Postępowanie: 14/ZP/U/WYCH/ŁĄCZ/2020 OKRESOWE USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH

Termin:
Zamieszczenia : 10-06-2020 09:36:00
Składania: 19-06-2020 09:00:00
Tryb: Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY w Bydgoszczy zaprasza wykonawców do składania ofert w przetargu nieograniczonym dla postępowania na: OKRESOWE USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH


Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami: oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ, należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz – kancelaria jawnaGodz. pracy kancelarii 07.30 – 09.00 i 12.30 – 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.

UWAGA: Zamawiający informuje, że z uwagi na sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) przesyłki pocztowe dostarczane są do Zamawiającego dwa razy
w tygodniu, tj. we wtorki 
i w czwartki. 

Termin składania ofert upływa w dniu 19.06.2020 r. o godz. 09:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.06.2020 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, bud. nr 108, lok. nr 124.


Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do zadawania pytań do SIWZ.


Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


KOMUNIKAT

Z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy zaleca ograniczenie do niezbędnego minimum załatwianie spraw urzędowych w sposób bezpośredni w 11 Wojskowym Oddziale Gospodarczym.

Wszelkie sprawy w miarę możliwości należy realizować telefonicznie, faksem lub e-mail – zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi na stronie internetowej: www.11wog.wp.mil.pl

W przypadku jawnych otwarć ofert w sprawach o zamówienie publiczne, informuję, że w każdej sprawie informacje z otwarcia ofert (m.in. kwota Zamawiającego, dane wynikające z ofert – ceny i Wykonawcy) będą podawane do publicznej wiadomości zgodnie z obowiązującymi przepisami – niezwłocznie po otwarciu ofert – na stronie internetowej pod adresem jak powyżej. Zaleca się więc (o ile jest to możliwe) elektroniczne pobieranie danych bez konieczności bezpośredniego stawiennictwa.

Dla umów zawieranych w sprawach o zamówienie publiczne, składania dokumentów o ile jest to możliwe - preferowana jest forma korespondencyjna.

Godziny urzędowania i ogólne zasady funkcjonowania 11 WOG, przyjmowanie interesantów obecnie pozostają bez zmian.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2020-ZP14-OGLOSZENIE.docx docx 32.44 2020-06-10 09:36:00 Postępowanie
2020-ZP-14-SIWZ.doc.docx docx 114.84 2020-06-10 09:36:00 Postępowanie
2020-ZP14 -ZAL-2-PROJEKT UMOWY CZ. 1 i 2.doc doc 559 2020-06-10 09:36:00 Postępowanie
2020-ZP-14-Informacja-z-otwarcia-ofert.doc doc 51 2020-06-19 13:31:06 Publiczna wiadomość
2020-ZP14-UNIEWAŻNIENIE CZ. 1.docx docx 16.4 2020-07-08 14:54:55 Publiczna wiadomość
2020-ZP14-UNIEWAZNIENIE CZ. 2.docx docx 16.43 2020-07-08 14:55:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-07-08 14:55 Jolanta Różyńska UNIEWAŻNIENIE CZ. II

2020-ZP14-UNIEWAZNIE [...].docx

2020-07-08 14:54 Jolanta Różyńska UNIEWAŻNIENIE CZĘŚĆ I

2020-ZP14-UNIEWAŻNIE [...].docx

2020-06-19 13:31 Jolanta Różyńska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

2020-ZP-14-Informacj [...].doc

Liczba odsłon strony: 712