Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-08-2020 11:09:00 |
Składania : | 17-08-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | 17-08-2020 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Skołyszyn,
dn. 11.08.2020
GPIR.271.2.50.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę
rur dwuściennych typu Pragma przeznaczonych do remontu dróg gminnych w Gminie
Skołyszyn (wykonanie, remont przepustów, odwodnienie dróg itp.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1)
DN 500 mm z kielichem, długość 6 m – 25 sztuk;
2)
DN 600 mm z kielichem, długość 6 m – 6 sztuk;
Termin wykonania
zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 14 dni od podpisania umowy. Przedmiot zamówienia należy
dostarczyć na własny koszt we wskazane przez Zamawiającego miejsce (do bazy magazynowej zlokalizowanej w
miejscowości Skołyszyn woj. Podkarpackie – lub bezpośrednio na plac budowy
wskazany przez Zamawiającego).
Sposób sporządzenia i złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie
elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia:
17 sierpnia 2020 r.
do godz. 9:00.
Należy wypełnić wszystkie pozycje
oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i
zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz
wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest
zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza
ofertowego oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania
jako załączniki do zapytania ofertowego.
Oferty składane w formie
papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod
uwagę.
Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn
w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
Zamawiający zaleca Wykonawcom
dokonanie rejestracji na platformie zakupowej
w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert
oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja
jest całkowicie darmowa.
Wykonawca posiadając konto na
platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem
automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie
poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
W przypadku gdy Wykonawca nie
posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania
oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie
poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system
generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link
potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje
potwierdzona..
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru
najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.
W postępowaniu ocena ofert
dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku
pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym
rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.
13 4491734 od poniedziałku
do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 –
15:30, piątek: 7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą
platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku
do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Niniejsze postępowanie nie jest
prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z
późn.zm.)
na podstawie zwolnienia z art. 4 pkt 8 ustawy.
Komunikaty