Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIW.DA.272.10.2021 WIW.DA.272.10.2021 Sukcesywny zakup odczynników chemicznych oraz materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Higieny Środków Spożywczych WIW w Opolu

Termin:
Zamieszczenia : 16-06-2021 17:10:00
Składania : 29-06-2021 09:00:00
Otwarcia : 29-06-2021 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WIW.DA.272.10.2021 - Dokumentacja zamówienia.zip zip 388.54 2021-06-16 17:10:00 Postępowanie
Pytania i odpowiedzi - 1 - zm. SWZ, zm. zał. nr 1D, nr 1J i nr 3. zm. ogł. o zam. - 22.06.2021.zip zip 418.47 2021-06-22 16:08:00 Publiczna wiadomość
WIW.DA.272.10.2021 - Protokół z otwarcia ofert.pdf pdf 208.38 2021-06-29 10:26:26 Publiczna wiadomość
WIW.DA.272.10.2021 - Unieważnienie postępowania - cz. 1, cz. 2, cz. 3, cz. 6, cz. 7 i cz. 9.pdf pdf 246.32 2021-07-02 16:54:00 Publiczna wiadomość
WIW.DA.272.10.2021 - Wybór oferty - cz. nr 4, nr 5, nr 10, nr 11, odrzucenie oferty - cz. nr 8.pdf pdf 330.35 2021-07-07 09:45:12 Publiczna wiadomość
WIW.DA.272.10.2021 - Unieważnienie postępowania - cz. 8.pdf pdf 233.56 2021-07-30 23:38:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-30 23:38 WIW Zamówienia Publiczne WIW.DA.272.10.2021 - Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 8.

WIW.DA.272.10.2021 - [...].pdf

2021-07-07 09:45 WIW Zamówienia Publiczne WIW.DA.272.10.2021 - Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w części nr 4, w części nr 5, w części nr 10 i w części nr 11 oraz informacja o odrzuceniu oferty w części nr 8.

WIW.DA.272.10.2021 - [...].pdf

2021-07-02 16:54 WIW Zamówienia Publiczne WIW.DA.272.10.2021 - Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 1, w części nr 2, w części nr 3, w części nr 6, w części nr 7 oraz w części nr 9.

WIW.DA.272.10.2021 - [...].pdf

2021-06-29 10:26 WIW Zamówienia Publiczne WIW.DA.272.10.2021 - Protokół z otwarcia ofert

WIW.DA.272.10.2021 - [...].pdf

2021-06-29 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć: w części nr 1 kwotę 1 243,00 zł brutto; w części nr 2 kwotę 725,00 zł brutto; w części nr 3 kwotę 55,00 zł brutto; w części nr 4 kwotę 1 540,00 zł brutto; w części nr 5 kwotę 840,00 zł brutto; w części nr 6 kwotę 419,00 zł brutto; w części nr 7 kwotę 105,00 zł brutto; w części nr 8 kwotę 4 400,00 zł brutto; w części nr 9 kwotę 3 870,00 zł brutto; w części nr 10 kwotę 6 837,00 zł brutto; w części nr 11 kwotę 280,00 zł brutto.
2021-06-22 16:08 WIW Zamówienia Publiczne Pytania i odpowiedzi - 1 - zmiana SWZ, zmiana. załącznika nr 1D, nr 1J i nr 3 do SWZ, zmiana ogłoszenia o zamówieuniu - 22.06.2021

Pytania i odpowiedzi [...].zip

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 608