Jan
Banasik |
PWiK Okręgu Częstochowskiego S.A. w CzęstochowieAukcja elektroniczna: Dostawa pakietów Microsoft Office - 6 szt. (ID 274749) Data rozpoczęcia: 12-11-2019 13:30:00 Do końca: zakończona |
Ile wynosi minimalne postąpienie? | 100.00 PLN |
---|---|
Ile wynoszą przedłużenia aukcji (dogrywki)? | 2 min. |
Od jakiej ceny jest liczone postąpienie w ofercie? | dostawcy |
Czy oferta musi być złożona na wszystkie pozycje? | Tak |
Klasyfikacja ofert w cenach | netto |
Nazwa | Waga | Rodzaj |
---|
Dział Zaopatrzenia i Logistyki przy Przedsiębiorstwie Wodociągów i
Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie zaprasza do składania
ofert cenowych na:
Dostawę 6 szt. oprogramowania biurowego: Microsoft Office Home & Business 2019 PL Box Win/Mac 32/64bit T5D-03205,
ilość stanowisk - 1, licencja wieczysta, przeznaczony do dystrybucji na terenie
Polski
Wymagania Zamawiającego:
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,
• Wnioskodawca gwarantuje, że produkt jest nowy, nigdy nie instalowany wcześniej na
innych komputerach, fabrycznie zapakowany i wolny od wad,
Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi,
oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine
Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi
przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą
przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania procedury sprawdzającej
legalność zainstalowanego oprogramowania w momencie odbioru towaru. Procedura
sprawdzania będzie opierała się w zależności od rodzaju oprogramowania,
sprawdzany będzie certyfikat autentyczności, klucz produktu (zgodność
zainstalowanego klucza z certyfikatem/naklejką) czy produkt został aktywowany
(status aktywacji) ewentualnie inne nośniki lub certyfikaty świadczące o
legalności oprogramowania wg. jego producenta.
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności
dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania jako elementu
procedury odbioru.
• Kryterium oceny ofert: Cena 100%,
• Podana przez Wnioskodawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać
wszystkie dodatkowe koszty realizacji zamówienia, tzn., że Zamawiający nie
ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostaw,
• Termin dostawy: 14 dni od złożenia zamówienia,
• Do oferty proszę załączyć: kartę katalogową oferowanych produktów, wydruk z
KRS lub CEIDG Wnioskodawcy,
• W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na
platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu towaru
na koszt Wnioskodawcy,
• Termin płatności na rzecz Wnioskodawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez
Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT,
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym
jego etapie (nawet po dokonaniu wyboru ofert) bez podania przyczyny i
powiadomienia lub zakończenia postępowania bez wybrania oferenta,
• Złożenie oferty przez Wnioskodawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i
wymagań określonych w zaproszeniu,
• Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS. Dodatkowo
informujemy, iż Wnioskodawca, który złoży ofertę za pośrednictwem platformy
Open Nexus zostanie zaproszony do przyszłych postępowań na podobny asortyment.
Wszelkich informacji odnośnie zapotrzebowania można uzyskać od:
1. Krzysztof Nowak tel. 34-3773-275, e-mail: knowak@pwik.czest.pl
2. Jan Banasik tel. 34-3773-176, e-mail: jan.banasik@pwik.czest.pl
LP | Nazwa towaru | opis i załączniki | Ilość /JM |
Cena max netto/JM |
||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Oprogramowanie biurowe Microsoft Office Home & Business 2019 PL Box Win/Mac 32/64bit T5D-03205, ilość stanowisk - 1, licencja wieczysta | Zgodnie z wymaganiami Zamawiającego | 6 szt. | *** | ||
Wartość oferty: | ||||||