Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-12-2020 09:10:00 |
Składania : | 27-01-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 27-01-2021 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnego serwisu technicznego
aparatury medycznej zwana dalej ,,sprzętem medycznym”, wchodzącej w skład poniższych dwóch zadań tj.:
Zadanie nr 1 – Zrobotyzowany system chirurgiczny da
Vinci Si
Zadanie nr 2 – System do radioterapii śródoperacyjnej
Intrabeam PRS 500,
Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego
podlegającego usłudze serwisu technicznego wchodzącego w skład poszczególnych
zadań zawiera Załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiący Załączniki nr 2 i 2.1 do
SIWZ.
Pod pojęciem „Serwisu
technicznego” Zamawiający rozumie utrzymanie w pełnej sprawności techniczno
– eksploatacyjnej sprzętu medycznego objętego niniejszym zamówieniem tj.:
przeprowadzanie pogwarancyjnych przeglądów okresowych, kalibracji, regulacji
wraz z niezbędnymi naprawami i przeglądami okresowymi.
Szczegółowy zakres czynności serwisowych dla każdego z zadań
przedstawia załącznik nr 3 do wzoru Umowy stanowiący załącznik nr 2 i 2.1 do
SIWZ.
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2021-02-22 07:37 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
2021-02-10 14:18 | Jacek Banaszak | Wyniki postępowania - unieważnienie |
2021-01-27 10:12 | Jacek Banaszak | Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu |
2021-01-20 15:00 | Jacek Banaszak |
Informacja
nr
1
dla
Wykonawców
Załącznik nr 2 - Umo [...].pdf |
Komunikaty