Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/TP/01/21 Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku oraz odzieży ochrony biologicznej

Termin:
Zamieszczenia : 23-04-2021 11:01:00
Składania : 12-05-2021 10:00:00
Otwarcia : 12-05-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 602.61 2021-04-23 11:01:00 Postępowanie
dodatek nr 1 - oferta (ZP-TP-01-21).doc doc 208 2021-04-23 11:01:00 Postępowanie
dodatek nr 2 - załącznik cenowy (ZP-TP-01-21).xls xls 200 2021-04-23 11:01:00 Postępowanie
dodatek nr 3 - oświadczenie (ZP-TP-01-21).doc doc 20 2021-04-23 11:01:00 Postępowanie
dodatek nr 4 - wzór pełnomocnictwa (ZP-TP-01-21).doc doc 20.5 2021-04-23 11:01:00 Postępowanie
dodatek nr 5 - grupa kapitałowa (ZP-TP-01-21).doc doc 23.5 2021-04-23 11:01:00 Postępowanie
dodatek nr 6 - wzór umowy (ZP-TP-01-21).doc doc 81.5 2021-04-23 11:01:00 Postępowanie
SWZ.odt odt 119.8 2021-04-23 11:01:00 Postępowanie
odpowiedzi na pytania 1.doc doc 245.5 2021-04-28 14:04:51 Publiczna wiadomość
dodatek nr 2 - załącznik cenowy (ZP-TP-01-21) - po mpodyfikacji z dnia 28.04.2021r.xls xls 200 2021-04-28 14:04:51 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 2.doc doc 236 2021-05-05 11:27:51 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 3.doc doc 222 2021-05-06 14:12:05 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 4.doc doc 251.5 2021-05-07 13:31:50 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 5.doc doc 225 2021-05-10 13:33:49 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert - dokument edytowalny.doc doc 101.5 2021-05-13 11:50:56 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert - skan.pdf pdf 2785.68 2021-05-13 11:50:56 Publiczna wiadomość
wybór i unieważnienie - strona.doc doc 442.5 2021-06-23 11:48:56 Publiczna wiadomość
wybór i unieważnienie - strona.pdf pdf 11274.64 2021-06-23 11:48:56 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 846.43 2021-07-12 11:34:49 Publiczna wiadomość
unieważnienie czynności wyboru- ponowny wybór (zadanie 20 i 26)-strona.doc doc 56.5 2021-07-28 08:28:33 Publiczna wiadomość
zawiadomienie- ponowny wybór (zadanie 20 i 26)-strona.doc doc 60.5 2021-07-30 13:44:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-30 13:44 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Zawiadomienie o ponownym wyborze oferty w zakresie zadania nr 20 i 26.

zawiadomienie- ponow [...].doc

2021-07-28 08:28 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU CZYNNOŚCI WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W ZAKRESIE ZADANIA NR 20 I 26

unieważnienie czynno [...].doc

2021-07-12 11:34 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Ogłoszenie o wyniku postępowania - 12.07.2021r.

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-06-23 11:48 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ZAWIADOMIENIE W SPRAWIE WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ ORAZ UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 28, 35, 36, 37, 40, 41, 42 - pismo z dnia 23.06.2021r.

wybór i unieważnieni [...].doc

wybór i unieważnieni [...].pdf

2021-05-13 11:50 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Informacja z otwarcia ofert - 13.05.2021r.

informacja z otwarci [...].doc

informacja z otwarci [...].pdf

2021-05-12 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi: 723.801,58 PLN:
CZĘŚĆ NR 1 - 2.592,00 zł
CZĘŚĆ NR 2 - 4.305,00 zł
CZĘŚĆ NR 3 - 14.040,00 zł
CZĘŚĆ NR 4 - 738,00 zł
CZĘŚĆ NR 5 - 20.478,96 zł
CZĘŚĆ NR 6 - 11.664,00 zł
CZĘŚĆ NR 7 - 4.244,40 zł
CZĘŚĆ NR 8 - 302,40 zł
CZĘŚĆ NR 9 - 1.890,00 zł
CZĘŚĆ NR 10 - 1.911,60 zł
CZĘŚĆ NR 11 - 7.862,40 zł
CZĘŚĆ NR 12 - 1.814,40 zł
CZĘŚĆ NR 13 - 810,00 zł
CZĘŚĆ NR 14 - 30.504,60 zł
CZĘŚĆ NR 15 - 13.182,18 zł
CZĘŚĆ NR 16 - 22.127,04 zł
CZĘŚĆ NR 17 - 1.566,00 zł
CZĘŚĆ NR 18 - 35.240,28 zł
CZĘŚĆ NR 19 - 712,80 zł
CZĘŚĆ NR 20 - 911,52 zł
CZĘŚĆ NR 21 - 8.821,44 zł
CZĘŚĆ NR 22 - 8.164,80 zł
CZĘŚĆ NR 23 - 16.238,40 zł
CZĘŚĆ NR 24 - 9.098,86 zł
CZĘŚĆ NR 25 - 1.879,20 zł
CZĘŚĆ NR 26 - 1.614,60 zł
CZĘŚĆ NR 27 - 6.091,20 zł
CZĘŚĆ NR 28 - 1.193,40 zł
CZĘŚĆ NR 29 - 36.767,52 zł
CZĘŚĆ NR 30 - 4.104,00 zł
CZĘŚĆ NR 31 - 18.073,80 zł
CZĘŚĆ NR 32 - 5.616,00 zł
CZĘŚĆ NR 33 - 3.007,50 zł
CZĘŚĆ NR 34 - 16.956,00 zł
CZĘŚĆ NR 35 - 1.708,56 zł
CZĘŚĆ NR 36 - 730,08 zł
CZĘŚĆ NR 37 - 5.400,00 zł
CZĘŚĆ NR 38 - 14.580,00 zł
CZĘŚĆ NR 39 - 1.188,00 zł
CZĘŚĆ NR 40 - 8.748,00 zł
CZĘŚĆ NR 41 - 3.510,00 zł
CZĘŚĆ NR 42 - 2.332,80 zł
CZĘŚĆ NR 43 - 23.517,00 zł
CZĘŚĆ NR 44 - 734,40 zł
CZĘŚĆ NR 45 - 972,00 zł
CZĘŚĆ NR 46 - 5.130,00 zł
CZĘŚĆ NR 47 - 9.553,68 zł
CZĘŚĆ NR 48 - 14.256,00 zł
CZĘŚĆ NR 49 - 5.400,00 zł
CZĘŚĆ NR 50 - 7.560,00 zł
CZĘŚĆ NR 51 - 18.464,76 zł
CZĘŚĆ NR 52 - 282.900,00 zł
CZĘŚĆ NR 53 - 2.592,00 zł
2021-05-10 13:33 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Odpowiedzi na pytania (5) - pismo z dnia 10.05.2021 r.

odpowiedzi na pytani [...].doc

2021-05-10 13:32 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Odpowiedzi na pytania (5) - pismo z dnia 10.05.2021 r.
2021-05-07 13:31 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Odpowiedzi na pytania (4) - pismo z dnia 07.05.2021 r.

odpowiedzi na pytani [...].doc

2021-05-06 14:12 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Odpowiedzi na pytania (3) - pismo z dnia 06.05.2021 r.

odpowiedzi na pytani [...].doc

2021-05-05 11:27 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Odpowiedzi na pytania (2) - pismo z dnia 05.05.2021r.

odpowiedzi na pytani [...].doc

2021-04-28 14:04 Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 28.04.2021r. + zmodyfikowany dodatek nr 2 do SWZ

odpowiedzi na pytani [...].doc

dodatek nr 2 - załąc [...].xls

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 3105