Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-12-2020 13:36:00 |
Składania : | 11-12-2020 08:00:00 |
Otwarcia : | 11-12-2020 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
WTT.236.114.2020
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
Adres: 45-005 Opole, ul. Budowlanych 1
Telefon sekretariatu: 478617001, fax: 478617080
Prowadzący sprawę: Ryszard Sałek, tel. 478617140
Realizując zamówienie do którego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych nie stosuje się tej ustawy
do
złożenia oferty na zadanie pn.:„Dostawa elementów kontroli dostępu ROGER - dostawa w częściach”
1. Opis sposobu przygotowania oferty:
1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,
1.2. wartość oferty musi być przedstawiona w formie: wartość netto, obowiązująca stawka VAT, wartość brutto, dla każdej części osobno,
1.3. oferta dla każdej części musi spełniać wszystkie wymagania przedmiotu zamówienia opisane poniżej,
1.4. oferta musi być złożona przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
2. Kryteria wyboru: cena – 100 % dla każdej części osobno.
3. Wymagany termin realizacji zamówienia do 18.12.2020 r.
4. Wszelkie pytania i wnioski kierować na adres: informatycy.kw@psp.opole.pl.
5. Ofertę należy złożyć w terminie do 11.12.2020 r. do godziny 8:00 na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/psp_opole.
6. Zamawiający może udzielić zamówienia jednemu Wykonawcy dla wszystkich części lub kilku Wykonawcom dla różnych części.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia postępowania bez rozstrzygnięcia w całości lub w części.
Wymagania:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-12-23 12:58 | Ryszard Sałek |
Prawdopodobnie
pojawił
sie
jakiś
błąd
w
systemie,
bo
postępowanie
zostało
zamknięte
i
wszyscy
Państwo
powinniście
otrzymać
powiadomienie
mailem.
A
ponieważ
drugi
już
wykonawca
prosił
o
informację
z
otwarcia
informuję,
że
wygrała
firma
Promitel
z
Katowic
oferując
kwotę
2118,53
za
całość
(w
obu
częściach
składając
najlepszą
ofertę) |
Komunikaty