Jan
Banasik |
PWiK Okręgu Częstochowskiego S.A. w CzęstochowieAukcja elektroniczna: Dostawa komputera stacjonarnego z monitorem 24” (ID 274570) Data rozpoczęcia: 12-11-2019 10:00:00 Do końca: zakończona |
Ile wynosi minimalne postąpienie? | 100.00 PLN |
---|---|
Ile wynoszą przedłużenia aukcji (dogrywki)? | 2 min. |
Od jakiej ceny jest liczone postąpienie w ofercie? | dostawcy |
Czy oferta musi być złożona na wszystkie pozycje? | Tak |
Klasyfikacja ofert w cenach | netto |
Nazwa | Waga | Rodzaj |
---|
Dział
Zaopatrzenia i Logistyki przy Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Okręgu
Częstochowskiego S.A. w Częstochowie zaprasza do składania ofert cenowych
na:
Dostawę:
1.
fabrycznie nowego komputera stacjonarnego MSI Infinite S 8RA-012XEU
o parametrach minimalnej konfiguracji: i5-8XXX |
RAM: 16GB DDR4 2666MHz | SSD: 512GB M.2 NVMe | HDD: 1TB | GTX 1050 2GB | Win 10
Pro | 6 x port USB | 1 x Display Port, 1 x DVI-D (Dual Link), 1 x HDMI | karta
sieciowa: 10/100/1000 oraz Wi-Fi 5 (802.11a/b/g/n/ac) | Bluetooth 4.2.
2. fabrycznie nowego
monitora 24” FHD AOC 24B1H
Wymagania Zamawiającego:
•
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,
• Wnioskodawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny
od wad, proponowany sprzęt, znajduje się na liście produktów danego
producenta, a jego oznaczenie znajduje się w oficjalnych kanałach dystrybucji
na terenie naszego kraju,
• Kryterium oceny ofert: Cena 100%,
• Podana przez Wnioskodawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać
wszystkie dodatkowe koszty realizacji zamówienia, tzn., że Zamawiający nie
ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostaw,
• Termin dostawy: 14 dni od złożenia zamówienia,
• Gwarancja: 24 miesiące od daty dostawy,
• Do oferty proszę załączyć: kartę katalogową oferowanych produktów oraz wydruk
z KRS lub CEIDG Wnioskodawcy,
• W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na
platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu towaru
na koszt Wnioskodawcy,
• Termin płatności na rzecz Wnioskodawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez
Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT,
• Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego
partnera serwisowego producenta – wymagamy oświadczenia potwierdzającego, że
serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego Partnera
Serwisowego producenta (oświadczenie Wnioskodawcy należy dostarczyć przed
otrzymaniem zamówienia).
• Wymagane okno czasowe dla zgłaszania usterek: wszystkie dni robocze w
godzinach od 8:00 do 17:00. Zgłoszenie serwisowe przyjmowane poprzez stronę www
lub telefoniczne (dedykowany numer serwisowy do obsługi zgłoszeń serwisowych).
Wymagamy oświadczenia producenta oferowanego sprzętu (lub jego przedstawiciela
w Polsce) z wymienionym numerem (oświadczenie należy dostarczyć przed
otrzymaniem zamówienia).
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym
jego etapie (nawet po dokonaniu wyboru ofert) bez podania przyczyny i
powiadomienia lub zakończenia postępowania bez wybrania oferenta,
• Złożenie oferty przez Wnioskodawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i
wymagań określonych w zaproszeniu,
• Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS. Dodatkowo
informujemy, iż Wnioskodawca, który złoży ofertę za pośrednictwem platformy
Open Nexus zostanie zaproszony do przyszłych postępowań na podobny asortyment.
Wszelkich
informacji odnośnie zapotrzebowania można uzyskać od:
1. Krzysztof Nowak tel. 34-3773-275, e-mail: knowak@pwik.czest.pl
2. Jan Banasik tel. 34-3773-176, e-mail: jan.banasik@pwik.czest.pl
LP | Nazwa towaru | opis i załączniki | Ilość /JM |
Cena max netto/JM |
||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Monitor 24” FHD AOC 24B1H | Zgodnie z wymaganiami Zamawiającego | 1 szt. | *** | ||
2 | Komputer stacjonarny | Zgodnie z wymaganiami Zamawiającego | 1 szt. | *** | ||
Wartość oferty: | ||||||