabezpieczeń :STB (Bezpieczna TemperaturaGraniczna – bezpiecznik temperatury)termostatu,czujnika spalin, elektrody jonizacyjnej,zaworów bezpieczeństwaoględzinach przewodów kominowych,kontroli połączeń gazowych,kontroli pomp,kontroli naczyń przeponowych,kontroli styku połączeń elektrycznych,próbnym odpaleniu kotła.
2.2.Diagnostyce ewentualnychusterek w/w urządzeń/instalacji oraz usuwanie ewentualnych awarii. Wymaga się przystąpienia do usunięcia awarii w terminie do24 h od zgłoszenia. Części i materiały niezbędne do naprawy zostaną rozliczoneodrębnym zleceniem.
3. Udokumentowanie wszystkich wymienionych w p. 2 czynnościpoprzez wpis do książki kontroli instalacji przechowywanej w obiekcie.
4. W ofercie należy podać ryczałtową cenę wykonania czynnościwymienionych w punkcie 2. 1) , każdorazowo uwzględniając wymagania p. 3. Cenawinna zawierać koszty dojazdu oraz wszelkie inne koszty, związane z wykonaniemopisanych w tym punkcie czynności.
5. Odrębnie wofercie należy podać oferowaną cenę ryczałtową (obejmującą koszty dojazdu i inne koszty Wykonawcy oraz uwzględniającą rozpoczęcie czynności w ciągu 24 godzinod momentu zgłoszenia) za 1 roboczogodzinę czynności opisanych w p. 2. 2).
6.Pozostałe warunki realizacji zamówienia określają „IstotnePostanowienia Umowy”, będące załącznikiem do niniejszego Zapytania ofertowego.
7. Usługa powinna być wykonywana przez osoby posiadające odpowiednieprzeszkolenie / uprawnienia.
Oferta powinna być przygotowana nazałączniku nr 1 i zawierać:datę oferty,adresata oferty,ceny w PLN netto i brutto,podpis z pieczęcią osoby sporządzającej ofertę,termin ważności oferty.
Dodatkowe informacje:
Płatności za usługę będądokonywane po jej wykonaniu, potwierdzonym wpisem do książki kontroliinstalacji. Termin płatności wynosić będzie: 21 dni od daty wpływu do UDT prawidłowo wystawionej faktury.
Ewentualne pytania prosimy kierować na adres: rafal.debski@udt.gov.pl
Terminnadsyłania ofert upływa 26 marca 2018 r.
Zamawiający zaleca zapoznanie się z charakterystyką i dokumentacjąurządzeń/instalacji w godz. 7:30 – 15:00, po uprzednim umówieniu wizyty z Panią Jolantą Ryczko, tel: 600 479 083.
Odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy składaćwyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.
Announcements