Gmina Koronowo zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w Pieczyskach”.
Prosimy o dokonanie kalkulacji kosztów wynagrodzenia należnego wykonawcy za wymienione powyżej opracowanie.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami do działek przy ul. Rysiej
w Koronowie (dz. nr 20/9 i 21/6). Włączenie do sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Pieczyska (dz. nr 27) zgodnie z opracowaną dokumentacją. Orientacyjna długość sieci wynosi 115 mb.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za przeprowadzenie całego procesu administracyjnego oraz projektowego do uzyskania pożądanego celu.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) zlecenie jednostce wykonawstwa geodezyjnego wykonanie mapy do celów projektowych. Mapa do celów projektowych musi zawierać granice prawne działek objętych zakresem projektowania,
2) opracowanie projektu budowlano – wykonawczego (po wcześniejszym uzyskaniu warunków technicznych od gestora sieci),
3) uzyskaniu w imieniu Inwestora wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji pozwolenia na budowę lub przyjętego przez właściwy organ zgłoszenia robót budowlanych, uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, w tym również wszystkich uzgodnień branżowych niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia m.in. takich jak:
a) wystąpienie o wypis i wyrys z mpzp,
b) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli zajdzie taka konieczność),
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu,
d) opracowanie kompletnej dokumentacji kosztorysowej tzn. kosztorysów inwestorskich i ofertowych wraz z przedmiarami robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,
e) opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla robót budowlanych będących w zakresie projektu.
Forma opracowania:
Dokumentację projektową należy wykonać w formie:
a) tradycyjnej:
- projekty budowlano - wykonawcze wraz z informacjami dotyczącymi bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. i dodatkowo w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń,
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.,
- przedmiar robót – 2 egz.,
- kosztorys inwestorski i ofertowy (również w wersji edytowalnej .xls) – 2egz.,
- projekt tymczasowej organizacji ruchu – 2 egz,
b) elektronicznej: 2 egz. kompletnej dokumentacji na płytach CD (wersja elektroniczna musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać jej całą zawartość).
2. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady
2.1. Wykonawca udzieli rękojmi na dokumentację projektową będącą przedmiotem zamówienia.
2.2. Okres rękojmi na dokumentację projektową będącą przedmiotem zamówienia rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru i kończy się z upływem 36 miesięcy.
2.3. Wykonawca ponosi pełną i nieograniczoną odpowiedzialność za wszelkie wady prawne i konsekwencje istnienia tych wad ujawnione lub mogące się ujawnić w przyszłości.
2.4. W okresie rękojmi Wykonawca będzie odpowiedzialny za usunięcie na swój koszt wszelkich wad dokumentacji projektowej. Z tytułu usunięcia wad Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie.
2.5. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w dokumentacji projektowej, ujawnionych w okresie, o którym mowa w pkt. 2.2, w terminie niezbędnym do ich usunięcia, określonym na piśmie przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić usunięcie wad osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
2.6. Wykonawca odpowiada za wady wykonanych według dokumentacji projektowej robót budowlanych. W przypadku wystąpienia takich wad, Wykonawca zwróci Zamawiającemu koszty, jakie Zamawiający poniósł w związku z robotami budowlanymi wykonanymi w oparciu o dokumentację projektową będącą przedmiotem zapytania.
2.7. W okresie rękojmi Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność odszkodowawczą za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu w związku z wykonywaniem robót budowlanych prowadzonych w oparciu o dokumentację projektową będącą przedmiotem zapytania, jeżeli roboty te wykonane były zgodnie z tą dokumentacją, a szkoda powstała w związku z wadami i brakami w tej dokumentacji.
3. Prawa autorskie
3.1. W ramach oferowanego wynagrodzenia Wykonawca:
1) przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów w rozumieniu ustawy o Prawie autorskim i prawach pokrewnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego a tworzące całość pod nazwą dokumentacji projektowej,
2) zezwala Zamawiającemu na korzystanie z wyżej określonych opracowań i ich przeróbek oraz na rozporządzanie tymi opracowaniami wraz z przeróbkami – tj. udziela Zmawiającemu praw zależnych.
3.2. Nabycie przez Zamawiającego praw, o których mowa w ust. 3.1 następuje:
1) z chwilą faktycznego podpisania protokołu odbioru końcowego lub
2) po odstąpieniu od umowy przez którąkolwiek ze stron w wypadkach i na zasadach określonych w umowie oraz
3) bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy, w zakresie wszystkich pól eksploatacji.
3.3. Równocześnie z nabyciem autorskich praw majątkowych do opracowań (dokumentacji projektowej) stanowiących przedmiot niniejszego zapytania ofertowego, Zamawiający nabywa własność wszystkich egzemplarzy, na których utwory zostały utrwalone.
4. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wykazać, że: dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadając-ą/ymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
5. Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty dokumenty określone w pkt 6 niniejszego zapytania.
6. Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie wykonawcy, wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 1,
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 2.
Wymienione w wykazie osoby powinny posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
3) pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy.
7. Zamawiający udzieli wykonawcy zamówienia, pełnego pełnomocnictwa do reprezentowania przed organami opiniującymi, wydającymi decyzje oraz zgody.
8. W zakres zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Kryterium oceny ofert: cena 100 % przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę ryczałtu rozliczonego na podstawie faktury - po wykonaniu i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
11. Termin wykonania zamówienia do dnia 30 listopada 2018 r.
12. Informacje dodatkowe.
1) Przedmiot zamówienia w dokumentacji projektowo – przedmiarowej należy opisać uwzględniając zapisy art. 29 i art. 30 uPzp,
2) Dokumentację należy wykonać zgodnie z przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności z przepisami:
a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 z późn.zm.),
b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn.zm.),
c) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r., poz. 462 ze zm.),
d) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.),
e) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 ze zm.).
13. Ofertę należy złożyć do dnia 10.08.2018 r. do godz. 09:00.
Komunikaty