Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.251.2021 Wykonanie przeglądu tzw. „zerowego” sprzętu - tablic, zainstalowanych w obrębie Dworca autobusowego Poznań Główny przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 19-05-2021 10:20:00
Składania : 27-05-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na wyłonieniu Wykonawcy dla zadania: "Wykonanie przeglądu tzw. „zerowego” sprzętu - tablic, zainstalowanych w obrębie Dworca autobusowego Poznań Główny przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu". Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj

- OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj

- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

- Wykaz urządzeń - tablic objętych przeglądem zerowym

- Projekt umowy zlecenia, w załącznikach do postępowania.

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wykaz tablic objętych przeglądem zerowym.docx docx 12.73 2021-05-19 10:20:00 Przedmiot zamówienia
Wykonanie przeglądu zerowego - na DA Poznań Główny-projekt umowy-RP-wersja ostateczna 18.05.21.docx docx 44.37 2021-05-19 10:20:00 Przedmiot zamówienia
SDA-D-000621052109100 - informacje odn. tablic.pdf pdf 6483.34 2021-05-21 10:03:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-18 08:16 Aleksandra Szych W niniejszym postępowaniu o nr ID 459845, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez firmę Zakład ogólnobudowlany elektryczno-pomiarowy Bartosz Flieger z siedzibą w Poznaniu w kwocie 3.500,00 zł netto, tj. na łączną kwotę brutto 4.305,00 zł brutto. Oferta tejże firmy mieści się w kwocie, jaką Zamawiający zabezpieczył na realizację zamówienia.
2021-05-21 10:03 Aleksandra Szych W ramach prowadzonego postępowania Zamawiający otrzymał prośbę o udostępnienie dokumentacji technicznej DTR poszczególnych tablic do przeglądu.

Odpowiedź Zamawiającego: "W załączniku do niniejszego komunikatu umieszczono skan dokumentacji dot. tablic będącej w dyspozycji Dworca autobusowego Poznań Główny.".

SDA-D-00062105210910 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie przeglądu tzw. „zerowego” sprzętu - tablic, zainstalowanych w obrębie Dworca autobusowego Poznań Główny Zakres czynności do wykonania w ramach Przedmiotu Umowy obejmuje: 1) sprawdzenie stanu technicznego (stan obudowy, poprawność montażu, sprawdzenie mocowań), 2) sprawdzenie poprawności połączeń elektrycznych, 3) sprawdzenie poprawności działania chłodzenia (pasywnego/aktywnego), 4) sprawdzenie poprawności wyświetlania, 5) czyszczenie tablicy wewnątrz i zewnątrz (elektroniki, ekranu, obudowy), 6) wskazanie zakresu niezbędnych prac naprawczych, wraz z oszacowaniem ich kosztu netto. Wykaz tablic w załączniku do postępowania.

Wykaz tablic objętyc [...].docx

Wykonanie przeglądu [...].docx

1 usługa Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Jana Matejki 57
60-770, Poznań
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykazanie doświadczenia w realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia - Zamawiający oczekuje przedstawienia potwierdzenia wykonania przynajmniej 1 (jednego) zlecenia o przedmiocie zgodnym z zamówieniem, w postaci potwierdzenia wykonania prac przez Wykonawcę w formie protokołu odbioru prac (bez uwag/zastrzeżeń), pisma lub korespondencji elektronicznej, zawierających informacje odn. zrealizowanego zakresu prac (bez uwag/zastrzeżeń). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Wykonawca zrealizuje Przedmiot Umowy w terminie 14 dni od daty podpisania Umowy. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
8 Projekt umowy - Prosimy potwierdzić akceptację projektu umowy wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 295