Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MGOPS.226.06.2021 Zakup paliw płynnych do pojazdu służbowego w ramach realizacji usługi door-to-door w Gminie Nowa Słupia.

Mateusz Kozub
Urząd Miasta i Gminy Nowa Słupia Oddział: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Słupii
Termin:
Zamieszczenia : 30-03-2021 11:10:00
Składania : 12-04-2021 12:00:00
Otwarcia : 12-04-2021 12:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Zadanie finansowane w ramach Projektu pt. „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.

Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą PZP zgodnie z art. 2 ust. l pkt. 1 ww. ustawy Pzp - niniejsze zamówienie podlega wyłączeniu od stosowania ustawy Pzp.

Postępowanie prowadzone jest przy użyciu Platformy Zakupowej Open Nexus, co oznacza, że wszelkie dokumenty dotyczące postępowania niezbędne do przygotowania i złożenia oferty szacunkowej publikowane będą na powyższej platformie, w tym wyjaśnienia do Zaproszenia, a także oferty na realizacje zadania należy składać tylko i wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus znajdującej się pod adresem strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/nowaslupia .

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Nr 5/2021 Kierownika Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Słupi z dnia 4 lutego 2021 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielenia przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Słupi zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł netto.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 41 363 03 64  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 76.38 2021-03-30 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 3524.39 2021-03-30 11:10:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 - Klauzula informacyjna RODO.doc doc 115.5 2021-03-30 11:10:00 Postępowanie
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej.pdf pdf 6770.67 2021-03-30 11:10:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści zaproszenia do składania oferty cenowej.pdf pdf 1895.7 2021-04-02 10:34:47 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - Wzór umowy - zmieniona treść.pdf pdf 3454.51 2021-04-02 10:34:47 Publiczna wiadomość
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej - zmieniona treść.pdf pdf 6694.46 2021-04-02 10:34:47 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia do treści Zaproszenia do złożenia oferty cenowej II.pdf pdf 995.37 2021-04-07 10:50:52 Publiczna wiadomość
Wzór umowy - po zmianach - Załącznik nr 2.pdf pdf 3454.44 2021-04-07 10:50:52 Publiczna wiadomość
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej - zmieniona treść II.pdf pdf 6732.73 2021-04-07 10:50:52 Publiczna wiadomość
Raport wyboru ofert.pdf pdf 911.86 2021-04-13 08:49:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-13 08:49 Mateusz Kozub Dziękujemy za udział w postępowaniu. W załączeniu raport z wyboru ofert.

Raport wyboru ofert. [...].pdf

2021-04-07 10:50 Mateusz Kozub W związku z zapytaniami Wykonawców o wyjaśnienia treści Zaproszenia do złożenia oferty cenowej, Zamawiający udziela wyjaśnień (plik w załączeniu).
W związku z powyższym w treści Zaproszenia do złożenia oferty cenowej znak: MGOPS.226.06.2021 z dnia 30 marca 2021 r. oraz w treści Załącznika nr 2 – Wzór umowy dokonano zmian zgodnie ze wskazanymi niniejszymi wyjaśnieniami.
Pozostałe punkty Zaproszenia do złożenia oferty cenowej i Wzoru umowy nie ulegają zmianie. Ponadto informuje się, iż termin i sposób złożenia oferty cenowej na realizację przedmiotowego zadania nie ulega zmianie i zgodnie z zapisem pkt XI. ppkt 2 upływa w dniu 12 kwietnia 2021 r. o godz. 12:00 oraz termin otwarcia ofert nastąpi zgodnie z zapisem pkt XI. ppkt 5 Zaproszenia do złożenia oferty cenowej.
Wraz z udzielonymi odpowiedziami treści Zaproszenia do złożenia oferty cenowej pn. „Zakup paliw płynnych do pojazdu służbowego w ramach realizacji usługi door-to-door w Gminie Nowa Słupia”, Zamawiający publikuje zmienioną treść Zaproszenia do złożenia oferty cenowej wraz ze Zmienioną treścią Załącznika nr 2 – Wzór umowy.

Wyjaśnienia do treśc [...].pdf

Wzór umowy - po zmia [...].pdf

Zaproszenie do złoże [...].pdf

2021-04-02 10:34 Mateusz Kozub W związku z zapytaniami Wykonawców o wyjaśnienia treści Zaproszenia do złożenia oferty cenowej, Zamawiający udziela wyjaśnień (plik w załączeniu).
W związku z powyższym w treści Zaproszenia do złożenia oferty cenowej znak: MGOPS.226.06.2021 z dnia 30 marca 2021 r. oraz w treści Załącznika nr 2 – Wzór umowy dokonano zmian zgodnie ze wskazanymi niniejszymi wyjaśnieniami. Pozostałe punkty Zaproszenia do złożenia oferty cenowej i Wzoru umowy nie ulegają zmianie.
Ponadto informuje się, iż termin i sposób złożenia oferty cenowej na realizację przedmiotowego zadania nie ulega zmianie i zgodnie z zapisem pkt XI. ppkt 2 upływa w dniu 12 kwietnia 2021 r. o godz. 12:00 oraz termin otwarcia ofert nastąpi zgodnie z zapisem pkt XI. ppkt 5 Zaproszenia do złożenia oferty cenowej.
Wraz z udzielonymi odpowiedziami treści Zaproszenia do złożenia oferty cenowej pn. „Zakup paliw płynnych do pojazdu służbowego w ramach realizacji usługi door-to-door w Gminie Nowa Słupia”, Zamawiający publikuje zmienioną treść Zaproszenia do złożenia oferty cenowej wraz ze Zmienioną treścią Załącznika nr 2 – Wzór umowy.

Wyjaśnienia treści z [...].pdf

Załącznik nr 2 - Wzó [...].pdf

Zaproszenie do złoże [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Olej napędowy Podana ilość zakupów jest szacunkową wielkością zakupów w ciągu trwania umowy, która może ulec zmianie. 8000 l - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3021 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Umowa - Należy zaakceptować warunki umowy (0)
4 Koncesja - Należy potwierdzić posiadanie ważnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi. Proszę załączyć dokument potwierdzający. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Możliwość tankowania - Należy potwierdzić, że Wykonawca zapewnia możliwość dokonywania zakupów paliwa na stacjach paliw w odległości do 10 km od siedziby Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Słupi, ul. Staszica 18 z możliwością tankowania paliwa na terenie całego kraju przy użyciu kart magnetycznych. Należy podać adres stacji. (0)
6 Klauzula informacyjna - Należy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną. W celu potwierdzenia proszę załączyć podpisaną klauzulę. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 546