Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.2.7.2021 Przebudowa pomieszczenia szatniowo-sanitarnego nr 4 na Stadionie Miejskim w Kościanie, ul. Maya 26.

Helena Wojciechowska
Urząd Miejski Kościana
Termin:
Zamieszczenia : 16-04-2021 09:20:00
Składania : 21-04-2021 10:00:00
Otwarcia : 21-04-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomoość" 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Kościan,  dnia 15 kwietnia 2021r.

BZP. 271.2.7.2021     

ZAPYTANIE  OFERTOWE 

1.      Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę na  przebudowę pomieszczenia szatniowo-sanitarnego nr 4 na Stadionie Miejskim w Kościanie, ul. Maya 26.

Zamawiający:  Burmistrz Miasta Kościana

Al. Kościuszki 22

64-000 Kościan

2.      Termin realizacji zamówienia:

1)      rozpoczęcie robót - plac budowy zostanie przekazany nie wcześniej niż od dnia 04.05.2021 r.

2)      zakończenie całości robót i odbiór końcowy – 12 tygodni od przekazania placu budowy.

3. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w:

1)        dokumentacji projektowej - (załącznik nr 1),

2)   szczegółowej specyfikacji technicznej (branża budowlana, branża sanitarna, branża elektryczna – (załącznik nr 2),

3)        przedmiarze robót (załącznik nr 3)

4. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonanie przedmiotu umowy.

5. Kryterium wyboru oferty : najniższa cena.

6. Sposób obliczenia: powinna być wyliczona na podstawie załączonego przedmiaru. Cena oferty obejmuje wszystkie koszty wykonania zamówienia. Ceny jednostkowe wskazane w kosztorysie ofertowym określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.

Cenę  należy skalkulować na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiaru i specyfikacji technicznej.

Wymagane jest  załączenie kosztorysu  ofertowego.

7. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy wykażą, że w okresie  ostatnich pięciu lat przed upływem terminu  złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy – w tym okresie zrealizował, co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na  remoncie obiektu na kwotę 40 000,00 zł. W celu spełnienia  przez  Wykonawców warunku, o którym mowa powyżej  Zamawiający żąda złożenia  przez Wykonawcę wykazu robót budowlanych stanowiących załącznik  nr 4  do zapytania ofertowego wraz z załączeniem referencji określonych , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

8. Niespełnienie wymagań zawartych w ust. 6, 7  przez Wykonawcę powoduje odrzucenie oferty.

9. Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że:

§     akceptuje warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym i projekcie umowy.

§     uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez 15 dni, od dnia złożenia oferty,

§     gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą,

§     uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.

§     wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub  14 RODO1)  wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym. 

10.Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny. 

11. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania.

 12.Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:

1)        administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kościana z siedzibą w Urzędzie Miejskim Kościana, ul. Al. Kościuszki 22, Kościan;

2)        inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Kościana jest Pan Szymon Ślusarek, e-mail: szymon.slusarek@koscian.eu;* tel. 65 512 28 22

3.      Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego na przebudowę pomieszczenia szatniowo-sanitarnego nr 4 na Stadionie Miejskim w Kościanie, ul. Maya 26.

odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pana/Pani danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;

3)       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat;

4)        obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy; 

5)       w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

- posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

 nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki:

1.       dokumentacja projektowa,

2.       szczegółowa specyfikacja techniczna (branża budowlana, branża sanitarna, branża elektryczna,

3.       przedmiar robót,

4.       wykaz robót,

5.       projekt umowy

oświadczenie o prowadzeniu rachunku

dokument gwarancji


 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Dokumentacja szatnia.zip zip 2648.62 2021-04-16 09:20:00 Postępowanie
umowa wraz z załącznikami.zip zip 48 2021-04-16 09:20:00 Postępowanie
Przedmiar robót.pdf pdf 143.55 2021-04-16 09:20:00 Przedmiot zamówienia
zał nr 5 - wykaz robót.docx docx 16.43 2021-04-16 09:20:00 Przedmiot zamówienia
raport-przebudowa pomieszczenia szatniowo-sanitarnego.pdf pdf 37.31 2021-04-22 10:19:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-22 10:19 Helena Wojciechowska Zamawiający w załączeniu przesyła wynik zapytania ofertowego

raport-przebudowa po [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przebudowa pomieszczenia szatniowo -sanitarnego Zamawiający wymaga: podania ceny netto za całość przedmiotu zamówienia, złożenia kosztorysu ofertowego, i wykazu robót wraz z referencjami (wg załączonych dokumentów).

Przedmiar robót.pdf

zał nr 5 - wykaz rob [...].docx

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2810 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 312