Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-06-2018 08:38:42 |
Składania : | 26-06-2018 09:30:00 |
Otwarcia : | 26-06-2018 09:35:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZAPYTANIEOFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 398/2017 PREZYDENTAMIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminuudzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotychrównoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
RZP.271.50.2018.ASWykonanie remontu pomieszczeń 105, 106 i 107 w budynkuUrzędu Miejskiego w Elblągu
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTOELBLĄG82-300 Elbląg, ul. Łączności1
II. Opis przedmiotuzamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontupomieszczeń 105, 106 i 107 w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu.
2. Przedmiot zamówienia opisują niżejwymienione przedmiary robót:
a) NAZWA INWESTYCJI: Remont pomieszczeń - p.105, 106 i107 - instalacje elektryczne
ADRES INWESTYCJI:Elbląg ul.Łączności 1
INWESTOR:GMINA MIASTO ELBLĄG
ADRESINWESTORA: Elbląg ul.Łączności 1
b) NAZWA INWESTYCJI: Remont pomieszczeń biurowych 105-107
ADRESINWESTYCJI: ul.Łączności 1; 82-300 Elbląg
INWESTOR: GminaMiasto Elbląg
ADRESINWESTORA: ul.Łączności 1;
82-300 ElblągBRANŻA:budowlana, sanitarna
stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie posadzki podłogowej oraz położenie wykładziny PCV(wykładzina dostarczona zostanie przez Zamawiającego),
W pozycji 3 przedmiaru robót budowlanychnależy przewidzieć usunięcie subitu metodą frezowania.
b) malowanie ścian,
c) wymianę grzejników,
d) wymianę drzwi wejściowych i wewnętrznych pomiędzy pokojami (drzwiz ościeżnicami dostarczone zostaną przez Zamawiającego),
e) wymianę instalacji elektrycznej i IT oraz wymianę oświetlenia.
Szczegółowyzakres robót do wykonania został określony w przedmiarach robót stanowiącychZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego.
4. Zamawiający wymagaudzielenia minimum 36 miesięcy rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonanieprac licząc od daty odbioru końcowego.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
6 tygodni od dnia przekazania terenu realizacji robót.
Zamawiający wymaga,aby Wykonawca zaproponował termin rozpoczęcia robót budowlanych uwzględniającyokres 6 tygodni na zrealizowanie zamówienia, przy czym wymaga, aby całkowitezakończenie robót miało miejsce nie później niż do 31.10.2018 r.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cenę (brutto) ofertynależy obliczyć sporządzając kosztorysy ofertowe na podstawie przedmiarów robótstanowiącychZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego. Kolejność pozycjikosztorysowych musi być zgodna z przedmiarami. Kosztorysy ofertowe należysporządzić w następujący sposób:
a) kosztorysy ofertowe:
- muszą byćsporządzone jako kosztorysy uproszczone,
- muszązawierać wszystkie pozycje z przedmiarów robót zawartych w zapytaniu ofertowym,
- muszązawierać tabele elementów scalonych,
- muszą zawierać oddzielne informacje o danych wyjściowych dokosztorysowania, w oparciu o które Wykonawca sporządził kosztorysy ofertowe,
- muszązawierać zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu,
b) cenakosztorysowa musi być sumą cen poszczególnych pozycji, zawartych w kosztorysieofertowym, z uwzględnieniem VAT (zgodnie z obowiązującymiprzepisami),
c) cenakosztorysowa każdej pozycji kosztorysu ofertowego musi stanowić iloczyn cenyjednostkowej robót dla tej pozycji i ilości jednostek przedmiarowych tychrobót,
d) cena jednostkowa:
- musi byćpodana dla każdej pozycji,
- musiuwzględniać: wszystkie koszty robocizny, materiałów, pracy sprzętu i środkówtransportu technologicznego, niezbędnych do wykonania robót objętych danąjednostką przedmiarową oraz koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk,
- cenyjednostkowe nie mogą uwzględniać VAT.
Każda cena, o której mowa w pkt. b), c) i d) musi być zaokrąglona dodwóch miejsc po przecinku. Zamawiający dopuszcza przy sporządzaniu kosztorysówofertowych stosowanie wszystkich rodzajów programów do kosztorysowania, o ile sporządzone za ichpomocą kosztorysy ofertowe będą spełniały warunki określone w zapytaniuofertowym.
2. Cena (brutto) oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacjązadania wynikające wprost z przedmiarów, jakrównież w nich nie ujęte, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: robotyprzygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie terenu realizacji robót,utrzymanie zaplecza i terenu robót (wywóz śmieci, organizacja zapleczasocjalnego, zasilanie w energię elektryczną , itp.), koszty dopuszczenia doczynnych urządzeń oraz wszelkich opłat związanych z odbiorem robót.
3. Cena oferty musi uwzględniać podatek od towarów iusług VAT.
4. Cena nie podlega waloryzacji.
V. Opis kryteriów, którymiZamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz zpodaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiającywybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofertokreślonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przywyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższymi kryteriami onastępującym znaczeniu:(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposóboceny ofert:
Liczba punktów przyznawana wprzyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposóbobliczenia XC:
XC=cena (brutto) najniższa x 100 pkt /cena (brutto) badanej oferty
VI. termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 26 czerwca 2018 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa sięza pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składanaoferta musi zawierać:
a) kosztorysy ofertowe sporządzonezgodnie z wymaganiami pkt IV. zapytania ofertowego,
b) wypełnionyZAŁĄCZNIK NR 3 do zapytania ofertowego - daneteleadresowe Wykonawcy.
VII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Alicja Siemiętkowska– Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239 31 78, e-mail: rzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja zWykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VIII. Wzór umowy lub istotnepostanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy alboogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które podokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do zapytania ofertowego.
IX. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertęhandlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru ofertynajkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowegoprzed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bezpodania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboruoferty.
3. Wykonawcamoże przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcówwyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
X. Załączniki
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 - wzórumowy
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 - przedmiary robót
3. ZAŁĄCZNIKNR 3 - dane teleadresowe Wykonawcy
2018-07-23 15:05 | Alicja Siemiętkowska | W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu RZP.271.50.2018.AS: Wykonanie remontu pomieszczeń 105, 106 i 107 w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w zapytaniu ofertowym do 30 000 euro, tj. cena (brutto) - 100%. Wybrano ofertę firmy: LAN-BUD Andrzej Landowski ul. Kilińskiego 17 82-300 Elbląg, cena (brutto) oferty: 99 030,57 zł. |
Komunikaty