Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-10-2019 09:27:00 |
Składania : | 25-10-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 25-10-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Słupsku informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wynajem samochodu bramowego o dopuszczalnej masie całkowitej 18.000 kg wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego..
Zamawiający wymaga:
- rok prod. min.2008 r.,
- bezpłatny serwis wraz z dojazdem do siedziby Zamawiającego po stronie Dostawcy,
- aktualna polisa OC pojazdu po stronie Dostawcy,
- aktualne badania techniczne pojazdu dopuszczające do ruchu drogowego,
- aktualne badania UDT na eksploatację urządzenia bramowego,
- emisja spalin min. EURO4
Termin zawarcia umowy od dnia 01.11.2019 r. do dnia 31.03.2020 r.
Płatność: Przelewem na podstawie wystawionej faktury w terminie 30 dni.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego do dnia 25.10.2019 r. godz. 12:00
Osoba do kontaktu: Jacek Buksakowski, tel 59 843 40 22 wew. 266, kom 887 804 801. e-mail: jacek.buksakowski@pgkslupsk.pl
Wybór oferty dokonany zostanie tylko według kryterium: CENA - 100 %. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę.
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w całości, zmiany lub odwołania jego warunków w każdej chwili bez podania przyczyn, jak również zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz prawo prowadzenia dodatkowych negocjacji ze wszystkimi lub wybranymi Wykonawcami.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty