Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-11-2020 14:19:00 |
Składania : | 26-11-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 26-11-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
WTT.236.77.2020
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
Adres: 45-005 Opole, ul. Budowlanych 1
Telefon sekretariatu: 478617001, fax: 478617080
Prowadzący sprawę: Ryszard Sałek, tel. 478617140
Realizując zamówienie do którego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych nie stosuje się tej ustawy
do
złożenia oferty na zadanie pn.:„Dostawa komputerów, monitorów, drukarek i skanerów - dostawa w częściach”
1. Opis sposobu przygotowania oferty:
1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,
1.2. wartość oferty musi być przedstawiona w formie: wartość netto, obowiązująca stawka VAT, wartość brutto, dla każdej części osobno,
1.3. oferta dla każdej części musi spełniać wszystkie wymagania przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik nr 1,
1.4. oferta musi być złożona przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
2. Kryteria wyboru: cena – 100 % dla każdej części osobno.
3. Wymagany termin realizacji zamówienia do 7.12.2020 r.
4. Wszelkie pytania i wnioski kierować na adres: informatycy.kw@psp.opole.pl.
5. Ofertę należy złożyć w terminie do 26.11.2020 r. do godziny 12:00 na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/psp_opole.
6. Zamawiający może udzielić zamówienia jednemu Wykonawcy dla wszystkich części lub kilku Wykonawcom dla różnych części.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia postępowania bez rozstrzygnięcia w całości lub w części.
Załączniki:
1. Wymagania przedmiotu zamówienia
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-11-24 08:19 | Ryszard Sałek |
Zmianie
uległ
załącznik
nr
1. Wprowadzono zmiany dotyczące skanera (usunięto wymagania dot. portu RJ47) oraz dopuszczono komputery o emisji hałasu do 25dB |
2020-11-23 14:47 | Ryszard Sałek |
Uwaga,
w
pierwotnej
wersji
treści
załącznika
w
części
4.
pojawił
się
błędnie
zasugerowany
model
drukarki
etykiet.
Intencją
zamawiającego
jest
zamówienie
drukarki
z
interfejsem
RJ45. Załącznik w wersji 2 zawiera prawidłowe dane. |
Komunikaty