Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-05-2020 10:02:00 |
Składania : | 25-05-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 25-05-2020 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na niżej wymienione zadanie:
"Przeprowadzenie czynności geodezyjnych mających na celu wyznaczenie punktów granicznych nieruchomości stanowiących drogi publiczne i wewnętrzne oraz utrwalenie ich granicznikami betonowymi lub (gdy z przyczyn technicznych nie jest to możliwe) rurkami metalowymi punktów załamania granicy, a w przypadku dłuższych odcinków (prostych) granicy stabilizacji należy dokonać w taki sposób, aby była dobra widoczność z punktu na punkt, jednak w odstępach nie większych niż 100 m. Przedłożenie Zamawiającemu protokołów sporządzonych na gruncie z adnotacją o przyjęciu ich do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
W przypadku wyznaczenia całych działek ewidencyjnych, gdy zmianie ulegnie powierzchnia ewidencyjna sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych, na podstawie, których będzie można dokonać zmiany w danych ewidencyjnych. Zamówienie to zostało podzielone na poszczególne zadania opisane bliżej w zapytaniu ofertowym.
Wykonanie zamówienia zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania."
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. Nadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z oferentami w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania lub gdy oferenci złożyli oferty o takich samych cenach brutto – dotyczy sytuacji, kiedy proponowane ceny brutto nie przewyższają kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację zadania.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: wg pkt 3.1 Zapytania ofertowego;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 041 317-87-41
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zapytanie ofertowe.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty