Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-09-2020 14:50:00 |
Składania : | 05-10-2020 15:00:00 |
Otwarcia : | 05-10-2020 15:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
GK.7042.47.2020.J
Krosno, dnia 29 września 2020 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO w trybie przetargowym
(zgodnie
z zapisem § 9 Zarządzenia nr 508/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia
10 stycznia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania
zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w
złotych równowartości
30 000 euro)
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 – 00 – 13 – 798; REGON 000526989, tel. 13 43 675 43, fax. 13 43 62 865, e-mail: gk@um.krosno.pl, www.krosno.pl,
ogłasza, że udzieli zamówienia na wykonanie zadania pn:
„Modernizacja alejek na cmentarzach komunalnych w Krośnie”
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części, a dotyczy modernizacji istniejących alejek na cmentarzach komunalnych miasta Krosna:
część 1: Modernizacja alejki w sektorze B2 i C2 na cmentarzu komunalnym przy ul. kard. S. Wyszyńskiego w Krośnie,
część 2: Modernizacja alejki w sektorze D4 i D5 na cmentarzu komunalnym przy ul. ks. J. Popiełuszki w Krośnie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót. Zakres robót do wykonania dla każdej części obejmuje m. in.: rozbiórkę istniejącej nawierzchni i obrzeży betonowych, transport i utylizacja gruzu z terenu rozbiórki, roboty pomiarowe, roboty ziemne, ułożenie obrzeży betonowych, wykonanie podbudowy oraz wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dla poszczególnych części zadania.
Bezpieczeństwo i higiena pracy. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca zapewni, że będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych do realizacji zadania oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego.
Stosowanie się do prawa i innych przepisów. Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie uregulowania prawne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych postanowień podczas prowadzenia robót.
Kontrola jakości robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, ich zgodność z wymaganiami. Jakość i zakres robót będzie kontrolowana na bieżąco przez upoważnione jednostki Zamawiającego, a ewentualne braki i niedociągnięcia będą natychmiastowo zgłaszane Wykonawcy, który zobowiązany jest niezwłocznie ich usunąć, powiadamiając jednocześnie Inspektora o wykonaniu robót.
3. Termin realizacji zamówienia
Od dnia podpisania umowy do 28 października 2020 r.
4. Warunki wymagane od wykonawcy:
Wykonawca załączy następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy:
wypełniony formularz: oferty przetargowej i kosztorysu ofertowego.
ofertę i kosztorys ofertowy należy złożyć dla każdej części oddzielnie
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia.
Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta musi by napisana czytelnie i podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Oferta cenowa powinna zawierać cenę netto i brutto.
Dopuszcza się złożenie oferty tylko dla jednej części.
6. Sposób i miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „Oferta”.
Ofertę należy złożyć dla każdej części oddzielnie.
Zamknięta koperta powinna być oznaczona przez podanie tytułu zamówienia. Dla części pierwszej „Modernizacja alejki w sektorze B2 i C2 na cmentarzu komunalnym przy ul. kard. S. Wyszyńskiego w Krośnie”, natomiast dla części 2 „Modernizacja alejki w sektorze D4 i D5 na cmentarzu komunalnym przy ul. ks. J. Popiełuszki w Krośnie”.
Ofertę należy złożyć w terminie – do dnia 5 października 2020 roku do godziny 15.00 w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2, 38-400 Krosno.
Termin składania ofert upływa dnia 5 października 2020 r. o godz. 15.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2 w Krośnie, pokój nr 26, w dniu 6 października 2020 r. o godz. 8.00.
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest: Bartłomiej Bieszczad – Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Krosna ul. Staszica 2, (pok. Nr 26, I piętro), w godz. od 7.30 do 15.30, tel. (13 47 43 665)
7. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
8. Wykaz załączników:
Załącznik nr 1 – Druk oferty odrębny dla każdej części;
Załącznik nr 2 – Przedmiar robót odrębny dla każdej części;
Załącznik nr 3 – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna;
Załącznik nr 4 – Mapa/lokalizacja alejki.
9. Uwagi:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
Komunikaty