Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-03-2020 09:46:00 |
Składania : | 06-05-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | 06-05-2020 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnego serwisu technicznego
aparatów produkcji firmy GE Medical Systems zwanych dalej ,,sprzętem medycznym”.
Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego
podlegającego usłudze serwisu technicznego zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykaz sprzętu może ulec zmianie w przypadku wycofania sprzętu medycznego z
użytku przez Zamawiającego.
Pod pojęciem „Serwisu
technicznego” Zamawiający rozumie utrzymanie w pełnej sprawności techniczno
– eksploatacyjnej sprzętu medycznego objętego niniejszym zamówieniem tj.:
przeprowadzanie pogwarancyjnych przeglądów okresowych oraz kontrolę stanu
technicznego wraz z niezbędnymi naprawami.
Wykonawca zobowiązuje się do:
1)
wykonywania konserwacji i okresowych
przeglądów technicznych,
2) naprawy sprzętu w pełnym zakresie i bez
względu na przyczynę powstania uszkodzenia przy użyciu oryginalnych podzespołów
i części zamiennych zgodnie ze standardem producenta,
3)
posiadania oprogramowania serwisowego oraz
aktualnych kluczy/kodów serwisowych producenta,
4)
prowadzenia
paszportów technicznych sprzętu objętego umową,
5)
wystawiania
raportów serwisowych i opinii technicznych,
6)
udzielania konsultacji telefonicznych dotyczących funkcjonowania
sprzętu medycznego objętego niniejszym postępowaniem, w dni robocze od
poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. 14.30.
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2020-05-29 11:40 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (opublikowane) |
2020-05-15 11:48 | Jacek Banaszak | Wyniki postępowania |
2020-05-06 10:17 | Jacek Banaszak | Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu. |
2020-04-23 10:14 | Jacek Banaszak | Informacja nr 2 dla Wykonawców |
2020-04-15 15:06 | Jacek Banaszak | Informacja nr 1 dla Wykonawców |
Komunikaty