Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-07-2021 11:59:00 |
Składania : | 27-07-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Miasto Poznań Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, w imieniu i na rzecz którego działa Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o. o., w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Wykonaniu przeglądów i czyszczenia urządzeń znajdujących się w siedzibie oraz na terenie dworców autobusowych Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, służących ochronie środowiska naturalnego (kanalizacje, studnie i separatory).
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 61 41 58 821
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-08-09 15:11 | Małgorzata Bloch | Szanowni Państwo, w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę EKOS Poznań sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu za łączną kwotę brutto 92 654,28 zł. |
2021-07-22 11:38 | Gabriela Różańska |
Zamawiający
informuje,
że
w
toku
postępowania
wpłynęło
kolejne
pytanie
o
treści: "Szanowni Państwo, w nawiązaniu do odpowiedzi na pytanie z dnia 20.07.2021, prosząc o uzupełnienie zapytania o informacje dotyczące urządzeń przeznaczonych do czyszczenia i przeglądu w zadaniu numer 4, wyjaśniamy, że chodzi o podanie ilości urządzeń, ich typu, pojemności, modelu. Nie jesteśmy w stanie dokonać wyceny nie znając tych danych." Odpowiedź: Zamawiający informuje, że ilość,typ, pojemność i modele urządzeń (separatorów) na wskazanych lokalizacjach (dla zadania nr 4) wygląda następująco: Dworzec Sobieskiego: 1. Piaskownik typ AWAS-S firmy AWAS SYSTEMY sp. z o.o. Warszawa. Piaskownik o średnicy Dz=2800mm, Dw=2500mm, głębokość od terenu Hc=6,08m i pojemności czynnej Vcz=9,03m3 2. Separator substancji ropopochodnych Separator cyrkulacyjno – koalescencyjny typ AWAS-SK firmy AWAS-SYSTEMY sp. z o.o Warszawa. Separator substancji ropopochodnych o przepustowości q=400dm3/s, Dz=2800mm, Dw=2500mm, Hc=4200 i pojemności komory szlamowej Vs=4000m3 Dworzec Rataje 1.Separator Unicom 20/200 unisep Średnica wewnętrzna 1500 Pojemność osadnika 750l Dworzec Junikowo 1. Załączono nowe dokumenty do postępowania - deklaracje materiałowe separatorów – 3 szt oraz szkice geodezyjne z zaznaczoną lokalizacją separatorów. Dworzec Śródka 1. Załączono nowe dokumenty do postępowania - mapa z oznaczeniem lokalizacji separatorów. Śródka separator -.p [...].png |
2021-07-21 09:23 | Gabriela Różańska | Zamawiający informuje, że w związku z wpłynięciem zapytań od Wykonawców, celem przygotowania szczegółowych odpowiedzi, przesuwa termin składania ofert na wtorek tj. 27.07.2021 na godz. 10:00. |
2021-07-21 09:21 | Gabriela Różańska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2021-07-20 15:09 | Gabriela Różańska |
Zamawiający
informuje,
że
w
toku
postępowania
wpłynęły
zapytania
od
Wykonawcy
o
następującej
treści:
Pytanie nr 1 - "Proszę o uzupełnienie zapytania o informacje dotyczące urządzeń przeznaczonych do czyszczenia/przeglądu w zadaniu numer 4." Odpowiedź na pytanie nr 1: Przedmiotem zamówienia (treść zadania nr 4) jest świadczenie usługi przeglądu i czyszczenia separatorów oraz urządzeń służących ochronie środowiska, znajdujących się na terenie dworców autobusowych w Poznaniu zarządzanych przez Zamawiającego. Doprecyzowując, separatory są to urządzenia podziemne, zamontowane w ciągu instalacji kanalizacji deszczowej, służą do podczyszczania wody deszczowej spłukiwanej z terenu manewrowego dworca. Pytanie nr 2: "Proszę również o informacje dotyczące tego, czy występują jakiekolwiek trudności w dojeździe do urządzeń (parkingi podziemne itp.) oraz kiedy urządzenia były ostatni raz czyszczone." Odpowiedź na pytanie nr 2: Zamawiający informuje, że nie występują trudności w dojeździe do urządzeń zlokalizowanych na dworcach ZTM na terenie Poznania. Niezależnie od powyższego Zamawiający wskazuje lokalizacje separatorów na poszczególnych dworcach: a). na dworcu Sobieskiego urządzenie znajduje się na placu manewrowym dworca autobusowego; b). na dworcu Rataje urządzenie znajduje się na placu manewrowym dworca autobusowego; c). na dworcu Śródka urządzenie znajduje się na placu manewrowym dworca autobusowego; d). na dworcu Junikowo urządzenie znajduje się w ciągu drogi Grunwaldzkiej na wysokości dworca; Ponadto Zamawiający informuje, że ostatnie czyszczenie separatorów było przeprowadzone 02.11.2020r. |
Komunikaty